بهترین، بدترین و عجیب‌ترین خودروهای نمایشگاه نیویورک

گروه عکس الف،   3970114172 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مسئله suv ها آنقدر در روزگار فعلی پررنگ شده که نمایشگاه خودرویی نیویورک با خودروهایی مانند کنای الکتریکی هیوندایی، لوانته مازراتی در نسخه تروفئو، راو4 تویوتا و اف پیس svr جگوار گرم شده است.

نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک در روزهای گذشته درهای خود را برای عموم باز کرد تا باز هم شرکت‌کنندگان با طیف وسیعی از خودروهای جدید، suv ها و تراک‌ها و ابرخودروهای فوق‌گران که اصولا توان خرید آن را ندارند، بمباران شوند.

به گزارش"ورج"، این نمایشگاه در سال 2018 بیش از همیشه در احاطه  suv ها قرار گرفت و خودروسازان نیز با تلاشی هر چه بیشتر قدبلندهای جدید یا فیس‌لیفت‌های مدرن از شاسی‌بلندهای خود را ارائه کردند. اگر شاسی‌بلندها را دوست ندارید، یا راندن آنها برایتان آسان نیست، توصیه می‌کنیم سازگاری بیشتری با آنها ایجاد کنید، چرا که عصر حکومت این خودروها آغاز شده و شاید در آینده‌ای نه چندان دور بهترین امکانات، تجهیزات، قدرت، شتاب و رفاه را در این خودروها بیابید.

مسئله suv ها آنقدر در روزگار فعلی پررنگ شده که نمایشگاه خودرویی نیویورک با خودروهایی مانند کنای الکتریکی هیوندایی، لوانته مازراتی در نسخه تروفئو، راو4 تویوتا و اف پیس svr جگوار گرم شده است. با این وجود مدل‌های دیگری از خودروها نیز با ویژگی‌های فناورانه یا طراحی‌های خاص و ویژه نیز در مرکز توجه قرار گرفته و در جایگاه "ترین‌ها" می‌ایستند.

آماده‌ترین خودروی آینده: جنسیس اسنتیا

بهترین، بدترین و عجیب‌ترین خودروهای نمایشگاه نیویورک

اگر به دنیای خودرو علاقه‌مند باشد، حتما این تصویر احتمالی را در فرضیات خود تجسم کرده‌اید که سوار بر یک خودران هستید و بدون هدایت  فیزیکی از پنجره‌های شیشه‌ای یا سقف‌های حبابی پلاستیکی به مناظر اطراف خیره شده و از آن لذت می‌برید. بخش خودرانی تا حدودی واقعی شده است، اما سقف‌های یک‌پارچه و حباب شکل همچنان در محفظه‌های بازیافت و ذخیره قرار دارند. اینک ما شاهد اسنتیای جنسیس در قالب یک مدل مفهومی الکتریکی پرفورمنس و یک سقف شفاف هستیم. بازوی لوکس‌ساز هیوندایی در این خصوص اعلام کرده این مدل مفهومی اولین خودروی تمام الکتریکش محسوب می‌شود و قرار است مدلی شبیه آن تا سال 2021 در دسترس مشتریان قرار گیرد.

عجیب‌ترین فناوری آینده:  سوبارو فارستر

بهترین، بدترین و عجیب‌ترین خودروهای نمایشگاه نیویورک

احتمالا سوبارو فارستر آخرین خودرویی است که انتظار داشتیم به  فناوری تشخیص چهره مجهز شود. خودروسازان ژاپنی معمولا به دلیل ویژگی ضریب اطمینان خودروها و قابلیت فروش دوباره محصولاتشان در جهان معروف هستند و خودروهای آنها به سختی به فناوری‌های جدید مجهز می‌شوند. با این تفاسیر فناوری جدید "درایور فوکوس" در فارسترهای جدید سوبارو عجیب خواهد بود. این سامانه فناورانه می‌تواند علایم خستگی، حال نامساعد و حواس‌پرتی راننده را تشخیص دهد. از طرفی این فناوری روی 5 کاربر اجرایی می‌شود و خودرو با شناسایی صورت می‌تواند تنظیمات صندلی، سامانه اطلاعات و سرگرمی و شرایط حرارتی درون خودرو را با توجه به نیاز و سلیقه کاربر شناخته شده، تغییر دهد. انتظار داریم چنین فناوری‌هایی به کاهش تلفات جاده‌ای در آینده منجر شوند.

نمایشی‌ترین پیک‌آپ آینده: فولکس‌واگن تانواک

بهترین، بدترین و عجیب‌ترین خودروهای نمایشگاه نیویورک

 این خودرو به مدل اطلس فولکس‌واگن شبیه است، اما در بازطراحی، آفرودی و قدرتمند به نظر می‌رسد. نورهای LED به کار رفته در این خوردو به وفور دیده می‌شوند و جلو پنجره در ساختار کانسپت درخشان به نظر می‌رسد، بنابراین با این خودرو عکس سلفی بگیرید! پیش‌بینی می‌شود این خودرو به زودی در فیلم‌های هیجانی ژست بگیرد و به زیر پای  بازیگران برود. در نمای جلویی این کانسپت چراغ‌های LED، کاپوت عضلانی و سپری متفاوت با یک وینچ مرکزی دیده می‌شود. در نمای عقبی هم چراغ‌های LED قرمزرنگی در بالا و پایین حفظه بار به چشم می‌خورند. این ویژگی در شب‌های سخت و تاریک یک بیراهه‌نوردی به راننده و سرنشینان کمک خواهد کرد.

کیا K900

بهترین، بدترین و عجیب‌ترین خودروهای نمایشگاه نیویورک

خودروی خوبی است. نگاه فنی به آن قطعا آزارتان نخواهد داد. اما احتمالا ظاهر و طراحی این خودرو جذبتان نخواهد کرد. نگاه به خودرو نه هیجان را برایتان تداعی می‌کند و نه تهاجمی بودن و چالاکی را خاطر نشان می‌کند. از طرفی بیش از اندازه جعبه‌ای و شاید بد شکل ظاهر شده و کیا باید از طراحی‌های جدید که در استینگر یا دیگر خودروهای جدیدش بهره برده، در این خودرو نیز استفاده کند.

سخاوت‌مندترین خودرو در طراحی خودران: نیسان آلتیما

بهترین، بدترین و عجیب‌ترین خودروهای نمایشگاه نیویورک

ویژگی منحصربه فرد نیسان آلتیما در نسل جدید، می‌تواند سود جستن از سیستم رانندگی نیمه مستقل "پروپایلوت" باشد که به غیر از نیسان آلتیما تنها بر روی 2 برند دیگر مورد استفاده قرار گرفته است و در شرایط خاص، می‌تواند هدایت اتومبیل را برعهده بگیرد، هرچند اعتماد کامل به این سیستم جایز نیست و راننده باید مراقب رفتار این سیستم باشد تا در شرایط بحرانی و عدم کنترل و یا تشخیص خطر توسط سیستم‌های خودرو وارد عمل شده و کنترل اتومبیل را به دست بگیرد. این فناوری معمولا روی خودروهای خودروسازان فوق لوکس و بزرگ به کار می‌رود و کاربرد آن برای خودرویی مانند آلتیما دست و دلبازی بزرگی محسوب می‌شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۰۹۸۸۱۸:۱۱:۳۴ ۱۳۹۷/۱/۱۴
و صد البته راه تو را می خواند ...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین