با کاشت ابرو قاب چهره خود را زیباتر کنید

گروه اقتصادی الف،   3961202156

 ابروها بخش مهمی از زیبایی صورت را بر عهده دارند . علاوه بر زیبایی صورت، ابروها وظیفه مهمی نیز بر عهده دارند و به عنوان سدی، مانع از ورود عرق پیشانی به چشم ها می شوند به این ترتیب باید در سلامت ابروها کوشید . اما حجم موی ابرو برای همه افراد به صورت یکسان دارای سلامت نیست و به دلایلی افراد حجم ابروی خود را از دست میدهند . با ما همراه باشید تا به بررسی وضعیت سلامت ابروها بپردازیم :

 

یکی از عواملی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که علت اصلی ریزش یا ضعیف شدن ابروها چیست ؟

علت اصلی ریزش یا ضعیف شدن ابرو

 

از عواملی که باعث کم شدن یا از بین رفتن حجم ابروها می شود، می توان به اصلاح بیش از حد ابروها و یا اصلاح نامناسب ابروها، زخم، بیماری تیروئید، نازک کردن بیش از حد ابروها، تاتوی ابرو، کم پشتی ژنتیکی، ضربه (که می تواند کم کردن رنگدانه باشد) و همچنین افزایش هورمون مردانه اشاره کرد .

ترمیم ابرو

در زمینه ی ترمیم مو معمولا افرادی که بدون ابرو یا با ابروی کم پشت به دنیا آمده اند یا به دلیل عوامل ژنتیکی، بیماری و یا به دلایل دیگر ابرو های کم پشتی دارند و یا دچار طاسی در ناحیه ابرو هستند اقدام به این روش می کنند.

کاشت ابرو طبیعی

کاشت مو در ابرو به شکل طبیعی آن به این صورت است که مقدار کمی از موی بالای گوش را برای پیوند ابرو انتخاب میکنند . کاشت ابروی طبیعی توسط پزشکی مجرب باید انجام شود . در هنگام کاشت ابرو در کلینیک نچرال بیوتی اجزای صورت شما بررسی می شود و ابرو بر اساس فرم و اجزای صورت شما طراحی و کاشته می شود . معمولا پزشک، کاشت ابرو را به همه کسانی که دچار عارضه کم پشتی ابرو هستند پیشنهاد نمیکند و به اشخاصی توصیه می شود که دچار سوختگی، حادثه و یا بیماری های خاصی باشند و بر اثر بیماری، موی ابروی خود را از دست داده اند .

مراحل کاشت ابرو

در کاشت ابرو موی مورد نیاز ابروها از موی سر برداشته می شود . در این حالت پزشک یک شکاف کوچک در سر ایجاد می کند تا به این ترتیب بتوان یک بخش کوچک از موی سر را از قسمت عقب سر برداشته و در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تفکیک می کنند . این پیازها به صورت تک به تک در قسمت ابرو کاشته می شود تا به این ترتیب بتوان یک ابرو با ظاهر کاملا طبیعی داشت . اما چون این پیازهای مو از پیازهای موی سر برداشته می شود بنابراین رشد طبیعی این موها از موهای خود ابرو بیشتر است و باید به کوتاه کردن مداوم آن پرداخت .

یکی از مزایای کاشت ابرو این است که می توانید بلافاصله تاثیر آن را بر ظاهر خود مشاهده نمایید .

نتایج کاشت ابرو

نتایج حاصل از کاشت ابرو با موی طبیعی دائمی است و شما می‌توانید بلافاصله پس از عمل، تفاوت‌های ایجاد شده در ظاهر خود را مشاهده نمایید. به عنوان یک استاندارد برای کاشت ابرو نتایج حاصل از این روش درمانی معمولاً پس از ۱۲ ماه بطور کامل نمایان می‌شود. ظاهر مطلوب مورد نظر بیمار پس از عمل در مدت زمان کوتاه تر قابل دستیابی است، اما این فرآیند نیز به چند ماه زمان نیاز دارد.

 

موی انسان در سه مرحله رشد می‌کند و اگر شما ریزش مو پس از کاشت ابرو طبیعی مشاهده کردید، نگران نشوید زیرا این شرایط کاملاً عادی است. فرآیند رشد مو در بین افراد مختلف متفاوت است و هنگامی که فرآیند رشد موهای کاشته شده در ناحیه ابرو شروع شود، شما نیاز به اصلاح ابرو به منظور حفظ ظاهر مطلوب آن خواهید داشت . 

در کاشت ابرو دقت و ظرافت حرف اول و آخر را میزند . به لحاظ دقت بالای این کار نسبت به کاشت موی سر، طبیعتآ انجام این عمل، سنگین تر خواهد بود . اما سوالی که ممکن است توسط خانمهایی که دارای تاتو هستند و مایلند روی همان خط تاتو کار انجام بگیرد آیا مشکلی پیش می آید یا خیر ؟ جواب خیر است . هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت اما اگر کسانی تاتو انجام داده اند و حالا تمایل دارند خط ابروی جدیدی داشته باشند ابتدا می بایست توسط لیزر خط تاتوی قبلی پاک شود و سپس اقدام به انجام کاشت ابرو نمایند . در این روش مدت زمان عمل معمولآ بین 5 تا 6 ساعت است و درست مثل کاشت مو، کار با روش بی حسی موضعی انجام میگیرد.

 عوارض کاشت ابرو چیست؟

 

بدلیل اینکه کاشت ابرو یک جراحی کاشت موی کوچک میباشد عوارض جانبی کمی دارد و چون ناحیه دور چشم بسیار حساس است تزریق ماده بیهوشی تا اندازه ای درد آور است اما پس از بیهوشی هیچ دردی احساس نمیکنید و پس از عمل ورم دور چشم یک امر طبیعیست که طی یک شب نا پدید خواهد شد .
ناحیه ابرو پس از جراحی اولیه کاشت مو ممکن است کبود شود ، ورم کند یا ملتهب شود بعد از عمل جراحی ناحیه ابرو یک یا دو روز دچار خارش میشود که اگر این بازه زمانی افزایش پیدا کند به دلیل عفونت میباشد که باید سریعا درمان شود .
برای بهبود زود تر دربرابر خارش میتوان از پماد در طی روز ها و شب ها استفاده کرد تا از خراش تصادفی جلوگیری کند . تیم ما درباره  علت و درمان ریزش ابروها و راه های تقویت ابرو هم مقاله ای طراحی کرده و میتوانید استفاده کنید .

 

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی کاشت و لیزر نچرال بیوتی با ارائه خدمات منحصر به فرد خود توانسته است دامنه فعالیت های خود را روز به روز گسترش داده است در کلینیک زیبایی نچرال بیوتی کاشت ابرو ، کاشت مو، کاشت ریش، کاشت مژه و لیزر طبیعی انجام می شود .

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین