جزئیات حمله همراهان پـدر فوت شده به تیم پزشکی بیمارستان

گروه حوادث الف،   3961203024

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جزئیات ضرب و شتم پزشک، سوپروایزر و یکی از پرستاران بیمارستان فارابی با خانواده یک متوفی را تشریح کرد.

به گزارش روزنامه ایران، کیانوش جهان‌پور با تایید ضرب و شتم پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی توسط خانواده یکی از بیماران فوت شده در این بیمارستان اظهار کرد: این حادثه عصر روز سه‌شنبه اتفاق افتاد. بیمار فوت شده فردی ۶۵ ساله بود که از استان خوزستان برای درمان در بخش روانپزشکی  بیمارستان بستری شده بود.

بررسی‌ها نیزنشان داد متوفی که دارای ۱۱ فرزند بوده است در ادامه روند درمان مشکوک به «امبولی» بوده که برای تشخیص بهتر و پیگیری درمان به بخش داخلی منتقل شده است. اما با وجود همه اقدامات صورت گرفته و با توجه به مشکلات جسمانی دچار ایست قلبی و ریوی شده و سرانجام جان باخته بود.

وی با بیان این‌که این بیمار در زمان بستری بودن در بخش داخلی، چهار بار توسط متخصص ویزیت شده است، اظهار کرد: متاسفانه همراهان پس از اطلاع  از مرگ پدرشان به کادر بیمارستان از جمله پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی حمله کرده و علاوه بر واردکردن آسیب جسمانی به اعضای تیم درمانی، به بخش زیادی از تجهیزات بیمارستان از جمله دستگاه الکتروشوک نیز خسارت‌های زیادی وارد کردند.

جهان‌پور با بیان این‌که حال عمومی پزشک و سایرمصدومان در حال حاضر مساعد است، افزود: باید توجه داشت که در گذشته نیز چنین اتفاقاتی وجود داشته که به دلیل عطوفت پزشکان تا انتها پیگیری نمی‌شد.اما این بار از دستگاه قضایی درخواست داریم با عاملان این ماجرا برخورد جدی صورت گیرد.