آیا تا به حال از این زاویه به درب اتوماتیک شیشه ای نگاه کردید؟

گروه اقتصادی الف،   3961128194
آیا تا به حال از این زاویه به درب اتوماتیک شیشه ای نگاه کردید؟

همه آنهایی که دارای یک فروشگاه بزرگ هستند، به دنبال روش هایی برای افزایش رضایت مشتری خود هستند. رفتار خوب کارمندان، عرضه کالاهای با کیفیت، تخفیفات فصلی و غیره از نمونه تکنیک های افزایش رضایت و در نتیجه فروش است؛ اما بعضی از موارد وجود دارند که به صورت غیرمستقیم می تواند در رضایت مشتریان شما اهمیت داشته باشند. یکی از این موارد، درب اتوماتیک شیشه ای است.

اجازه بدهید که یک مثال بزنیم؛ فرض کنید که شما دارای یک فروشگاه سوپرمارکت بزرگ هستید. یک مشتری با یک لیست بلندپایه وارد می شود، خرید خود را انجام داده و دو دستان خود پر از پلاستیک خریدهایش شده است و حال قصد خارج از شدن فروشگاه دارد. درب فروشگاه شما به صورت دستی باز و بسته می شود. در اینجا مشتری می ماند که چگونه درب را باز کند و مجبور می شود که تمامی اجناس را زمین بگذارد، درب را باز کرده و سپس خارج شود. این عمل علاوه بر اتلاف زمان مشتری، باعث ناراحتی او هم می شود.

این روش به صورت غیر مستقیم توانسته است بر روی رضایت مشتری اثر منفی می گذارد؛ برای همین مدیر یک فروشگاه بیشتر از همه باید به این موضوعات توجه ویژه داشته باشد. برای حل مثال بالا بهترین روش استفاده ازدرب اتوماتیک شیشه ای است.

ساختار درب اتوماتیک شیشه ای، به این صورت است که وقتی فردی وارد محوطه جلویی می شود، سنسورهای درب وجود فرد را تشخیص داده و دستور باز شدن به دستگاه را می دهد و سپس درب باز می شود و بعد از اینکه فرد از محوطه خارج شد، درب بسته می شود؛ بدون اینکه شخص مجبور باشد که با عکس العملی نشان دهد.

اما مزایای درب اتوماتیک شیشه ای به این محدود نمی شود، بلکه می توان موارد زیادتری را نیز در نظر بگیریم:

  • وقتی که مشتری قصد وارد شدن به فروشگاه را دارد، با باز شدن خودکار این درب شما به مشتریان خود یک پیام خوش آمد گویی ابراز کرده اید و دعوت کرده اید که از کالاهای داخل دیدن کنند.
  • استفاده از درب اتوماتیک می تواند تا 50 درصد مصرف انرژی را کاهش دهد. بعضی از مشتریان عادت ندارند که درب را ببندند و این باعث می شود که هوای داخل فروشگاه به بیرون برود و این باعث اتلاف انرژی و افزایش مصرف هزینه می شود؛ ولی اگر درب اتوماتیک باشد، میزان اتلاف انرژی به شدت کاهش پیدا می کند؛ زیرا درب بعد از خروج کار به صورت خودکار بسته شده و دیگر هیچ گونه هوا یا همان انرژی منتقل نمی شود.
  • باعث سهولت تردد مشتریان می شود. دیگر فرد لازم نیست که در هر تردد درب را بکشد یا هل دهد، این مخصوصا برای افرادی که توانایی کمی بنا به دلایل مختلف مانند اینکه دست آن ها شکسته باشند، بار زیادی همراهشان باشد.
  • در روزهای شلوغ باعث کاهش ترافیک رفت و آمد یا ورود و خروج افراد می شود.
  • دارای قفل الکترونیکی است. اگر دزدی داخل فروشگاه، کیف یکی از مشتریان شما بزند، مالک فروشگاه خیلی سریع و راحت می تواند با فعال سازی قفل الکترونیکی درب را قفل نماید و مانع خروج دزد شود.
  • نصب این درب ها بر خلاف تصور ذهنی ما، خیلی آسان است. برای نصب نیازی به تخریب نیست و فقط باید اصول نگهداری از آن را رعایت کنید.
  • به فروشگاه شما جلوه خاصی و مدرنی می دهد. انواع درب های اتوماتیک شیشه ای در بازار وجود دارد که شما می توانید بسته به ظاهر فروشگاه خود، یکی را انتخاب کنید. این مساله به خصوص برای فروشگاه های کوچک بیشتر از جلب توجه خواهد کرد.

اما چگونه درب اتوماتیک شیشه ای را تهیه و نصب کنیم؟

شرکت اشل به آدرس eshel-ir.com عرضه جدیدترین و به روزترین انواع درب های اتوماتیک شیشه ای و دوربین مداربسته است. ارائه برندهای معتبر با فناوری به روز و کادری مجرب در نصب و نگهداری باعث شده است که این شرکت بتواند در ایران به فعالیت گسترده ای برای شرکت ها و سازمان های و بزرگ انجام دهد. متخصصان ما هر لحظه آماده پاسخگویی به شما برای خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه ای بسته به نیازفروشگاه هستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین