آیت‌الله حیدری:همه برای «حمایت از کالای ایرانی» کمربندهای خود را محکم ببندند

گروه سیاسی الف،   3970101114 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه همه باید کمربندهای خود را محکم ببندند و در راستای حمایت از کالای ایرانی ورود کنند، گفت: باید با عمل به شعار سال، ریشه‌ قاچاق و روی آوردن به کالای غیرایرانی را بسوزانیم.

آیت‌الله محسن حیدری آل کثیری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شعار «حمایت از کالای ایرانی» که توسط رهبر انقلاب برای سال 97 نامگذاری شد، اظهار داشت: شعار امسال در راستای سیاست‌های حکیمانه‌ای است که رهبر انقلاب در سال‌های گذشته در زمینه اقتصاد مقاومتی اتخاذ کردند.

وی افزود:  حمایت از کالای ایرانی باید در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تحلیل قرار گیرد به این معنا که اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی تنها در مسیر حمایت از تولید ملی امکان تحقق دارد.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان ادامه داد: در شرایطی که دولت بی‌محابا به واردات اقدام می‌کند و در برابر قاچاق کالا آن طور که باید و شاید مقابله نمی‌کند، بهترین راه این است که آحاد ملت ورود کنند و عملاً با خرید کالای ایرانی و عدم خرید کالای خارجی این سیاست را تقویت کنند.

آیت‌الله حیدری در عین حال تاکید کرد:‌ مسئولین دولتی نیز باید همراه باشند و آنها نیز مخاطب قرار گیرند ولی مهمتر از اقدامات مسئولین دولتی فرهنگ‌سازی برای مردم جهت روی آوردن به کالای ایرانی است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر قاچاق کالا و کالاهای خارجی در حدی بازارهای ایرانی را اشباع کرده که باید گفت دشمن به نوعی تهاجم خود را در درون کشور آغاز کرده است.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان ضمن تاکید بر اینکه همه باید کمربندهای خود را محکم ببندند و در راستای حمایت از کالای ایرانی ورود کنند، گفت: ان‌شاءالله همه مردم با عمل به شعار امسال ریشه‌ قاچاق و روی آوردن به کالای غیرایرانی را با حمایت عملی از کالای ایرانی بسوزانند.

آیت‌‌الله حیدری در ادامه ضمن اشاره به نقش مردم در  حماسه‌های پس از انقلاب تصریح کرد: همه امیدمان به فضل خدا به همین مردم است چون در همه صحنه‌ها وقتی ورود پیدا کردند حرف آخر را زدند و در زمینه مسائل اقتصادی نیز تنها راه تقویت اقتصاد ملی ورود مردم است.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه ورود مردم عملیاتی نمی‌شود مگر اینکه فرهنگ‌سازی شود، تصریح کرد:‌از این رهگذر است که رهبر انقلاب ثقل پیام خود را عامه مردم قرار دادند که البته شامل  حال مسئولین هم می‌شود چون باید در خدمت مردم باشند.