چرا سفر به کیش بهترین مقصد برای سفرهای نوروزی 1397 است

گروه اجتماعی الف،   3961226127
چرا سفر به کیش بهترین مقصد برای سفرهای نوروزی 1397 است

کیش جزیره ای است در جنوب ایران، در همسایگی خلیج فارس که سالانه تعداد زیادی توریست از داخل و خارج از کشور به خود جذب می کند. این جزیره زیبا با داشتن صدها مرکز تفریحی و تجاری یکی از مقصدهای اصلی مسافران برای گردش و تفریح است.

در حال حاضر جزیره کیش به عنوان یکی از سه مقصد مهم گردشگری در ایران شناخته می شود. براساس آمارها سالانه حدود یک میلیون نفر از این جزیره در جنوب ایران دیدن می کنند.

تعداد مسافران در ایام نوروز معمولا بیش از هر زمان دیگری است و به همین دلیل هزینه هتل، پروازهای داخلی و سایر خدمات در این جزیره افزایش می یابد. برای کنترل هزینه سفر هوایی، به دنبال خرید بلیط چارتر کیش باشید. البته باید بدانید که خرید بلیط چارتر معایبی مانند عدم امکان کنسل کردن بلیط هواپیما و محاسبه قیمت بلیط  کودکان مانند بزرگسالان را دارد.

دلیل دیگر سفر به جزیره زیبای کیش، وجود مراکز تفریحی – ورزشی و امکانات زیاد برای انجام تفریح و ورزش های دریایی است.

بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند به جای سفر به شمال، به جزیره کیش سفر کنند تا با خیال راحت در آب تمیز دریا شنا کنند و تفریحات دریایی آن مانند قواصی، جت اسکی، پاراسل و ... را تجربه کنند.

علاوه بر تمیز بودن آب، دیگر مزیت مهم جزیره کیش برای انجام دادن این تفریحات، امنیت بالا و استاندارد بودن تجهیزات آن است.

انجام این ورزش ها علاوه بر تقویت روحیه و شاد کردن شما، تجربه بسیار لذت بخشی است که در هیچ جای دیگر ایران نمی توانید آن را با این استانداردها تجربه کنید.

علاوه بر تمام اینها، جزیره کیش از جمله مکان هایی در ایران است که هتل های لوکس بسیار زیادی، با امکانات و ویژگی های متنوع دارد. همانطور که می دانید کیش از نظر داشتن جاذبه های گردشگری و مراکز خرید نیز جزو جزیره های مهم ایران است.

کشتی یونانی، پارک ساحلی مرجان، شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین ها و ...، از جاذبه های گردشگری جزیره کیش هستند که با دیدن آنها می توانید لذت سفر خود را دوچندان کنید.

اگر قصد تهیه بلیط هواپیما کیش را دارید می توانید از خدمات فلایتیو استفاده کنید.