رئیس امنای دانشگاه آزاد: سال نو فرصتی برای ارتقای سطح کیفی دانشگاه آزاد است

گروه سیاسی الف،   3970101039 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

ولایتی در پیام نوروزی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید با برنامه ریزی و اهتمام جدی در مسیر ارتقاء کیفی فعالیت ها گام بردارد.

رئیس امنای دانشگاه آزاد: سال نو فرصتی برای ارتقای سطح کیفی دانشگاه آزاد است
به گزارش الف؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت نوروز 1397 و در پیامی به مسئولان، استادان، دانشجویان، همکاران و کارکنان در تمامی بخش های دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک این ایام، خواستار برنامه ریزی دقیق و اهتمام جدی به منظور دستیابی دانشگاه به ارتقاء سطح کیفی فعالیت ها شد.

متن پیام  ولایتی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در آستانه نوروزی دیگر که فرصت مغتنم و شایسته ای برای تغییر، دگرگونی و برنامه ریزی هر چه بهتر است، فرارسیدن سال جدید را به تمامی مسئولان، اساتید، دانشجویان، همکاران، کارکنان در تمامی بخش ها و مرتبطین با دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض می کنم و برای آنان صحت و سلامت آرزومندم.

سال 1396 برای دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی بود تا علیرغم همه فراز و نشیب ها، با عنایات الهی و توجهات ائمه اطهار(علیهم السلام) و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همت و تلاش مسئولان و دست اندرکاران و همراهی اساتید و دانشجویان و مساعی ارزشمند کارکنان، شرایط جدیدی را در ساختار سازی، کیفی سازی، اهتمام به رفع مشکلات، جوان گرایی، نخبه گرایی و بهره مندی از ظرفیت ارزشمند آنان ، عنایت ویژه به فعالیت های دانش بنیان، توسعه فعالیت ها در حوزه پژوهش، گسترش و اهتمام به فعالیت های دینی، مذهبی و فرهنگی ، برنامه ریزی و حرکت در مسیر دقیق، ایجاد شفافیت مالی، تحول و اهتمام در به کارگیری نیروهای کارآمد، افزایش زمینه های رفاهی و حمایتی برای دانشجویان و همچنین امورات معیشتی کارکنان خدوم و زحمت کش و ... را تجربه نماید و خوشبختانه در بسیاری از زمینه ها و در جهت توسعه کمی و کیفی فعالیت ها با تلاش های جناب آقای دکتر رهبرو معاونین دانشگاه که هر کدام دارای سوابق ارزنده و درخشان علمی، اجرایی و آموزشی هستند و تمامی همکاران محقق گردیده است.

سالی که گذشت، زمان استقرار مدیریت جدید دانشگاه، خط مشی گذاری و اولویت بندی در سیاست ها و برنامه ریزی های متقن بوده و در سال ۱۳۹۷ با امید به فضل و عنایت الهی و همراهی کلیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دوره شکوفایی این سیاست ها و خط مشی های کلان فرا خواهد رسید.

دو برابر شدن بودجه فرهنگی دانشگاه، اختصاص بیش از ۱۰ درصد بودجه به فعالیت های پژوهشی، راه اندازی صندوقی جهت جذب اعضای هیات علمی جوان، عدم افزایش شهریه دانشجویان در نقاط محروم، اهتمام به فعالیت های دانش بنیان و کاهش محسوس وابستگی دانشگاه به درآمدهای حاصل از شهریه و ... مسیر شکوفایی این سیاست ها و خط مشی های کلان را هموارتر می نماید.

البته علیرغم همه توفیقات به دست آمده باید تاکید کرد که نگاه به ظرفیت های بی نظیر و فراوان این مجموعه به عنوان بزرگترین مجموعه آموزشی حضوری جهان، می طلبد تا به منظور دستیابی به اهداف کلان با برنامه ریزی و اهتمام جدی در مسیر ارتقاء فعالیت ها گام برداشت و امیدوارم در سال 1397 بیش از گذشته شاهد توفیقات روزافزون در همه زمینه ها با همت عالی همه عزیزان و همراهان در دانشگاه باشیم. ان شاء الله

فرصت را مغتنم شمرده از همراهی اعضاء موسس و امناء، مسئولان و دست اندرکاران، اعضاء هیئت علمی و اساتید، دانشجویان و تمامی همکاران و کارکنان بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی و اداری تشکر و تقدیر نموده، ضمن تبریک سال جدید، توفیقات روزافزون توام با صحت و سلامت از خداوند متعال تحت توجهات ائمه اطهار(علیهم السلام) مسئلت می نمایم.

علی اکبر ولایتی

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

آخرین عناوین