ایمانی: مردم اختلاف بین مسئولان را ببیند ناامیدتر می‎شوند

گروه سیاسی الف،   3961220140

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در مورد دغدغه مسئولان کشور در مورد القای حس ناامیدی در جامعه می گوید: موضع دولت را در این زمینه کاملا تایید می کنم. به این معنا که دولت در مساله ناامید کردن جامعه حساس است و این نکته مهمی است. مسئولان باید سیاستی را در پیش بگیرند تا مردم را امیدوار سازند.

به گزارش خبر آنلاین، ناصر ایمانی، به رییس جمهوری توصیه می کند که به تمامی وزرا و مدیران دولت تحکما اعلام کند که اخبار و اطلاعات و تحلیل های منفی را به هیچ عنوان به جامعه تزریق نکنند.

او ادامه داد: آقای رییس جمهور باید یک خط مشی کاملا صحیحی را به همکاران خود در دولت بگوید تا آنها دقت داشته باشند که در تمام مواضع و سخنان خود روحیه جامعه را بانشاط و امیدوار و شاداب نگه دارند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه از اختلافات موجود بین مسئولان کشور به عنوان یکی از عوامل مهم ناامید کردن مردم نام برد و گفت: اگر مردم ببینند که بین مسئولان مختلف کشور و یا میان دست اندرکاران جریانات سیاسی کشور اختلاف وجود دارد نسبت به آینده ناامید می شوند، مردم می گویند اینها که در بین خودشان دعوا دارند پس چطور می توانند مشکلات موجود را حل کنند.

ایمانی نسبت به سخنان رییس جمهور نیز انتقاداتی را وارد دانست. او گفت: آنها که دغدغه دارند و می گویند مردم نباید ناامید باشند، از طرفی بطور مداوم از حضور منتقدان انتقاد دارند و این خود یک نوع القای ناامیدی است. آقای رییس جمهور باید به این نکته هم توجه کنند. فرض می گیریم که منتقدان دولت واقعا دارند القای ناامیدی می کنند اما آقای رییس جمهور دومین فرد این کشور است. او نباید این موضوعات را بازتاب دهد تا مردم را ناامید کند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: آن چیزی که به گوش مردم می خورد اول سخنان رییس جمهور کشور است نه منتقدانی که یک گوشه ای نشسته اند. بنابراین ولو اینکه منتقدان مردم را ناامید می کنند، رییس جمهور نباید این را مکررا بیان کند و این القا بوجود بیاید که درون کشور اختلاف وجود دارد. ایشان بدتر منتقدان را با کلماتی مانند کم عقل تحریک می کند تا به میدان انتقاد کردن و اختلاف افکنی بیایند.

ایمانی ادامه داد: واقعا الان منتقدان دولت چقدر انتقاد می کنند و به تخریب دولت دست می زنند. من حجم آن را خیلی کم می دانم و نمی دانم چرا دولت تا این میزان در این شیپور می دمد و چرا این موضوع برایش حساس است؟

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه یکی از لوازم یک جامعه فعال و پویا این است که عده ای از وضع موجود انتقاد کنند، گفت: شما انصاف خود را به داوری بگذاری و نظر دهید که چقدر منتقدان در حال کوبیدن و تخریب کردن دولت هستند؟ واقعا حجمش کم است و در حد هیچ است. البته بعضا یک انتقاداتی دارند که حتی از میان طرفداران دولت و حتی دولتمردان هم مطرح می شود. منتقدان دولت واقعا چقدر انتقاد می کنند. عده زیادی از آنان سکوت کرده اند و به خانه هایشان رفته اند. دولت واقعا تحمل این را هم ندارد؟

او با بیان اینکه ما شاهدیم که رسانه ملی چقدر در مسیر تایید عملکرد دولت حرکت می کند، گفت: هرچند صدا و سیما ممکن است که در جهت نقد برخی از عملکرد دولتمردان باشد اما اصلا حجمش قابل توجه نیست و متاسفانه دولتمردان دوازدهم می خواهند همین هم نباشد.

او با طرح این سوال که نمی دانم منتقدان در چنین شرایطی باید چه کنند، گفت: حال اگر دولت بعدی بر سر کار بیاید همین منتقدان دولت مورد اعتراض قرار خواهند گرفت که چرا در دوران روحانی سکوت کرده بودید. همچنان که همین طرفداران دولت، اصولگرایان را به این متهم می کنند که در دوران احمدی نژاد خفه شده بودید. آیا نمی گوید؟ که البته حداقل در دوره دوم دولت احمدی نژاد اینگونه نبود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین