نظر شما در مورد این فیلم و سخنان مدیرعامل ایران خودرو چیست؟

گروه ویدئو الف،   3961126090 ۱۲۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هاشم یکه‌زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران گفت: خودروهای بنز و هیوندای استانداردهای جدید را پاس نمی‌کنند و با آنها که صحبت می‌کنیم می‌گویند این استانداردها را نمی‌توانیم پاس کنیم.

نظر شما در مورد این فیلم و سخنان مدیرعامل ایران خودرو چیست؟

نظر شما درباره این سخنان مدیر عامل ایران خودرو چیست. مخاطبان الف می توانند دیدگاه های خود را در قسمت نظرات درج نمایند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۴۷۸۸۷۱۱:۴۹:۲۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
خداییش راست گفته اگر اونها استانداردهای ما که در هر تصادف 17 نفر کشته میشه پاس کنند ظرف یکسال ورشکست شده به خاک سیاه می نشینند.
حمید۲۴۸۱۲۶۱۴:۳۹:۲۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
سلام به آقای یگه زارع بگید پس محصولات ایران خودرو مخصوصا سمند خودرو ملی را به آلمان صادر کنند چون کیفیت این خودرو عالی هست باید کارخانه بنز وهیوندا رابست وبجای اون فقط سمند تولید کرد من یکیبش را دارم واقعا خودرو خوبیه هر روز توی نمایندگی هستم مشغول هستم نوعی ایجاد اشتغال توسط ایران خودرو
ناشناس۲۴۸۱۴۴۱۵:۰۰:۱۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
با همین حرفها ، برجام را آفریدند .
ابوالفضل۲۴۸۶۶۱۰۰:۰۷:۴۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
اینجا جای خوبی برای مشکل ..برجام نیست چون ربطی نداره
حسین۲۴۸۷۳۹۰۲:۰۶:۵۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
احسنت
بابک۲۴۹۹۳۲۱۱:۱۹:۳۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
بجای خواباندن نیروگاه هسته ای بهتر بود خودرو سازی های داخلی رو می خوابوندند
ناشناس۲۵۰۳۱۳۱۵:۴۹:۰۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
چه ربطی داشت؟
کارشناس استاندارد۲۴۸۳۶۷۱۸:۲۴:۳۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
با شما موافقم و حرف ایشون خیلی وارد نیست منتهی استاندارد ایران هم خیلی ضعیف و مشکل داره. سه تا کارشناس که رشته تحصیلی یکیشون فقط مرتبط با خودرو هست داره که همشون هم بلا فاصله بعد دانشگاه بدون هیچ تخصص خودرویی استخدام شدن.
هنری۲۵۰۹۷۵۱۰:۵۱:۳۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
من اگه جای مدیرای بنز بودم به ایشون اینجوری پاسخ میدادم که تولیدات ما استاندارها را پاس نمی کنند بلکه استانداردها را ایجاد و ارتقا می بخشند. تمام این عواملی که در حال حاضر به عنوان استاندارد در خودروها مطرح میشه سابقا نوآوری شرکتهای معتبری مثل بنز و ب ام و و ... بوده. مثلا کمربند ایمنی رو شرکت ولوو اختراع کرده و ...
ناشناس۲۴۷۹۰۲۱۱:۵۹:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
ایران خودرو و سایپا پاس می کنند . خیلی سخته ما ایرانی ها رو پیشونی مون چیزی نوشته و این حضرات اینو می خونند و ما خودمون خبر نداریم .
ناشناس۲۴۷۹۰۳۱۲:۰۰:۰۴ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بله البته که استاندارد های مربوط به قیمت گذاری و نحوه کنترل کیفیت ما رو پاس نمیکنند . اخه کجای دنیا ماشین 30 سال قبل رو پیش فروش میکنن !!!!!!!!!! کجای دنیا ماشین خارجی رو مونتاژ داخل میکنن اونم 2 برابر قیمت خارجی !!!!! به هر کسی بگی تو این مملکت ماشین میخری سال بعد گران میشه فکر میکنه که دیوانه ای .
ناشناس۲۴۷۹۱۹۱۲:۱۶:۰۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
رو که نیست ماشاالله
سیّد۲۴۷۹۲۲۱۲:۱۹:۴۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بله بنز و هیوندا مفت گرونن همین کابینت های چرخ دار شما ته استانداردن .
ناشناس۲۴۷۹۴۲۱۲:۴۰:۱۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
وقتی مدیری نتواند کار خودش را درست انجام دهد اینطوری حرف میزند
عینک دودی۲۴۸۷۸۲۰۶:۰۶:۵۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
نه بابا فکر کرده مردم هم مثل کارگران کارخانه اش هستند که هر چه بگوید کسی جواب نمیدهد.
ناشناس۲۴۷۹۵۸۱۲:۵۹:۵۴ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بنده با نظر ایشون کاملا موافق هستم علت اینکه آلمانی ها و اروپائیان و آمریکا و آسیا و الخصوص کشورهای دوست و برادر و همسایه ما در خلیج فارس و افغانستان از محصولات ایران خودرو و سایپا استفاده نمی کنند تحریم است و ولا غیر .
ناشناس۲۴۷۹۵۹۱۳:۰۰:۵۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بنده خدا داره راست میگه ،چون ماشینای اون توی هر تصادف نمی تونه دو سی نفر رو به کشتن بده.استاندارد از نظر این اقای به اصطلاح مدیر یعنی همین.
ناشناس۲۴۷۹۶۰۱۳:۰۱:۱۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
نتیجه حمایت بی دریغ و نامحدود دولتی از این به اصطلاح خودروسازها همینه. اگر تعرفه واردات منطقی باشه یعنی چیزی در حد ۱۰ تا ۱۵ درصد (البته الان تعرفه واقعی چیزی نزدیک ۲۰۰ درصده ) اونوقت این آقا نمیتونه در سال ۱۰۰۰ دستگاه محصولات خودش رو ( من اسمش رو خودرو نمیگذارم) بفروشه.
علی۲۴۷۹۶۷۱۳:۰۴:۳۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
برای قضاوت در مورد این سخنان بایستی از لحاظ فنی بررسی کرد و دید منظور کدام استانداردها هستند و اونوقت کارشناسان تخصصی اون حوزه نظر بدن که ایا خودروساز های معتبر مثل بنز و ... این استانداردها رو پاس می کنند یا نه
ناشناس۲۴۷۹۷۰۱۳:۰۶:۳۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
اینطور صحبت کردن یه روش فرار از پاسخگویی و تمسخر قوانین به جهت بهره برداری به نفع خود است که معمولا هم جواب میده همانطور که احمدی نژاد خیلی خوب از آن استفاده میکرد. یه راه دیگه هم که معمولا این مدیر ها انتخاب میکنند اظهار بی اطلاعی و انکار موارد مطرح شده هست. ایران خودرو و سایپا خوب میدانند که پلیس مجبور است با آنها کنار بیاید و این اجبار به خاطر انحصار است.
ناشناس۲۴۷۹۷۱۱۳:۰۷:۰۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
چگونه سمند پاس می کند؟ فیلم بررسی سمند در انگلستان را ایشان ندیده اند؟
ناشناس۲۴۷۹۷۳۱۳:۰۸:۴۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
این اقا درست میگوید چون اگر بنز و... استاندارهای خودرو سازی ایران را پاس کنند درکمتر از یک ماه ابرو وحیثیت خودرا میبرند وباید تولید را متوقف کنند زیرا تمام مشتریان خودرا ازدست خواهند داد
میلاد۲۴۷۹۸۰۱۳:۱۴:۴۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
از کوزه همان برون تراود که در اوست
بنده خدا۲۴۷۹۸۱۱۳:۱۴:۴۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
معنی این حرف اینه که استانداردهای ما غیر واقعی و غیر عملی هستند و باید استاندارد اصلاح شود و الا هر کسی میتواند استانداردی تدوین کند که احدی نتواند آن را رعایت کند! . ضمت اینکه ایشان نگفته اند محصولات ایران خودرو این استانداردها رو پاس میکنند. منتها نوع بیان مطلب طوری بود که تصور عامه مردم این می شود که محصولات ایران خودرو استاندارد رو پاس میکند و بنز و هیوندا پاس نمیکند!
آرش۲۴۷۹۸۲۱۳:۱۵:۲۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
نظر من اینه که ایشون خیلی نباید نگران باشند ، چون تا دوستان ایشون در سازمان استاندارد هستند ، پراید هم کلیه استانداردهای جهانی رو پاس خواهد کرد . همانطور که تا کنون پاس کرده .
gest۲۴۷۹۸۳۱۳:۱۵:۳۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
جوک باهالیه مردم از خنده
خواننده۲۴۷۹۸۶۱۳:۱۷:۳۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
هر دم از این باغ بری می رسد....
ناشناس۲۴۷۹۸۷۱۳:۱۸:۴۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
منم جای ایشان باشم و همه ملت رو مجبور کنم اگه ماشین میخواهید فقط ماشین این دوتا کارخونه رو سوار شید این چنین میتاختم. استرالیا وقتی که دید تو صنعت خودرو حرفی برای گفتن ندارند صنعت خودرو سازی داخلیشون رو جمع کردند و با شرط و شروط به صرفه با قولهای خودروسازی دنیا وارد مذاکرده شدند و شرط گذاشتند که کارکنانی که قبلا در صنعت ناموفق داخلی مشغول بکار بودن رو در خدمات پس از فروش و... بکار بگیرن و این چنین از شر خودروهای بی کیفیت داخلی راحت شدند. اما نمیدانم که البته همه ما هم میدانیم که دلیلش چی هست که با آمار وحشتناک سالانه25 هزار کشته تصادفات بخاطر خودروهای بی کیفیت داخلی بازم اصرار به تولید داخلی و بستن درهای خودروهای با کیفیت خارجی با قیمت پاینتر داریم؟!
علي۲۴۷۹۸۸۱۳:۱۸:۴۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
به نظر من که هر کسی سوار تولیدات هیوندا و خوصا بنز سده باشه خوب میفهمه که حرفای اقای زارع درست نیست
ناشناس۲۴۷۹۹۳۱۳:۲۰:۲۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
جوک تعریف کردن
محمدی۲۴۷۹۹۹۱۳:۲۳:۱۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
عجب ! پژو، سمند و پراید می توانند استانداردها را پاس کنند ولی بنز و هیوندایی نمی تواند!پاس کند، حرف های ایشان بیشتر شبیه جوک است،
كوروش۲۴۸۰۰۴۱۳:۲۵:۳۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بنده دارم فکر میکنم که مخاطب این مدیر ارشد واقعا چه کسی میتونه باشه متاسفانه به سختی می توانم بپذیرمز که ایرانی باشه که این حرفها را باور کنه
ناشناس۲۴۸۰۰۵۱۳:۲۵:۵۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
به نظر من بهتره ایشان با این استعداد و نبوغ هنرپیشه فیلم کمدی یا نویسنده سناریوی فیلم های کمدی بشوند خیلی موفق خواهند شد .
رضا۲۴۸۰۰۹۱۳:۲۶:۵۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
باعث لبخند بر روی لبان ملت میشوند این مسوولین . با تشکر از ایشان
علی۲۴۸۰۱۱۱۳:۲۹:۵۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بدون شرح.
مجید۲۴۸۰۱۳۱۳:۳۰:۰۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
خندیدیم
ناشناس۲۴۸۰۱۵۱۳:۳۲:۱۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
باید یه فیلم کاملتر قرار میدادین ببینیم منظورشون چه استانداردیه ، احتمالا قبلش یه صحبتی شده
ناشناس۲۴۸۰۲۰۱۳:۳۴:۰۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
نمی‌شه بازار خودرو تا ابد در انحصار خودروسازان داخلی باشه و مردم این وسط نقش گروگان رو بازی کنند. باید به خودروسازان داخلی مهلت داده بشه تا به تدریج کیفیت محصولات‌شون رو افزایش بدهند. این کار می‌تونه ظرف ۱۰ سال انجام بشه. طی این ۱۰ سال هر سال باید تعرفه واردات خودرو نسبت به سال قبل کاهش پیدا کنه تا به‌تدریج به صفر برسه. اون وقت مردم خودشون می‌دونند بین خودرو داخلی و خارجی کدوم رو انتخاب کنند.
ناشناس۲۴۸۴۹۴۲۰:۲۴:۱۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
این آقایون بیش از۳۰ سال فرصت داشتند کاری نکردند یانخواستند کاری کنند جوانان باهمت ما موشک وزیردریایی ساختند واین آقایان یک موتورنساختن ونگذاشتن دیگران بسازند .
ناشناس۲۴۸۰۲۱۱۳:۳۴:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
اگر استانداردهای سازمان بازرسی ، من دراوردی و الکیه ، این باید به دقت بررسی بشه و اون موارد اصلاح بشن . اما اگر بحث از استانداردهای بین المللی خودروسازیه ، اونوقت بعیده که بنز و ب ام و و ... نتونن استانداردی رو پاس کنن .
ناشناس۲۴۸۰۲۲۱۳:۳۴:۵۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
در صنعت خودرو انحصار و رانت دولتی باعث عدم رقابت شده است. ماشین خارجی با چند برابر قیمت اصلی عرضه شده تا فقط قشر محدودی بتوانن ان را تهیه کنند و بقیه مجبور باشند ماشینهای بی کیفیت، الوده کننده هوا و ترسناک داخلی را سوار شوند... به نظر بنده این امر شرعاً هم مشکل دارد و مسئله اشغال زایی بهانه است. چون سلامتی مردم بالاتر از اشتغال عهده ای خاص است...
ناشناس۲۴۸۰۲۶۱۳:۳۷:۵۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
استانداردهای ایران همچین اصولی هم نیست . مثلا استاندارد امنیت خودرو نداریم
ناشناس۲۴۸۰۸۶۱۴:۱۶:۱۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بله اونها هم کم از این بابا ندارند هم دور هم میشینن یه سری چیزایی که جسته و گریخته از اطراف بهشون رسیده را به عنوان استانندارد مطرح میکنن و وافعا چیزی حالیشون نیست کلا ایران استاندارد تدوین نمیکنه کپی میکنه میره در صورتی که اول هر استاندارد غربی رو که ببینید یه صد نفر از صنعت دانشگاه دولت و بخشهای دیگه جمع شدند تا یه استانداذد رو تدوین کنند
ناشناس۲۴۸۰۲۹۱۳:۳۹:۲۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
نظرم اینه ایشون باید به خاطر این همه تلفات خودرو ها دادگاهی بشه
سعید۲۴۸۰۳۹۱۳:۴۳:۱۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
مشکل کشور ما در مدیران ناخلف است، فرقی نمی که ند که اصولگرا و یا اصلاح طلب باشند، ای کاش همانند کشورهای پیشرفته ما نیز می توانستیم مدیر لایق به کار گیریم.
حمید۲۴۸۰۴۱۱۳:۴۴:۵۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بله کاملا حق با این مدیر عامل محترم میباشد چون اگه این دو معظم جهانی این استاندارد ها رو رعایت کنند نتنها حتی یک دستگاه ماشین نمی فروشند بلکه ورشکسته و نابود میشن پس حق دارند زیر بار رعایت این استاندارد های مزخرف نروند
بابک۲۴۸۰۴۴۱۳:۴۹:۱۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
احتمالا اجازه ساخت وانت از تولیداتشون رو به ایران نمیدن . اخه یکی از استانداردهای مهم برا تولید کنندگان ایرانی تولید وانت از بقیه خودروهاست.
ناشناس۲۴۸۰۴۵۱۳:۵۰:۴۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
در حالی که دنیا روی خودروهای برقی خودران با امنیت بالا،آرامش مسافران و خودروهای مقابل با تعبیه امکانات فراوان تلاش میکنید ، مدیر خودروساز مونتاژ کار خودروهای ۳۰ سال قبل ما هم این حرفا رو می زند. قطعا تا پنج سال دیگه اثری از این دو کارخانه قاتل باقی نخواهد ماند
سعید۲۴۸۰۵۱۱۳:۵۵:۰۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
اصلا خودرو ها تست نمیشن تو ایران
شهروند۲۴۸۰۵۳۱۳:۵۶:۲۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
با سلام در دوره ای زندگی می کنیم که برخی از مسوولان و مدیران دولتی و خصولتی چشم در چشم مردم دروغ می گویند و علیرغم تمام پیشرفت های تکنولوژیکی شعور مردم را به سخره می گیرند
علی۲۴۸۰۶۵۱۴:۰۳:۱۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
تولید ماشینهای داخلی فقط برای پر کردن خیابان ها وجیب مدیران خودروسازی خویه ،
مازیار۲۴۸۰۶۹۱۴:۰۶:۵۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
تو دنیای اطلاعات این آقا فقط گل به خودی زده و البته از این سبک مدیران اینگونه حرفها بعید نیست.
اتا۲۴۸۰۷۱۱۴:۰۷:۱۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
از اینکه موجبات خنده ما رو فراهم کردید متشکریم
ناشناس۲۴۸۰۷۸۱۴:۱۱:۵۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
مملکتی که رییس جمهورش میگه ما برای مدیریت جهان برنامه داریم مدیر خودرو سازیش هم میاد اینو میگه
ناشناس۲۴۸۰۷۹۱۴:۱۱:۵۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
موضوع اینکه استاندارد ها و عدم شماره گذاری خودرو ها به بهانه عدم رعایت ایمنی و استاندارد لازم همیشه با باجی که خودرو سازها با این ادارات میده متوقف میشه و مدتی اجرا نمیشه. در واقع این استانداردها با واکنش خوب و بد خودروسازها بالا و پائین میشه و بیشتر مالی و سیاسی است تا جان و مال مردم مطرح باشد.
ناشناس۲۴۸۰۸۸۱۴:۱۷:۳۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
تا زمانیکه مدیران متخصص و متعهد و دلسوز و غیر سیاسی و جناحی در شرکت های خودرو سازی و اقمارش منصوب نباشند و این شرکت ها دولتی باشد همین آشه و امید هیچ پیشرفتی نیست. حالا با این توصیف پاداش های آخر سالشان را ببینید. بیچاره مردم که از جیبشان این پاداش ها را می دهند.
ناشناس۲۴۸۰۹۱۱۴:۲۲:۳۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
مفهوم این سخنان اینه که نه تنها بنز و هیوندای نمیتونن استانداردهای ما رو پاس کنند که چینی ها هم نمیتونن ،پس از نظر ما چینی ها هم مثل بنز هستند و فرقی نمیکنه که خودروی چینی وارد کنیم با تعرفه های پایین
ناشناس۲۴۸۰۹۲۱۴:۲۳:۱۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
شاید منظورشون از پاس نکردن استانداردهای ایران از طرف بنز و هیوندای کیفیت بنزین هست چون اگر کیفیت بنزین پایین باشد تاثیر منفی در عملکرد ماشین ایجاد میکند اگر هم ماشین توربو داشته باشه که خسارات بیشتر هم میشه این سخنان کلی بود و متاسفانه گفته نشده که این استانداردها چی هست
ناشناس۲۴۸۰۹۷۱۴:۲۶:۵۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
من موافقم...هیچ خودرو سازی نمیتونه..ده درصد شیتیل بده...شصت درصد سود کنه..ده درصد هم پاداش مدیران و با ده درصد باقیمونده ماشین بسازه با این محاسبات سانتافه رو تو ایران بسازه..یه نیلیارد هزینه داره براش
سجاد۲۴۸۰۹۹۱۴:۲۸:۲۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
دوستان برید سخنانش رو کامل ببینید در مورد استاندارد های 85 گانه که قراره اعمال بشه در آینده گفته الان رو نمیگه
ناشناس۲۴۹۴۳۱۲۰:۵۶:۳۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
آخه اونا هم که بیکار نمی شینن حتما تا زمانی که در ایران استاندارد 85 گانه وضع بشه اونا استاندارد هاشون رو ارتقاء میدن که باز همین وضعه. حالا یه حرفی زده مثل حرف های بقیه مقامات که سرو ته نداره.
ناشناس۲۴۸۱۰۹۱۴:۳۳:۳۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
احتمالا انفجار سریع یا خروج سریع از مسیر یا تصادف شدید به نظر ایشون استاندارد هست که بزن پاس نمیکنه
ناشناس۲۴۸۱۱۳۱۴:۳۵:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
احتمالا انفجار سریع یا خروج سریع از مسیر یا تصادف شدید به نظر ایشون استاندارد هست که بزن پاس نمیکنه
ناشناس۲۴۸۱۳۲۱۴:۴۶:۳۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
خوب است ایشان گزارشی بابت هزینه های گارانتی محصولات ایران خودرو ارائه فرمایند در آن صورت میشود فهمید از کارخانه چی بیرون میاد. از مردم هم بابت رضایت از کیفیت محصولات کارخانه ایران خودرو سئوالی بشود . از دولتها و وزرای صنعت نیز بابت تحویل دست بسته خریداران به ایران خورو تشکر گردد
ناشناس۲۴۸۱۳۵۱۴:۵۲:۱۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
گیرم نظر هم دادیم چه فایده داره ؟ چیزی عوض میشه؟!کسانی که باید بشنوند متاسفانه علاقه ای به شنیدن صدای مردم ندارند . یکی از مهمترین عوامل نارضایتی مردم همین مافیای خودرو است .
محمد۲۴۸۱۳۷۱۴:۵۴:۲۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
واقعا متاسفم ، میخوام بدونم واقعا این آقا مردم رو چی تصور می کنه ؟؟؟!!!!
ناشناس۲۴۸۱۳۸۱۴:۵۵:۰۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
گیرم نظر هم دادیم چه فایده داره ؟ چیزی عوض میشه؟!کسانی که باید بشنوند متاسفانه علاقه ای به شنیدن صدای مردم ندارند . یکی از مهمترین عوامل نارضایتی مردم همین مافیای خودرو است .
ناشناس۲۴۸۱۴۵۱۵:۰۰:۱۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
با تشكر از مسئولين كه همواره باعث ايجاد نشاط در جامعه ميشوند
ناشناس۲۴۸۱۴۶۱۵:۰۲:۳۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
یک لحظه به خون هایی که به لحاظ استاندارد پایین خوروها در جاده ریخته میشه فکر کن، یک لحظه به خانواده های داعداری که به خاطر کیفیت پایین خودرو عزیزانشون رو ازدست دادن فکرکنید و همچنین به الودگی هوایی که به وسیله خوروهای غیر استاندارد تولید می شود فکر کنید. خوتان در کارخانه اراربه های مرگ رو خواهید بست. راستی خوبه یک قانون در ایران تصویب بشه هرکسی مجبور باشه از تولیدات خودش استفاده کنه مثلا خودروسازان مجبور بشن ماشین های ساخت خودشونو سوار بشن
فخرالدین۲۴۸۱۶۵۱۵:۲۱:۰۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
سلام. این حرفها برای دیگه تکراری شده آقا میتونی پاس کنی یا علی نمیشه خداحافظ مردم چه گناهی کرده که تاوان این همه بی توجهی به حقوق مصرف کنند رو بپردازن وقتی واردات رو محدود می‌کند تولید کننده داخلی هر طور که بخواد عمل می‌کنه ژاپن به عنوان بزرگترین تولید کننده خودرو تعرفه واردات خودرو صفر میدوند پشتوانه این کار چی کیفیت کیفیت
ناشناس۲۴۸۱۷۷۱۵:۲۵:۰۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
شاید منظورش استانداردهای غلط موجود در ایران باشد ، که خوب خودرو سازهای داخلی براحتی میتوانند خود را با آنها تطبیق دهند اما خارجی ها بخاطر رویکرد جهانی حاضر با اخذ استانداردهای غلط نیستند
ناشناس۲۴۸۱۷۸۱۵:۲۶:۱۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بنده حاضرم با بنز تو هر سرعتی که ایشون قبول کردن در محصولات وطنی باشن شاخ به شاخ تصادف کنم. ببینم استاندارد کی بالاتره!
ناشناس۲۴۸۱۸۱۱۵:۲۶:۵۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
تاچه زمانی بدون پشتوانه علمی وانحصاری بودن تولیدات بدون رقابت اقای مدیر
ذکی۲۴۸۱۸۳۱۵:۲۹:۰۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
متاسفانه بعضی از مدیران امثال ایشان سطح شعور جامعه را خیلی پایین می دونند و به خود جرات میدهند این حرف های بی ارزش را تکرار کنند.
امیر۲۴۸۱۸۴۱۵:۳۱:۴۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
چیزی نیست جز نتیجه حمایت های بی دریغ و سخاوتمندانه و چندین ساله مسئولین کشور به طوریکه وزارت صنعت ما مدتهاست به کارگزار این خودروسازهای پرتوقع و این صنعت هزینه بر و ظالم(حتی در حق زیرمجموعه خودشان) تبدیل شده است. تعجب نکنید. این نمونه فقط جدیدترین اظهارنظر این آقایان مدعی است.
قربانی۲۴۸۲۱۶۱۶:۰۴:۰۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بله چون استاندارد در ایران به اندازه زخمی و کشته شدن نفرات در هر تصادف هست. هرچی تلفات بیشتر استاندارد ها بالاتر است... اونها هم که کمی وجدان تو وجودشونه و نمیتونن مردمشونو قربانی کنن توان پاس کردن این استانداردها رو ندارن.
ناشناس۲۴۸۲۲۴۱۶:۱۲:۰۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
منهم با ایشان موافقثم ، اگر خودروها مشکل دارند نباید اجازه تولید و تردد داشته باشند پس مشکلی ندارند ، در واقع مقصر بی کیفیتی محصولات دستگاههای نظارتی هستند ، اگر یکبار برای همیشه محکم جلوی پلاک گذاری و تردد خودروهای بی کیفیت را بگیرند ، خودروسازان مجبور به افزایش کیفیت می شوند
ناشناس۲۴۸۲۲۵۱۶:۱۴:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
آقای دکتر احمدی نژاد بحق می گفت ما می خواهیم جهان را مدیریت کنیم
شهرام قرقیزی۲۴۸۲۳۷۱۶:۲۲:۱۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
تا زمانیکه رییس جمهور و بقیه مسئولین حکومتی سوار ماشینهای خارجی و وارداتی میشن و ما سوار سفینه های مرگ داخلی ، اگر مدیرعامل ایران خودرو و سایپا این حرفها رو نمیزدن بایستی تعجب میکردیم . وقتی ما مردم عادی صحبت از ماشینهای خارجی و وارداتی برای سوار شدن میکنیم همه دولتمردامون میگن نبایستی روحیه مصرف گرایی داشته باشید اما وقتی نوبت خودشون میشه ... بگذریم . ۴۰ ساله که هرروز اوضاعمون بدتر از دیروز میشه
بهزاد۲۴۸۲۴۷۱۶:۳۰:۴۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
سلام ذکر چند نکته خالی از لطف نیست اینکه شرکت هیوندائی هنوز خود را در رده بنز نمی داند و ما این دو شرکت را در کنار هم قرار می دهیم و خود را با آنان مقایسه می کنیم ؛ اینکه مسائل مربوط به امنیت سرنشین و جاده و خودرو در کدام کشور ها بیشتر رعایت می گردند موسسه استاندار ایران مخاوطی از استاندارهای دنیا را یکپارچه کرده و در تمام کالاها مردم را ملزم به رعایت آن ولی با این فرق که می شود استاندارد ها را دور زد با کمی هزینه بیشتر کل منظور جناب آقای مهندس زارع همین بود و بس
شهبازی۲۴۸۲۵۶۱۶:۳۷:۵۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
حتما آقا راست میگه،چون منافع خودش آنجاست.این همه ماشین بی کیفیت تحویل مردم بی چاره میدن و آنها هم چاره ای ندران و می خرند.دلیل این همه بی نظمی در افزایش قیمت ماشین های مثلآ با کیفیت چیست؟ و چرا عده‌ای با لابی بازی و ارتباط با مسئولان ذیربط از روند بازار واردات ماشین های خارجی مطلع شده و به ثروت های نجومی دست می یابند؟ای کاش میشد به گذشته و اول انقلاب و دفاع مقدس بر میگشتیم که همه یک رنگ بودن و آین همه نا مردی نبود.والسلام
دکتر۲۴۸۲۹۷۱۷:۲۱:۲۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
دروغ گویی و فریب افکار عمومی به روشهای مختلفی انجام میشود. بعضی مسئولین تخصص ویژه ای در این نوع دروغ گویی ها پیدا کرده اند. بطور مثال، مدیر عامل ایران خودرو از بین 100 شاخص استاندارد شاید فقط 1 شاخص را که کمی بیشتر از سایر کشورها است (و پاس کردن آن سخت تر است) را ملاک قرار داده و این دروغ را گفته است. میتوان از ایشان پرسید آیا خودروهای ما استانداردهای بنز و هیوندا را پاس میکنند؟ در حقیقت ایشان مغالطه کرده اند.
ناشناس۲۴۸۳۰۳۱۷:۲۶:۵۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
لازم است مراجع به یک سوال جدی پاسخ دهند: سالانه هزاران نفر بخاطر امنیت پایین و کم کاری شرکت های ایران خودرو و سایپا جان و مالشان را از دست می دهند. آیا کم کاری شرکت های خودروساز به مثابه قتل عمد نیست؟
ناشناس۲۴۸۳۲۰۱۷:۴۵:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
آقای مجترم سند این گفتار شما کجا است بر اساس کدام سند ومدرک چنین ادعایی دارید
مسعودی۲۴۸۳۳۵۱۸:۰۲:۴۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
تشکر از بابت ایجاد نشاط ایشان.کلی خندیدیم
علی۲۴۸۳۴۲۱۸:۰۶:۴۴ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
یادتونه زمانی که مردم خودرو رو تحریم کردند هردو مدیر خودروساز ما از افزایش کیفیت حرف میزدند و یکیش قول دادم کیفیت خودروهارو ببرن بالاو .. الان که میبینن مردم میخرن پر رو شدند و این حرفهارو میزنن. مردم عزیزاگر مردم ما متحد دوماه ماشین نخرند سرعقل میان. منم اگر ببینم مردم برای سمندو 405 و پارس صف میگیرند قیافه حق به جانب میگیرم و حتی مردم مسخره میکنم. از بین ماشینهای زیر 50 تومن فقط ال نود کیفیت داره بقیه اشغال هستند. منم باشم مردم مسخره میکنم. خودشون و خانوادشون هیچ کدام از این ماشینهارو سوار نمیشن
ناشناس۲۴۸۳۴۷۱۸:۰۹:۱۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
نظرات هموطنان عزیز بیشتر جنبه طنز تلخ ماجرا رو دنبال میکنه.ولی به واقع از آقای زارع باید پرسید اگر این استانداردها این قدر سختگیرانه و غیر قابل تحقق هست.اساسا چرا این استانداردها در سطح دنیا تدوین شده.بنده بنا به تجربه ای که دراین خصوص دارم خدمتتان عرض میکنم استاندارد ها معمولا حداقل توقع از یک پارامتر رو عنوان میکنن.وبر اساس مبانی دقیق علمی وفنی تحقق پذیر هستند
ناشناس۲۴۸۳۷۱۱۸:۲۷:۲۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
در کشوری مثل آلمان که بنز میسازه، امثال این آقا را به عنوان مدیر عامل که اصلا فکرش رو هم نکن انتخاب کنن،
ایرانی۲۴۸۴۰۲۱۸:۴۳:۱۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
فرمایش ایشون دوحالت دارد 1یا نمی داند و از روی جهل چنین حرفی میزند که دراین حالت وا مصیبتا که چنین مدیرانی کم هوشی داریم 2 می فهمد و شعور مردم را به سخره گرفته که در این حالت خیلی بی انصافو جفا کار است چون به بهای جان این مردم بر مسندی تکیه زده و ارتزاق می کند و واقعیت موضوع را جعل می کند
ناشناس۲۴۸۴۰۵۱۸:۴۵:۲۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
این از بومی کردن هر چیز در ایران است که استانداردها طوری تعریف شوند که بی کیفیت های داخلی بتوانند آنها را پاس کنند و با کیفیت های خارجی در آن بمانند!
امید۲۴۸۴۲۵۱۹:۱۶:۲۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
فقط نخریدن از دو خودروساز دولتی است. از بقیه شون هم لازم نیست نخرید. از بهمن موتور بخرید، از کرمان موتور بخرید، از بقیه هر کی بود بخرید ولی از این دو تا ظالم ایران خودرو و سایپا نخرید.
محمد وحید۲۴۸۴۷۳۲۰:۰۰:۳۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
متاسفانه تلخ اینه که با این تفکر و ذهن بسته در زمنیه خودروسازی امید اصلاحم وجود نداره...وقتی مدیر یک سازمان اینطوری فکر کنه و بعضی ههاشون که من می شناسم دو شغله و دتبال تامین منافع شخصی خودشون باشن همین میشه....
ناشناس۲۴۸۴۷۶۲۰:۰۷:۰۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
وقتی دولت و نمایندگان با اینها زد و بند داشته باشند خبتا ابد وضع از این بهتر نخواهد شدکه.
ناشناس۲۴۸۴۹۰۲۰:۲۰:۵۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
این نمونه ای از تفاوت مدیریت در کشور ما و کشورهای پیشرفته است. حضور اینگونه مدیران در نظام مدیریتی ما مستئدام باد.
ناشناس۲۴۸۴۹۹۲۰:۲۹:۴۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
برای صنعت خودرو کشور ایران که این فرد مسئول اداره بزرگترین مجموعه خودروئیش است فقط و فقط باید با صدای بلند ، فاتحه ، خواند .
ناشناس۲۴۸۵۳۸۲۱:۱۵:۱۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
متاسفانه نظرات زیادی داده شده بدون اینکه سخنان کامل گوش داده بشه! مطمئنا نظر ایشان این نبوده که خودروهای ایران بهتر هستند. ظاهرا اعتراض ایشان به استانداردهایی بوده که (استاندارد) نیستند و حتی خودروهای اروپایی هم (که استاندارد بالایی دارند) آنها را پاس نمی‌کنند. من نمیدانم، ولی در ایران احتمال چنین مواردی هست.
پارسه هلالی۲۴۸۵۴۲۲۱:۲۱:۱۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
آدم هنگ میکنه ازاین گفته های توهین آمیز
امیریون۲۴۸۵۷۸۲۲:۰۷:۵۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
مدیرعامل دقیقا درست میگه استانداردهای ما خیلی هم خوب و عالی و سطح بالا هستند اما مشکل اینجاس که خودروسازان ما یک درصد از این استانداردها را هم رعایت نمیکنند اما بنز و هیوندای خودشون را موظف موظف به رعایت این استانداردها میبینند که در عمل بسیار سخت است
ناشناس۲۴۸۵۸۵۲۲:۱۸:۲۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
راست میگه استاندارد های ایران فقط با ژن خوب پاس میشه که مدیر بنز نداره
بهرام۲۴۸۵۹۵۲۲:۳۹:۲۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
استانداردهای ما کلا استاندارد نیست . ایشون درست گفتند چون ماشین های بنز و هیوندای نه اتش میگیرد و نه ادم میکشد از این نظر حق با این نخبه است
ناشناس۲۴۸۶۰۰۲۲:۴۲:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
متاسانه هدف ایشان متلک پرانی به سازمان استاندارد و تحقیر قشر ضعیف ایران است تا مثلا بگوید که سازمان استاندارد تصور میکند که مردم ... ایران، همانند مردم بافرهنگ و ثروتمند کشورهایی مانند آلمان یا فرانسه هستند که استانداردهای بالا میخواهند. البته...
ناشناس۲۴۸۶۴۶۲۳:۵۰:۰۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
اقایان ، خانمها، مشکل اصلی اداره استاندارد است. این اقا مدیر تولید است باید اینطور حرف بزند. سازمان استاندارد با ان بودجه ملیاردی مقصر است نه تولید کننده، و نه شماره کذاری. کنترل کیفیت و ارم استاندارد به مردم جرات خرید میدهد. مقصر سوم هم البته ببخشید ما خریداران هستیم.
ناشناس۲۴۸۶۵۴۲۳:۵۸:۵۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
با این ۱۸ ثانیه چه قضاوتی میشود کرد ؟ اصلا چه استانداردی درنظر است ؟ ایمنی ؟ راندمان ؟ زیست محیطی ؟ آیا منظور بنز این بوده که استانداردهای شما غیر عقلانی و غیر کارشناسی است ؟ آیا عقلانی ولی خیلی سخت گیرانه است ؟ آیا با شرایط اقلیمی یا فرهنگی آلمان نمی خواند ؟ آیا ...
ناشناس۲۴۸۷۲۶۰۱:۱۱:۳۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
نهاد شفافیت در مورد وضعیت خودرو همیشه ساکت
ناشناس۲۴۸۷۵۵۰۲:۳۱:۲۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
اولین باره که آقای هاشم یکه‌زارع اعتراف کردن صنایع خودرو سازی بعد از نیم قرن در حد صفر هستند، لابد ایشان ۵۰ سال دیگه باید ریاست کنن که تازه به یک برسیم
باران۲۴۸۷۶۱۰۲:۵۲:۰۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
چشم وزیر صنعت روشن با این مدیر عامل نابغه اش........................
حمید۲۴۸۹۲۶۱۱:۱۹:۳۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
البته طی 50 سال گذشته که ایران خودور الحمدالله از پیکان تا سمند همیشه تونسته استانداردها را پاس کند چرا که این شرکت معظم تر از بنز و....بوده است لذا ایران خودرو نبایستی نگرانی داشته باشد بلکه این شرکت تولید کنند خودروهای بنز است که باید نگرانی داشته باشد. الحمدالله این شرکت اگر شده باشد از چین هم قطعه وارد کند با این وجود خودرهایی درست می کند که بنز هم نمی تواندبسازد. برای این شرکت معظم ایرانی اسفند دود کنید مبادا چشم بخورد آن هم از طرف آلمانیها.
انقلاب کرده پنجاه وهفتی۲۴۹۰۱۵۱۲:۴۹:۴۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
لطفا به جان ومال مردم فقیر جنوب شهررحم کنید ودستوربفرماییدگاراژهای تعمیراتی تان راکه تقریبن به کارخانه های نوسازی ِ ماشینهای تصادفی واسقاطی تبدیل شده جمع اوری شودمامردم فقیرخانه هایمان تخریب شده پول تعمیرات نداریم هوای آلوده وسروصدای وحشتناک مارابه مردگان متحرک تبدیل کرده آدرس میدهم بیاییدببینید بامردم چه کرده ایدیعداز12سال قصدشکایت وپیگیری دارم به هرقیمت قبلن که اعتراض می کردم مزاحمت های گوناگون توهین های گوناگون ازبه اصطلاح نمایندگی یاهمان گاراژاسقاطی جمع کن دیدم ولی دیگر مماشات بس است ....زورگویی کسی هم خانه هارابه قیمت نمی خردکه بفروشیم شمادیواراطاق تان باگاراژمشاع است ؟نه نمیدانید ماچه می کشیم.
ناشناس۲۴۹۰۴۷۱۳:۴۰:۲۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
توهین به شعور مردم
ناشناس۲۴۹۰۸۷۱۴:۱۳:۱۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
مثل این که گفتند که فیلم کاملش مقصود دیگری را منتقل می کنه. بهتره برای رعایت انصاف هم که شده کاملش را قرار بدین. تقطیع سخن که میتونه هر منظوری را برسونه کار درستی نیست
مهدی۲۴۹۶۵۹۰۷:۳۲:۵۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
منظورش اینه که استانداردهایی که اداره استاندارد برای خودروهای ایرانی وضع کرده غیر واقعی است که حتی بنز و هیوندایی هم نمیتوانند رعایت کنند. منظورش این نیست که خودروهای ایرانی استاندارد شان بالاتر از خودروهای خارجی ست. ..
ناشناس۲۴۹۶۶۱۰۷:۳۳:۴۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
صنایع ماشین سازی و وارداتش راه حل ندارد خیلی همت کنند جلوی فساد در رده های بالا را بگیرند
رضا۲۴۹۶۸۲۰۸:۱۷:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
آدم خجالت میکشه به اینها بگه مدیر . البته به طور سیاسی انتخاب شده اند مثل بنز و .. نیستند ..
سعید۲۴۹۷۴۰۰۹:۲۰:۴۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
کاش این نابغه رو هم با ... با این مدیران شما توقع تولید چه نوع خودرویی رو دارید ؟؟
علی۲۵۰۲۴۳۱۴:۴۶:۵۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
من یک خودر 405 slx صفر خریدم بیچاره ام کرد متاسفانه بی کیفیت ترین خودروها رو با بالاترین قیمت داریم پول میدهیم اگر آقای یکه زارع راست میگن یک سال تعرفه خودرها روصفر کنند تا اوضاع خودروسازان را ببینیم
ناشناس۲۵۰۳۰۰۱۵:۳۶:۰۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
ان الله لا یغیروا قوم الا یغیروا بانفسهم
رضا / فعال رسانه۲۵۰۳۳۶۱۶:۱۸:۲۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
هر چیزی که به نوعی انحصاری باشد به شکوفایی و تعالی نمی رسد و تا زمانی که در حوزه خودرو بستر رقابت واقعی را با نگاه مصرف کننده ایجاد نکرده ایم نباید انتظار داشته باشیم کیفیت خودروهای ما پس از 4 دهه مانند حتی یک کشور اسیایی باشد. تا مدیران خودروساز ما توسط دولت تعیین می شوند باید همین روند را بپذیریم . اگر تعرفه واردات خودرو واقعی بود در عرض سه تا 5 سال مصرف کننده می توانست استانداردهای واقعی را در خودروهایی که عملا آنها را در رانندگی و پس از خرید تست کرده و خودش انتخاب کند. امروز همه ما با تنوع نسبی که در کشور هست به نوعی ناچار و مجبوریم با لحاظ قیمتهایی که هیچکدام در حد و اندازه محصول ارائه شده نیست بالاجبار خریدی کنیم. کاش مانند حتی یک کشور همسایه عربی می توانستیم خودروی خود را درست انتخاب و به قیمت خرید کنیم تا مشخص شود سخنان این مدیر دولتی تا چه حد واقعی است یا یک شوخی و طنز تلقی می شود.
ناشناس۲۵۰۳۵۶۱۶:۴۰:۲۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
منظور استانداردهای تعیین شده برای سال 1397 می باشد که برخی موارد آن دشوار است.
علی محسنی۲۵۰۶۳۴۲۱:۵۱:۵۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
سلام ... هرکسی که جناب ایشان را به مدبریت این شرکت بزرگ انتخاب کرده باید به سرعت تجدید نظر کند.
علی از قم۲۵۰۸۲۸۰۷:۵۲:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
سلام. بابا فیلم کامل رو بذارید. داره مسخره میکنه. میگه آیین نامه هامون مشکل داره. ادامش رو که بشنوید می بینید درباره بنز و هیوندای نظرش مثبته و استانداردهایی که گذاشته شده رو مسخره می کنه. یه تیکه از این فیلم رو میذارید .. انصاف داشته باشید.
ناشناس۲۵۵۰۳۳۱۲:۴۴:۱۱ ۱۳۹۶/۱۲/۳
در دوره ای زندگی می کنیم که برخی از مسوولان و مدیران دولتی و خصولتی چشم در چشم مردم دروغ می گویند و علیرغم تمام پیشرفت های تکنولوژیکی شعور مردم را به سخره می گیرند
علی۲۵۸۷۸۹۱۱:۳۶:۱۶ ۱۳۹۶/۱۲/۷
ایربگ های سایپا و ایران خودرو طوری درست شده اند که اگه خدای نکرده تصادف کردید و داشتید جون میدادی ایربگ پراید میتونه با یک ضربه نهایی شما را بفرسته اون دنیا و ترمز absپراید هم جایی که نیاز به ترمز شدید است صدای وحشتناکی میده و به پای شما ضربه میزنه تا بدونید که این ماشین از کنترل شما خارجه وشهادتین را بخوانید سایپا مطمئن در ..
خادم۲۶۲۰۴۲۰۷:۰۸:۴۲ ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
ما آگه بخواهیم نظر مون رو اینجا بنویسم بایست ابتدا مدیر ببینه و آگه توهین و کنایه و... داخل متن نبود آنوقت ثبت و منتشرش میکنه تا دیگران ببینند. حالا سوالم اینجاست: موقعی که مدیرعامل ایران خودرو حرف میزد کسی نبود یه ... اعتراضی کنه نمیدونم دیگه چی بایست میگفت که نگفته باشه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین