مقصد ۴۴ میلیون تماس در ماه / کندی در پشتیبانی سامانه ۲۰۲۰ حل می‌شود؟

گروه اقتصادی الف،   3961205028

مدیر عامل مخابرات با اعلام فراهم شدن امکان برقراری تماس با سامانه ۲۰۲۰ در سراسر کشور گفت: ماهانه به صورت میانگین بیش از ۴۴ میلیون تماس با سامانه‌های پاسخگویی ما برقرار می‌شود.

سیدمجید صدری با بیان اینکه امکان برقراری تماس با سامانه 2020 در کل کشور فراهم شد، اظهار کرد: از این پس مشتریان اینترنت پرسرعت هر استان با شماره‌گیری 2020 و از بیرون استان در سراسر کشور تنها با شماره‌گیری کد استان مورد نظر به همراه شماره 2020 می‌توانند از سامانه فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت استفاده و بهره‌برداری کنند.

به گزارش تسنیم، با فراهم شدن این امکان و یکپارچه‌سازی سامانه فروش و پشتیبانی ADSL مخابرات، تمام مشترکان این اپراتور در جای جای کشور می‌توانند به دور از پیچیدگیهای سیستمی و تنها با شماره‌گیری 2020 از خدمات مورد نظرشان بهره‌مند شوند.

پروسه اتصال به اپراتورهای مرکز تماس 2020 نیز به این شکل است که براساس اظهارات صدری، اگر مشترک داخل استان تهران بخواهد از این خدمات استفاده کند، می‌تواند با شماره 2020 تماس بگیرد و اگر همین مشترک تهرانی بخواهد از این خدمات در اصفهان استفاده کند، باید 0312020 را شماره‌گیری کند.

طبیعی است که از این پس، در صورت خارج بودن از منطقه مخابراتی مربوطه نیز می‌توان با سامانه 2020 ارتباط برقرار کرد.

مدیر عامل مخابرات ایران با بیان اینکه هم‌اکنون سامانه 2020 به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی دو میلیون و 500 هزارتماس به صورت ماهیانه است، درباره ترافیک سامانه 2010 نیز گفت: سامانه 2010 سراسری برای مشتریان تجاری طراحی شده که پاسخگوی 15 هزار تماس در ماه است.
 
وی اشاره‌ای به سامانه پاسخگویی شرکت ارتباطات سیار ایران نیز داشت و ابراز کرد: سامانه 9990 این شرکت نیز به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسایل و موارد مطروحه مشتریان در بخش ارتباطات سیار است که هم‌اکنون به صورت میانگین در طی یک ماه پاسخگوی چهار میلیون و 500 هزار تماس است.

صدری با بیان اینکه سامانه پاسخگویی 118 به عنوان قدیمی‌ترین سامانه پاسخگویی شرکت مخابرات ایران ماهانه پاسخگوی 37 میلیون تماس از سوی شهروندان در سراسر کشور است، عنوان کرد: تمامی سامانه‌های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران همواره رصد، پایش و بهینه‌سازی شده و در این راستا تدوین SLA و نحوه پاسخگویی، اصلاح سیستمها، گزارش‌گیری متمرکز و آموزش مستمر کارکنان به صورت پیوسته در حال انجام است.

با توجه به اینکه در رویکرد جدید مدیریتی این شرکت پاسخگویی، متمرکزسازی سیستمها، ارائه ارزیابیهای مبتنی بر SLA و در نهایت تمرکز و تجمیع تمام مراکز پاسخگویی مطرح است که قرار است در یک برنامه زمانبندی به اجرا درآید، لازم به ذکر است عمده گلایه‌ای که معمولا مشترکان سرویس اینترنت مخابرات از مرکز پشتیبانی این شرکت دارند، صف طولانی پاسخگویی به تماسها و عدم تخصص لازم از سمت اپراتورهای پاسخگوست که بعضا قادر به رفع مشکل مشترک نیستند.

برخلاف اینکه طی سالیان اخیر بارها از سوی مدیران این شرکت، رفع این موارد در دستور کار قرار داده شده اما با یک آزمون ساده می‌توان متوجه شد که راهکارها چندان موثر واقع نشده و چالشها همچنان در این سیستم وجود دارد.

رویکرد ارزیابیهای مبتنی بر SLA می‌تواند ضامن ارائه خدمات مطلوب و مبتنی بر کیفیت باشد که امید می‌رود در دور جدید مدیریتی این شرکت لحاظ شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

    1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

    3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

    5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

    7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

    9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

    10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

    11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

    12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

    13. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

    14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

    15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    4. جلاد، به پایان سلام کن!

    5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    10. انتقام از پوتین؟

    11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

    12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

    20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    آخرین عناوین