خلیل‌زاده: وریا جوگیر شده بود و به من بی‌ادبی کرد/ ربیع‌خواه بازیکنی دوست داشتنی است

گروه ورزشی الف،   3961214221

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وریا در زمین به من بی‌ادبی کرد و اگر دوربین او را نشان می‌داد، متوجه بی‌ادبی‌اش می‌شدید.

به گزارش میزان، شجاع خلیل‌زاده در پی برتری 2 بر صفر عصر امروز (دوشنبه) پرسپولیس مقابل الوصل در ورزشگاه آزادی در واکنش به 6 امتیازی شدن سه تیم گروه C گفت: در لیگ قهرمانان آسیا شرایط با لیگ برتر فرق دارد. مهم این است که بازی‌های آینده مقابل الوصل، السد و نسف قارشی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به عنوان صدرنشین صعود کنیم و هواداران از ما راضی باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا الوصل تیم خوبی بود یا نه، خاطرنشان کرد: الوصل اگر تیم خوبی نبود، آن بازی را مقابل السد انجام نمی‌داد. آنها یک بر صفر پیش بودند و شکست خوردند و به نظرم مقابل نسف قارشی هم حق‌شان باخت نبود. تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان می‌آیند بد نیستند و تیم‌های عربی هم با تمام قوا می‌آیند. ما بهتر از الوصل بودیم و امیدوارم در بازی برگشت در دبی هم نتیجه خوبی بگیریم.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران پس از شکست در دربی به ورزشگاه آمدند تا نشان بدهند تیم‌شان را دوست دارند، گفت: این تیم برای هواداران است که به ورزشگاه می‌آیند. برای ما نیست و برای آنهاست. خدا را شکر با این برد کمی از ناراحتی آنها را کم کردیم و امیدوارم به زودی (دربی را) جبران کنیم. بازهم می‌گویم ما شش هفته زودتر قهرمان شدیم و طبیعی است وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، انگیزه بازیکنان مقداری کمتر می‌شود.

مدافع پرسپولیس درباره شادی او و هم تیمی‌هایش با محسن ربیع‌خواه بعد از گلی که علی علیپور به ثمر رساند تا از این بازیکن که پس از دربی در رختکن گریه کرده بود دلجویی شود، خاطرنشان کرد: گریه یا همچین چیزی نبود. محسن از بازیکنان خوب ماست که از ابتدای فصل تا الان در قهرمانی به تیم کمک کرده است. یک بازیکن دوست داشتنی است که بچه‌ها او را دوست دارند و گل را به او تقدیم کردیم، چون فشار زیادی روی او بود.

خلیل‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا رفتار هواداران با محسن ربیع‌خواه پس از دربی درست بود، تصریح کرد: هواداران امروز محسن را تشویق و از او حمایت کردند. آنهایی که بعد از دربی برخی رفتارها را نشان دادند، هوادار پرسپولیس نبودند. چون همیشه در صفحات مجازی پرسپولیسی نیستند که توهین می‌کنند و این افراد از تیم‌های رقیب می‌آیند. بالاخره کری است و پیش می‌آید.

وی در واکنش به این مسئله که آیا منظور او این است که هواداران استقلال به محسن ربیع‌خواه فحاشی کرد‌ه‌اند، گفت: منظور من فحاشی نیست، کری خوانی را می‌گویم. یکسری مسائل است و من هم این فحاشی‌ها را قبول ندارم. به قولی این افراد تماشاگر نما هستند.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه درباره درگیری‌اش با وریا غفوری در دربی هم توضیح می‌دهد، چرا که مدافع استقلال گفته خلیل‌زاده صحبتی کرده و ناسزایی گفته که در شان خودش و خانواده‌اش بود، اظهار داشت: اول از همه بگویم وریا صحبت‌هایی که کرده در شان خانواده خودش بوده است. او در زمین به من بی‌ادبی کرد و اگر دوربین او را نشان می‌داد، متوجه بی‌ادبی‌اش می‌شدید. من در جواب بی‌ادبی او جوابش را دادم، چون هیچ وقت به هیچ بازیکنی بی‌احترامی نمی‌کنم. این همه سال است در لیگ بازی می‌کنیم و به کسی بی‌ادبی نمی‌کنم.

خلیل‌زاده ادامه داد: وریا را جو گرفته بود، برد نیاورده بودند و یک برد آوردند جو او را گرفت. دست خودش نبود، یک صحبتی کرده است. به من هم در صفحات مجازی خیلی فحاشی شد، اما فقط خواستم این را بگویم که اگر موضوعی داخل زمین باشد، آن را بیرون زمین نمی‌آورم. خیلی صحبت‌ها و ناسزاها داخل زمین رد و بدل می‌شود، اما بیرون مصاحبه نمی‌کنم. من صدبار در زمین فحش خوردم، اما نیامده‌ام بیرون و بگویم طرف به خانواده‌اش فحش داده است! زشت است این مسائل و چیزی که در زمین اتفاق افتاده را بیرون نمی‌آوریم. فوتبال است دیگر و هزار فحش هم رد و بدل می‌شود.

وی در واکنش به این مسئله که اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود دیدار سوپرجام فصل آینده یک دیدار انتقامی برای پرسپولیس خواهد شد، گفت: برای ما برد تیم‌های دیگر مهم نیست و موفقیت تیم خودمان اهمیت دارد. همه بازی‌ها برای ما مهم است. این درست که دربی شرایطش متفاوت است، اما مقابل همه تیم‌ها با انگیزه بازی می‌کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین