هدیه نوروزی به سبک دیجی‌کالا برای مردم کرمانشاه

گروه اجتماعی الف،   3961227087
 گروه دیجی‌کالا (دیجی‌کالا، دیجی‌استایل، فیدیبو) امسال در اقدامی تحسین برانگیز هدیه‌ی نوروزی متفاوتی را برای شرکت‌ها و افراد ارسال کرده است. در یک سال گذشته اتفاقات تلخی در کشورمان رخ داد؛ به خصوص زلزله‌ی کرمانشاه که در اثر آن متاسفانه هنوز هم بخشی از هموطنان‌مان در شرایط نامساعدی به سر می‌برند. از این رو دیجی‌کالا امسال بودجه‌ی هدایای نوروزی خود را به خرید کانکس برای زلزله‌زدگان سرپل ذهاب اختصاص داده.

با این تصمیم دیجی‌کالا موفق شده است بودجه‌ی تهیه‌ی کانکس برای ۳۰ خانوار و 8 کانکس بهداشتی برای شست‌وشو با همه امکانات تامین کند. علاوه بر این دیجی‌کالا برای تشکر از شرکت‌هایی که در حقیقت با صرف نظر از هدیه‌ی نوروزی‌شان به این امر خیر کمک کردند، یک کارت تبریک و یک شاخه گل ارسال کرد. جالب این که ارسال این گل‌ها با همکاری استارتاپ «شاخه‌نت» که کار فروش و دلیوری گل انجام می‌دهد انجام شده و هزینه‌ی گل‌ها و ارسال آن‌ها به کودکان EB (مبتلا به بیماری‌های خاص پوستی) اختصاص یافته است.

دیجی‌کالا از ابتدای حادثه‌ی ناگوار زلزله‌ی کرمانشاه کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده‌ی این استان به ویژه شهر سر پل ذهاب را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنتی فردای روز زلزله چهار کامیون حاوی اقلام ضروری را به کرمانشاه فرستاد. پس از آن  کمپینی طراحی شد تا مردم بتوانند با خرید از این فروشگاه آنلاین اقلام ضروری را به دست هموطنان زلزله‌زده برسانند. دیجی‌کالا در حال حاضر کمپین جدیدی در حال اجرا دارد که مردم می‌توانند با شرکت در آن هدایای نوروزی خود را برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه ارسال کنند.

دیجی‌کالا کانکس‌های تهیه شده با بودجه‌ی هدایای نوروزی را به مرکز توزیع خود در کرمانشاه فرستاد. با همکاری بنیاد بیماری‌های خاص استان کرمانشاه، ۱۹ کانکس به خانوارهایی اختصاص داده شد که یکی از اعضای آن‌ها به بیماری‌های خاص مبتلا بودند. ۱۱ کانکس دیگر هم در اختیار خانواده‌های نیازمندی قرار گرفت که توسط کمپین‌های تشکیل شده از افراد معتمد محلی شناسایی شدند. این کانکس‌ها تا پایان هفته‌ی گذشته در سر پل ذهاب توزیع شدند.

این ایده‌ی دیجی‌کالا بازتاب پررنگ و خوبی هم داشته است. خیلی از افراد و شرکت‌ها با به اشتراک گذاشتن عکس کارت تبریک و گل در شبکه‌های اجتماعی از هدیه نوروزی امسال دیجی‌کالا تقدیر کردند.

روی کارت تبریک ارسالی از دیجی‌کالا نوشته شده است:

«دیجی‌کالا، دیجی‌استایل و فیدیبو عیدی امسال را از طرف شما به یک خانواده‌ی زلزله‌زده می‌رسانند. این هدیه می‌توانست یکی از ده‌ها عیدی شما باشد، اما امسال همه چیز فرق می‌کند. اتفاق خوب این است که عیدی امسال شما می‌رود تا بهار را به دل‌های خانواده‌ای در کرمانشاه ببرد. کانکسی با امکانات اولیه زندگی، هدیه‌ای با مهربانی شما.

زیباتر آن‌که این دسته گل هم هدیه‌ای از طرف شما به خانه کودکان پروانه‌ای است.

قدر مهرتان را می‌دانیم، بهارتان پر مهر.»

 
 
 
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین