هشدارهای نوروزی رییس اتحادیه به خریداران خودرو

گروه اقتصادی الف،   3961227089

رییس اتحادیه نمایشگاه ‌داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: تلاش می شود در سال ۱۳۹۷ بر افرادی که با اجاره نمایشگاه و دفتر وارد این صنف می شوند، نظارت بیشتری اعمال شود.

به گزارش صبحانه آنلاین سعید موتمنی رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های این اتحادیه در سال ۱۳۹۶، مدیریت و نظارت بر شرکت‌های نوظهور و تازه وارد به این عرصه بوده است، گفت: افراد با سابقه این صنف تلاش می‌کنند با قناعت به سود کم، راه صحیح فعالیت را ادامه دهند، اما آن‌ها که با تبلیغات و هزینه‌های فراوان پا به این عرصه گذاشته اند، تلاش می‌کنند هزینه‌های خود را از جیب مشتریان اخذ کنند.
 

سعید موتمنی رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های این اتحادیه در سال ۱۳۹۶، مدیریت و نظارت بر شرکت‌های نوظهور و تازه وارد به این عرصه بوده است، گفت: افراد با سابقه این صنف تلاش می‌کنند با قناعت به سود کم، راه صحیح فعالیت را ادامه دهند، اما آن‌ها که با تبلیغات و هزینه‌های فراوان پا به این عرصه گذاشته اند، تلاش می‌کنند هزینه‌های خود را از جیب مشتریان اخذ کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مشتریان و علاقمندان به خرید خودرو باید ضمن توجه به دارا بودن پروانه معتبر و رسمی از سوی فروشندگان، به این نکته مهم نیز توجه داشته باشند که خوشنامی و با سابقه بودن شرکت‌ها را مدنظر قرار دهند، به صبحانه خبر داد که تلاش می‌شود در سال ۱۳۹۷ برای افرادی که با اجاره نمایشگاه و دفتر وارد این صنف می‌شوند، نظارت بیشتری اعمال شود، چراکه آن‌هایی که با اجاره ۱ ساله وارد این صنف می‌شوند، چگونه می‌توانند پاسخگوی تعهد ۵ ساله خود در این حوزه باشند.

رییس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران، معضل پیش فروش و تخلفات در این حوزه را از دیگر موضوعات و محور‌های مهمی عنوان کرد که این اتحادیه در سال جاری با آن دست و پنجه نرم کرده و اظهار داشت: مردم گول تبلیغات این شرکت‌ها را نخورند، اما از سوی دیگر اتحادیه نیز تلاش‌های خوبی برای ساماندهی این تبلیغات کرده است و اکنون این میزان به شدت کاهش یافته است.

مفتاح رهنورد؛ شرکت بدون شکایت

وی در پاسخ به این سوال که شرکت‌هایی که توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان، مجاز به پیش فروش خودرو اعلام نشدند در چه وضعیتی به سر می‌برند نیز گفت: تعدادی از این شرکت‌های ذکر شده در رسانه‌ها همچون رامش خودرو، دارای شکایت‌های متعددی هستند، اما برخی دیگر مانند مفتاح رهنورد خود را با مقررات تطبیق داده و شکایتی از آن‌ها در دست اتحادیه نیست.

موتمنی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اقبال مردم در ایامی مانند نوروز به خرید و فروش خودرو، باید به این نکته توجه داشته باشند که فقط از مراکز مجاز و دارای مجوز‌های لازم خرید کرده و مراقب وعده‌ها و تبلیغات اغوا کننده برای خرید خودروی ارزان یا اقساط پایین‌تر از نرخ‌های قانونی باشند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین