پروین: من راضی نیستم که جلوی چشم استقلالی‌ها جشن قهرمانی بگیرن!

گروه ورزشی الف،   3961208258

علی پروین حواسش حسابی به پرسپولیس هست و می‌کوشد طوری صحبت کند تا سرخ‌ها با خیال راحت و شرایط خوب در دربی حاضر شوند.

به گزارش روزنامه روزنامه ایران، علی پروین حواسش حسابی به پرسپولیس هست و می‌کوشد طوری صحبت کند تا سرخ‌ها با خیال راحت و شرایط خوب در دربی حاضر شوند.
سلطان فوتبال ایران که به‌خاطر اتفاق‌های اخیر به‌شدت نگران و دلواپس مردم است، آنقدر مهربان و البته به قول خودش مشتی است که حتی دلش نمی‌آید پرسپولیسی‌ها مقابل هواداران استقلال شادی کنند و جشن قهرمانی بگیرند: «من راضی نیستم که جلوی چشم استقلالی‌ها جشن قهرمانی بگیرن!»
پرسپولیس پیروزی کمرنگی مقابل استقلال خوزستان داشت.
کمرنگ و پررنگ نداره! پرسپولیس بازی رو برد و سه امتیاز رو گرفت. این بهترین چیزی بود که قبل از دربی می‌خواستیم. ان‌شاءا... که بچه‌ها با یه روحیه خوب برن توی دربی و بازی رو ببرن.
اما می‌گویند که پرسپولیس حتی اگر از دربی یک امتیاز هم بگیرد، قهرمان می‌شود.
این قهرمانی خیلی مزه می‌ده... حسابش رو بکن که پرسپولیس هم دربی رو ببره و هم قهرمان بشه. فکر می‌کنم این قهرمانی خیلی به مردم و هواداران پرسپولیس مزه می‌ده.
شما فکر می‌کنید که در دربی چه اتفاقی می‌افتد؟
پیش‌بینی بازی‌های معمولی فوتبال خیلی سخته وای به حال دربی! من که از خدامه پرسپولیس دربی رو ببره و قهرمان بشه ولی باید دید تا اون موقع چه اتفاقی می‌افته و چی می‌شه. من که به پرسپولیس خوشبین هستم ولی بحث دربی همیشه فرق می‌کنه و نمی‌شه در موردش صحبت کرد.
این به‌خاطر پیشرفت استقلال و بازی‌های خوب این تیم است؟
به نظر من استقلال خیلی خوب شده. ماشاءا... توی همین بازی آخر خیلی خوب شدن و خوب بردن. آقا شفر هم نشون داد که کارش رو بلده و استقلال رو یه تکون اساسی داد. این درست که استقلال رقیب ماست ولی من همیشه دوست داشتم که استقلال قوی باشه و داشتن یه حریف قوی خیلی بهتر از اینه که پرسپولیس بدون رقیب باشه. رقیب یعنی استقلال... تیمی که این همه طرفدار داره و از وقتی که من یادمه این دو تا تیم رقیب بودن و کری داشتن.
اما بازی‌های خوب استقلال شاید برای پرسپولیس در دربی دردسرساز شود.
دربی کاری به این کارا نداره... در ضمن اگه شما یه نگاهی به جدول کنی می‌فهمی که اوضاع پرسپولیس چطوره!
شما از همان اول لیگ قهرمانی پرسپولیس را پیش‌بینی کردید.
بله... من از همون اول به این تیم خوش‌بین بودم و می‌دونستم که قهرمان می‌شن.
در مورد عملکرد برانکو در دو بازی آخر صحبت‌های زیادی می‌شود و می‌گویند که او تعویض‌های خوبی برای پرسپولیس انجام نداد.
مگه تا حالا کس دیگه‌ای تعویض می‌کرده؟! تا الان هم برانکو برای پرسپولیس تعویض می‌کرد و همه از پرسپویس راضی بودن. پرسپولیس با همین مربی و همین شرایط به اینجای کار رسید و به این زودی جشن قهرمانی می‌گیره. اینها رو نباید فراموش کرد. البته هر کسی می‌تونه یه نظری داشته باشه و شاید هم نظرش درست باشه ولی در حال حاضر برانکو همه‌کاره است و باید کار رو دست ایشون سپرد.
بعضی‌ها معتقدند که برانکو در زمینه مسایل روحی و روانی عملکرد خوبی دارد و می‌تواند خاطره بازی با السد را از ذهن بازیکنان پاک کند.
گفتم که ... کار آقا برانکو حرف نداره و خداییش الان پرسپولیس خوب بازی می‌کنه. من هنوز نمی‌دونم توی بازی با السد چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس اون‌جوری شد... البته پرسپولیس توی اون بازی بدشانس هم بود و توپ‌هاش گل نشد.
در مورد بازی برگشت با السد چه فکر می‌کنید؟
شما شک نکن که این بچه‌ها دنبال السد هستن. این درست که ما توی دوحه بد باختم ولی مطمئن باشید که پرسپولیس توی آزادی یقه السد رو می‌گیره. دیدم که افشین خان (پیروانی) هم یه مصاحبه کرده و گفته که پرسپولیس منتظر بازی برگشت با السده. ایشاءا... که بچه‌ها توی تهران یقه السد رو می‌گیرن.
نقطه ضعف پرسپولیس را در این بازی در کجا دیدید؟
پرسپولیس تیم خوبی شده. بچه‌ها هماهنگ هستن و من به این تیم امیدوارم. الان و توی این شرایط بهتره که فقط به بچه‌ها روحیه بدیم و از این سوال‌ها نپرس!
شما برای دربی به آزادی نمی‌روید؟ اگر پرسپولیس بازی رو ببرد یا امتیاز بگیرد قهرمان می‌شود و سرخ‌ها می‌توانند جشن قهرمانی بگیرند.
این کار درست نیست! اگه از من می‌پرسین نباید این اتفاق بیفته! من راضی به این نیستم که جلوی چشم استقلالی‌ها جشن قهرمانی بگیرن و از این کارا بکنن. روزای دیگه رو که ازشون نگرفتن... یه وقت دیگه جشن بگیرن و هر کاری می‌خوان بکنن. این درسته که استقلالی‌ها همیشه رقیب ما بودن ولی یادتون نره که اونا رفقای ما هستن. هنوز پیشکسوتهای استقلال رفقای نزدیک من هستن و خداییش هواداران استقلال توی کوچه، خیابان و استادیوم به من احترام می‌ذارن. دل من راضی به این کارا نمی‌شه و بهتره که بچه‌ها یه وقت دیگه‌ای یه جشن مفصل بگیرن.
گفتید که می‌خواهید در مورد یک موضوع دیگر هم صحبت کنید.
من فکر می‌کنم که امسال، سال خیلی بدی بود. یه سری اتفاق‌هایی افتاد که جیگر همه‌مون رو سوزوند. چند وقت پیش اون کشتی رفت و وسط دریا سوخت. الان هم که مردم عزادار ماجرای هواپیما هستند. من دلم نمی‌خواد راجع به یه سری مسایل صحبت کنم ولی خودتون هم می‌دونین که مردم خیلی گرفتار هستند و حال و روزشون خوب نیست. چند روز پیش که برف و بارون بود، یه سری عکس نشون من دادن و گفتن که زلزله‌‌زده‌ها توی برف و بارون گیر کردن و آب رفته توی چادرهاشون. (بغض می‌کند و ادامه می‌دهد) به خدا این مردم گناه دارن... به خدا حق مردم این نیست... من به همه هموطنان عزیزم تسلیت می‌گم... به خانواده‌های مسافرهای هواپیما که معلوم نیست چه بلایی سرشون اومده... ان‌شاءا... که توی سال جدید اوضاع و احوال مردم یه‌کم بهتر بشه... ان‌شاءا... که از این خبرا نشنویم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین