نه در بن بست هستیم و نه به بن بست می رویم

معین الحق، گروه تعاملی الف،   3970114074
نه در بن بست هستیم و نه به بن بست می رویم

برخی سیاسیون چنین القاء می کنند که جمهوری اسلامی در بن بست قرار دارد. واقعیت ای است که چنین تصوری از اساس باطل است و توان جمهوری اسلامی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و مولفه های قدرت ان روز به روز گسترش پیدا می کند.

جبهه مقاومت با الگو گیری از انقلاب اسلامی و البته با حمایت های ان ، در هر کجا وارد شد سربلند بیرون آمد، عراق و سوریه و لبنان شواهد این واقعیت انکار ناپذیر است. توان اقتصادی و علمی کشور بیش از گذشته بر اقتدار این نظام مقدس افزوده و مردم نیز نسبت به گذشته اعتماد بیشتری به قدرت نظام دارند. بنابراین این ادعا که ما در بن بست هستیم و یا در جهان منزوی شده ایم و چاره ای جز تسلیم نداریم و امثال این ادعاها، به هیچ وقت با واقعیت سازگار نیست.

اما نکته ای که در این زمینه بسیار مهم است این است که به نظر میرسد برخی جریانات داخلی به عمد قصد دارند کشور را به کوچه بن بست بکشانند و این همه قدرت را نادیده گرفته و ان را از دست نظام خارج سازند. گویا دست روی چشممان می گذارند و ادرس غلط میدهند. کوچه بن بست را باب نجات معرفی می کنند.

ما در بن بست نیستیم اما باید مراقب باشیم که دوستان نادان و یا مغرض، مسیر انقلاب را از اتوبان پیشرفت، به کوچه بن بست هدایت کنند. به راستی از انکار قدرت جمهوری اسلامی و یا به بیراهه بردن کشتی انقلاب چه کسانی نفع می برند؟