مروری بر اخبار مهم روز؛ باز دلار سرکش شد/ جایگاه ایران در فهرست کشورهای واردکننده سلاح/ سفارش عجیب و غریب 19 هزار خودرو/ اظهارنظر نماینده مجلس درباره سفرهای خارجی نمایندگان و مسافرت وزرا با هواپیمای اختصاصی

گروه سیاسی الف،   3961221200 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

باز دلار سرکش شد/ جایگاه ایران در فهرست کشورهای واردکننده سلاح/ سفارش عجیب و غریب 19 هزار خودرو/ اظهارنظر نماینده مجلس درباره سفرهای خارجی نمایندگان و مسافرت وزرا با هواپیمای اختصاصی

حمله یک فرد مسلح به اقامتگاه سفیر ایران در اتریش

دیشب منابع محلی اتریش از حمله یک فرد مسلح به محل اقامت سفیر ایران در وین خبر می‌دهند.پلیس اتریش اعلام کرد که یکی از محافظان ساختمان با شلیک به این مهاجم، او را از پای درآورده است. وزارت دفاع اتریش اعلام کرد که محافظان ابتدا از اسپری فلفل برای متوقف کردن مهاجم استفاده کردند اما به دلیل موثر واقع نشدن، مجبور به تیراندازی شدند. جمعه نیز عده‌ای از طرفداران فرقه شیرازی به سفارتخانه ایران در لندن تعرض کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شدند.

حمله به محل اقامت سفیر ایران در اتریش/ مهاجم به ضرب گلوله کشته شد

اقامتگاه سفیر ایران در وین پس از حمله شب گذشته + عکس

کمربند امنیتی گارد ریاست جمهوری سوریه در اطراف نبل و الزهرا

نیروهای گارد ارتش سوریه در جنوب عفرین مستقر شده اند. بر اساس این خبر این نیروها برای تشکیل کمربند امنیتی در اطراف دو شهرک شیعه نشین نبل و الزهراء در این منطقه حضور پیدا کرده اند.

رای دیوان عدالت به توقف افزایش تعرفه واردات خودرو لازم‌الاجراست

عضو کمیسیون اصل نود در خصوص جلسه با وزارت صنعت و گمرک گفت: رای توقف افزایش تعرفه واردات خودرو لازم‌الاجراست و به معاونت حقوقی ریاست جمهوری و گمرک نیز ابلاغ شده است. رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از جمله تخلفات صورت گرفته در زمان بسته بودن سایت، ثبت سفارش حدود ۱۹ هزار خودرو است که متاسفانه تعدادی از این خودروهای ثبت شده از گمرک ترخیص شده ، گفت: آمار دقیق خودروهای ترخیص شده در دسترس نیست و استعلامات لازم در این زمینه صورت می‌گیرد، اما به‌صورت کلی تعداد خودروهای ترخیص شده از چند صد دستگاه گذشته است. بهرام پارسایی با اشاره به اینکه ارتباط سامانه‌ای بین گمرک و معاونت مربوطه در سازمان صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که می‌توانست از این طریق اقدامات لازم صورت بگیرد تا این تعداد خودرو ترخیص نشود، ادامه داد:این نگرانی وجود دارد که افرادی که خارج از زمان قانونی ثبت سفارش کرده‌اند با توجه به عدم شفافیت و یا عدم امنیت سیستم بتوانند تاریخ ثبت سفارش را عوض و از تاریخ غیرقانونی خارج کنند.

اعتراض ایرانی‌ها به ژاپنی‌ها برای تحریف تاریخ

مردم ایران این بار به موزه ملی توکیو برای استفاده از عنوان ساختگی و مجعول به جای خلیج فارس در نمایشگاهی که عربستان در این کشور برگزار کرده است، اعتراض کردند. نمایشگاه جاده‌های عربی از سوم بهمن ماه (۲۳ ژانویه) در موزه ملی توکیو افتتاح شده که تا اردیبهشت ماه (۱۳ مِی) ادامه دارد.

بازجویی هشت ساعته از دختر هشت ساله؟!

​خبر بازجویی از یکی از کودکانی که در روز زن، ‌در برج میلاد برنامه اجرا کرده است‌ مثل توپ ترکیده است. ...

یک روز بعد از انتشار این ماجرا، روزنامه‌نگاری که اولین روایت را منتشر کرده بود حرفش را پس گرفت و نوشت که مادر کودک با او تماس گرفته و گفته در زمان مکالمه اول، تازه از مقر پلیس در خیابان وزرا خارج شده بوده، عصبی بوده، کنترلی بر حرف‌هایی که زده نداشته و اینکه از فرزندش هشت ساعت بازجویی نشده! روزنامه‌نگاری که روایت را نوشته بود، توییتش را پاک کرد، توضیح داد و عذرخواهی هم کرد اما از آنجا که «قدرت شایعه از قدرت حقیقت بیشتر است»،‌ خیلی‌ها حرف‌های او را باور نکرده و نمی‌کنند و می‌گویند: «از اینها بعید نیست که این کار را کرده باشند» و «روزنامه‌نگار و مادر بچه را تحت فشار گذاشته‌اند که این حرف‌ها را بزنند» و ... . به نظر می‌رسد نیروی انتظامی که تنها واکنشش به ماجرا، 24 ساعت بعد از انتشار روایت اول و دادن یک مصاحبه به خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه برای تکذیب اصل ماجرا بوده است، حالا دیگر با هیچ ترفندی نمی‌تواند اوضاع را مدیریت کند. این روایت مساله‌دار هم به باقی روایت‌های مساله‌دار در مورد برخوردهای نیروی انتظامی با شهروندان، برخی رفتارها در بازداشتگاه‌ها یا در جریان بازجویی‌ها و دستگیری‌ها و ... اضافه خواهد شد تا داستان دیگری منتشر شود و موج تازه‌ای راه بیندازد!

ماجرای تخلف تعدادی از مدیران بانک مرکزی

در حالی چندی پیش دستگاه قضایی از پرونده مالی دو مدیر از بانک مرکزی خبر داد که معاون نظارت بانک مرکزی در تازه ترین اظهارات خود اعلام کرد برخلاف برخی شایعات هیچ یک از مدیران بانک مرکزی در بازداشت نیستند. دو مورد تخلف انجام شده که یکی مربوط به یکی از مدیران خارج از بانک و دیگری درون بانک است که هر دو مورد از سوی دستگاه قضا در حال پیگیری است. فرشاد حیدری- معاون نظارت بانک مرکزی- در نشستی خبری در بانک مرکزی به تشریح وضعیت موسسات غیرمجاز پرداخت. وی اعلام کرد که قرار است ثامن با مهر اقتصاد در بانک انصار ادغام شود و توافقات در این باره نیز شکل گرفته و احتمالا تا پایان سال این ادغام نهایی شده و بانک جدید از بهار سال آینده فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

معاون نظارتی بانک مرکزی: مهر اقتصاد و ثامن در کوثر ادغام می‌شوند/ ۲۰۰صرافی در سال ۹۶ تعطیل شد

 گزارش ابتدایی کمیته بررسی پرواز یاسوج اعلام شد؛ خلبان و شرکت هواپیمایی آسمان، مقصران حادثه

 پس از چند هفته بررسی و پیگیری، کمیته بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری گزارش مقدماتی خود از حادثه سقوط هواپیمای شرکت آسمان را ارائه کرد. براساس این گزارش شرکت هواپیمایی آسمان با توجه به رعایت نکردن محدودیت‌های پزشکی خلبان خود و اجرایی نکردن آرایش فنی لازم به عنوان مقصر اصلی شناخته شده البته در کنار آن خلبان نیز در عملکرد خود با ابهام‌هایی روبه‌رو است. هرچند که این گزارش در پایان اعلام کرده که هنوز نمی‌توان به طور دقیق و رسمی از علت‌های اصلی سقوط این هواپیما سخن گفت، اما به نظر می‌رسد ابهام‌هایی در عملکرد شرکت هواپیمایی آسمان وجود دارد.

مقصر سقوط هواپیمای آسمان اعلام شد: بی‎توجهی شرکت آسمان به محدودیت پرواز خلبان/ خلبان در سال ۸۸ عمل جراحی قلب باز انجام داده بود؛ او مجاز به پرواز با یک کمک‌خلبان نبود

 پوتین اعتراف کرد: دستور سرنگونی یک هواپیمای مسافربری را در ۲۰۱۴ صادر کرده بودم

رئیس‌جمهوری روسیه در اعترافی شوکه کننده اذعان کرد که در سال ۲۰۱۴ میلادی به ژنرال‌های ارتش دستور ساقط کردن یک هواپیمای مسافربری را داده بود اما چند دقیقه بعد نظر خود را عوض کرد و مانع از کشته شدن مسافران شد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در مستند انتخاباتی دو ساعته‌ای گفت: در آن زمان هشداری جدی دریافت کردم مبنی بر اینکه مردی با یک بمب تهدید کرده که به المپیک زمستانی سوچی حمله می‌کند. این تماس تلفنی از سوی افسران امنیتی که تهدید بالقوه را شرح می‌دادند کمی پیش از آغاز مراسم افتتاحیه این رویداد جهانی انجام شده بود.

صرافی‌ها: دلار و یورو نداریم!

امروز هیچ یک از صرافی‌ها به مردم عادی یا مسافر حتی با ارائه پاسپورت و ویزا هم دلار و یورو نمی‌فروختند. این در حالی بود که دلالان میدان فردوسی که در اطراف این میدان ارزهای خارجی در دست دارند، دلار را ۴۸۰۰ تومان می‌فروختند. البته تعداد زیادی از همین افراد نیز دلاری برای فروش نداشتند.

افزایش قیمت ارز و سکه / هر دلار ۴۸۲۳ تومان

مجلس گران اداره می شود

محمدجواد فتحی در تذکری در خصوص ماده ۲۵ آیین‌نامه داخلی مجلس بیان کرد: مجلس متاسفانه خیلی گران اداره می شود و این مسئولیت مشترک رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجلس است که لازم دانسته‌ام متذکر شوم. وی در همین راستا تجدید نظر در نوع غذاهای سرو شده در سلف مجلس و سفر نمایندگان به خارج از کشور را خواستار شد. وی با بیان این‌که «وقتی به آنها هم اعتراض می کنیم می گویند به منظور کسب تجربه است» ادامه داد. مردم به ما با فرض اینکه تجربه داشتیم رای داده‌اند. نباید از جیب بیت المال دائما سوار هواپیما باشیم و از این کشور به آن کشور سفر کنیم. این نماینده مجلس مدعی شد: بین وزرا هم شایعه شده که با هواپیماهای اختصاصی به سفر می‌روند. اگر واقعا جلوی این امر گرفته نشود درصدد تحقیق و تفحص در این زمینه اقدام می‌شود.

خبر خوش رئیس دانشگاه آزاد برای فارغ التحصیلان جوان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تصمیم ما بر این است از افرادی که بالای ۷۵ سال سن دارند و همچنان در دانشگاه آزاد تدریس می‌کنند قدردانی کرده و به ازای قطع همکاری با هر عضو هیئت علمی بازنشسته، سه عضو هیئت علمی جوان جذب کنیم.

 رئیس مرکز فضای مجازی: لازم باشد تلگرام فیلتر می‌شود

سید ابوالحسن فیروزآبادی امروز در حاشیه همایش علمی تخصصی افتا درباره کلان داده و اینترنت اشیاء، در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر احتمال رفع فیلتر توییتر اظهار کرد: ما دایم فضای مجازی را بررسی می‌کنیم. درباره توییتر هم بررسی‌ها در حال انجام است و احتمال اینکه در سال آینده این اتفاق بیفتد، باید بررسی شود. وی با تاکید بر مضرات فضای انحصاری تلگرام، در پاسخ به اینکه آیا احتمالی مبنی بر لزوم فیلتر تلگرام وجود دارد، بیان کرد: اگر به این نتیجه برسیم، این کار را انجام می‌دهیم و احتمال آن وجود دارد.

توضیحات رئیس مرکز ملی فضای مجازی درباره احتمال فیلتر تلگرام

جایگاه ایران در فهرست کشورهای واردکننده سلاح کجاست؟

گاردین در مطلبی نوشت: یک گزارش جدید نشان داد نیمی از تسلیحات صادراتی آمریکا در 5 سال گذشته به منطقه جنگ زده خاورمیانه وارد شده است. براساس این گزارش عربستان سعودی دومین واردکننده بزرگ سلاح در جهان و عمده ترین مشتری تسلیحات آمریکایی است. موسسه بین‌المللی پژوهش‌های صلح استکهلم (سیپری) روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد آمریکا که بزرگترین صادرکننده سلاح در جهان است، در پنج سال گذشته میزان فروش و صادرات تسلیحات خود را 25 درصد افزایش داده است... روسیه دومین صادرکننده بزرگ سلاح در جهان است... فرانسه، آلمان و چین نیز در میان 5 صادرکننده بزرگ سلاح در جهان هستند. همچنین انگلیس ششمین صادرکننده بزرگ سلاح در جهان است. در مقابل جایگاه ایران در میان کشورهای واردکننده سلاح در نوع خود قابل توجه است. ایران حتی در فهرست 40 کشور بزرگ واردکننده سلاح در جهان نیز حضور ندارد. بزرگترین واردکننده سلاح در جهان هند است که بیشترین تسلیحات خود را از روسیه خریداری می کند.

احمد توکلی به دولت هشدار داد

 احمد توکلی،‌ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت در توییتر خود نوشت:

 عده‌ای با استدلال سخیف خواهان رفراندوم درباره یک فعل حرام هستند

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: متاسفانه عده ای در اینکه حکومت اسلامی و جامعه اسلامی باید نسبت به این مسئله حساسیت نشان دهد و از اشاعه بی حجابی و بدحجابی جلوگیری کند، تشکیک می کنند! رئیس قوه قضاییه گفت: ... گاهی استدلال های بسیار سخیفی دارند و می گویند درباره این موضوع رفراندوم برگزار کنید. در واقع سخن این افراد این است که حکومت اسلامی که خود براساس رفراندوم روی کار آمده و قوانینی را وضع کرده که در چارچوب شرع هستند، برای تجویز ارتکاب یا عدم ارتکاب یک فعل حرام رفراندوم برگزار کند!

آملی لاریجانی: استدلال‌های بسیار سخیفی دارند؛ می‌گویند درباره حجاب رفراندوم برگزار کنید

مایل نیستم نماینده فیلمسازان ارگانی باشم

شرق گفت و گویی با ابراهیم حاتمی‌کیا انجام داده است که  بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید:

* دلم می‌خواهد با همه قوا از همه آنچه بلدم و می‌دانم در خدمت آرمانم حرف بزنم.

* الان خیلی از هم‌قطارانم به ‌هزار دلیل و بهانه، هنرشان ربطی با خودشان ندارد؛ می‌بینی مذهبی است، ولی در فیلم‌سازی لائیک شده! آرمان‌گراست، ولی در فیلمش به‌شدت واقع‌گراست.

*گفتن از مقام شهید، بالاآوردن خانواده شهید، قیام‌دادن حاضران و بغض مقام مسئول دردی دوا نمی‌کند.

* سال‌هاست که جشنواره مصادره شده است. جشن آن مال این دوستان و فجر انقلابش مال سینه‌سوزان.

* من روی سخنم با «رسانه ملی» بود که چرا آنتن زنده را در اختیار کسانی می‌گذارد که تلویحا فیلم‌سازانی را که دغدغه‌های ملی نظام دارند، به‌عنوان فیلم‌ساز ارگانی و وابسته به مردم القا کنند.

* به فیلم‌سازی که بانک، پشتوانه مالی‌اش بوده، چه عنوانی باید داد؛ فیلم‌ساز بانکی یا برای فیلمی که بخش فرهنگی سفارت هلند پشتوانه مالی‌اش شده، باید گفت فیلم‌ساز سفارتی یا برای فیلم‌سازی که با شبکه‌های تلویزیونی خارجی مثل «آرته اروپا» یا «پلاس» اسپانیا فیلم ساخته، چه نامی باید گذاشت یا به فیلمی که از ردیف بودجه کمک به فیلم‌سازان جهان سوم از کمپانی اسپیلبرگ ارتزاق کرده، چه باید گفت. یا وقتی اتحادیه اروپا پشتوانه مالی فیلمی شد، باید چه نامی به آن داد... حاضر نیستم درِ هیچ سفارتخانه یا مرکز فرهنگی بیگانه را دق‌الباب کنم.

ابراهیم حاتمی‌کیا: حاضر نیستم برای بودجه فیلمم در هیچ سفارتخانه بیگانه را دق‌الباب کنم/ می‌گویند حاتمی‌کیا حرفی برای گفتن ندارد و آمریکایی شده

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۷۴۱۲۱۰۴:۳۷:۰۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
ایا حقیقتا یک جوان تازه فارغ التحصیل میتواند جایگزین اساتیدی که سالها به آموزش وتحقیق پرداخته وحاصل ان صدها کتاب ومقاله است وهر یک رکن علمی این مرز وبوم هستند گردند واین معنی افزایش کیفیت علمی در برابر کمیت است هر چند که تا انجا که در خود همین سایتها نوشته اند بااساتید جوانی که پیمانی در دانشگاه آزاد استخدام بوده اند قطع همکاری شده است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. انتقام از پوتین؟

  12. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  24. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

  25. روز قدس باید به زلزله سیاسی علیه صهیونیست‌ها تبدیل شود

آخرین عناوین