زاکانی: برخی با شعار عدالت از ولایت عبور کردند

گروه سیاسی الف،   3961203134 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: برخی با شعار عدالت از ولایت عبور کردند و قطعا این افراطی‌گری منجر به مشکل خواهد شد چرا که مسیر اشتباهی را پیش گرفته اند.

به گزارش مهر، علیرضا زاکانی در همایش اصحاب حق که در مجموعه فرهنگی دشت بهشت برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی دو جبهه حق و باطل در جدال بود، اظهار کرد: الگوگیری از غرب برای پیروزی اشتباه است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تلاش برای الگوبرداری از غرب برخی از مسئولان پیشین و کنونی کشور را غیر قابل قبول عنوان کرد و افزود: برای تشخیص اشتباهات در کشور باید به بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل توجه داشته باشیم.

وی ترویج فرهنگ غربی در کشور را بزرگترین آفت دانست و گفت: این فرهنگ به اشتباه در کشور به وجود آمده است.حرکت در مسیر حق ما را به اهداف عالی نزدیک می کند.

زاکانی با تاکید بر اینکه برخی از انقلابیون دچار سطحی نگری شده اند در حالیکه باید به فکر راه چاره ای برای رفع مشکلات مردم باشیم، گفت: اشرافیت سیاسی در اوج خود قرار گرفته و از طرفی به فساد اقتصادی، ادارای و غیره در کشور منجر شده است که باید شاهد آثار تخریبی بسیاری باشیم.

وی گفت: مادامی که برای موفقیت و رسیدگی به مطالبات مردم تلاش نکنیم قادر نخواهیم بود مردم را با خود همسو سازیم، بدون شک اشرافی گری سیاسی، فساد اقتصادی و بی تدبیری در کشور سه عاملی است که به ما آسیب وارد می کند.

برخی با شعار عدالت از ولایت عبور کردند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نداشتن هوش کافی برخی از مدیران را زمینه ساز مشکلات اساسی برشمرد و تاکید کرد: برخی با شعار عدالت از ولایت عبور کردند و قطعا این افراطی‌گری منجر به مشکل خواهد شد چرا که مسیر اشتباهی را پیش گرفته اند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان محمود احمدی نژاد، تاکید کرد: این افراد دیانت خود را در اختیار سیاست قرار داده‌اند، دشمنان منتظرند تا برای نظام و جمهوری اسلامی مشکل به وجود آورند.

زاکانی با اعلام اینکه مشکلات فراوانی در مقابل جبهه انقلاب قرار گرفته است، تصریح کرد: دشمن در تلاش است خدمات ارائه شده به مردم را کمرنگ و غفلت را در جامعه تزریق کند.

نماینده‌ سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افرادی که جبهه انقلاب و مکتب رهبر کبیر انقلاب را قبول ندارند، رقیبان این انقلاب هستند لذا باید هوشیار باشیم، ادامه داد: متاسفانه این افراد سایه امنیت در کشور را نادیده می‌گیرند و در عوض رسیدگی به مطالبات مردم از آزادی سخن می گویند.

وی با بیان اینکه رقبا به صورت گزینشی اقدام و فعالیت می‌کنند، گفت: پرچم آزادی خواهی ویژه انقلابیون است در حالی گروهی همچون احمدی‌نژاد به اشتباه این پرچم را دست گرفته‌اند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه به مقوله حجاب بانوان اشاره کرد، و افزود: برخی از بانوان در تلاش هستند که شرایط سختی را تجربه کنند.