تب و تاب اکران‌ فیلم‌ها بعد از جشنواره فیلم فجر

گروه فرهنگی الف،   3961125100

بعد از جشنواره فیلم فجر، فیلم های سینمایی جدیدی در سراسر کشور اکران عمومی می‌شوند.

تب و تاب اکران‌ فیلم‌ها بعد از جشنواره فیلم فجر

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ جشنواره فیلم فجر چند روزی است که به پایان رسیده و اکران فیلم های جدید در سینماهای کشور از سر گرفته شده است. در این گزارش به بررسی فیلم های سینمایی موجود بر پرده نقره ای می پردازیم.

اسرافیل

اسرافیل فیلمی به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر، محصول سال ۱۳۹۵ است. در این فیلم هدیه تهرانی، پژمان بازغی و مریلا زارعی ایفای نقش می کنند. علی عمرانی، پوریا رحیمی سام و هدی زین العابدین از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«اسرافیل» درامی درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است.این فیلم در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به نمایش در آمد و بعد از یک سال به اکران عمومی رسیده است.

بدون تاریخ بدون امضاء

دومین فیلم وحید جلیلوند، بهترین فیلم جشنواره سی و پنجم فیلم فجر شد. «بدون تاریخ بدون امضاء» با بازی نوید محمدزاده، هدیه تهرانی و امیر آقایی توانست نظر مخاطبان را در جشنواره سال قبل جلب کند. نوید محمدزاده برای این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. بدون تاریخ بدون امضاء در جشنواره های معتبر جهانی مثل برلین نیز خوش درخشید و جوایزی را کسب کرد.

این فیلم به بررسی زندگی انسان هایی می پردازد که در لحظات حساس باید بهترین انتخاب را انجام دهند؛ اما برخی از آنها به فکر منافع خود هستند و انتخاب هایی را می کنند که ضررش به دیگران می رسد.

هاری

فیلم سینمایی «هاری» با بازی هنگامه قاضیانی و جمشید هاشم پور فیلمی برای تهران است و در آن به بیان معضلات جامعه پرداخته شده است. فیلم سینمایی هاری ساخته امیراحمد انصاری اثری اجتماعی است که زمان تولید کمتر درباره آن خبری منتشر شده است و این موضوع، کنجکاوی نسبت به این فیلم را بیشتر می کند.

هاری فیلمی برای تهران است و در آن معضلات و روابطی را که در شهر تهران است، به تصویر کشیده شده است. در واقع هاری یک ویروس کشنده است که اگر به موقع درمان نشود، می تواند تاوان سنگینی را به همراه داشته باشد. کارگردان سعی کرده است تا در هاری نشان دهد اگر هرچه سریعتر راه حل مناسبی برای این معضلات پیدا نشود، عواقب بسیار بدی در انتظار جامعه خواهد بود و در کنار طرح قصه به معضلات جامعه می پردازد.

بازیگران فیلم سینمایی هاری عبارت اند از: علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، اشکان مهری، سمانه افتخاری و میلاد کی مرام با هنرمندی هنگامه قاضیانی و نقش آفرینی جمشید هاشم پور.

ما خیلی باحالیم

فیلم سینمایی ما خیلی باحالیم به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رویا شریف با بازی مهران غفوریان، مجید صالحی و نیوشا ضیغمی به نمایش درمی آید. فیلمبرداری فیلم ما خیلی باحالیم به کارگردانی بهمن گودرزی اوایل خردادماه 96 در لوکیشنی واقع در شمال تهران به پایان رسید.

ما خیلی باحالیم مضمونی کمدی دارد و در خلاصه داستان آن آمده: یکی می گفت توی دنیا دو دسته آدم وجود داره. عده ای که پاشون رو میذارن جایی که باید بذارن و عده ای پاشونو میذارن رو شونه بقیه… ماها جزو دسته اولیم، واسه همینه که خیلی باحالیم.

من یک ایرانی ام

علیرضا حیدری اسطوره فراموش نشدنی کشتی ایران، در فیلم سینمایی من یک ایرانی ام در سرمای 15 درجه زیر صفر اوکراین ایفای نقش کرده است. فیلمبرداری فیلم سینمایی «من یک ایرانی ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج است.

این اولین تجربه بازیگری علیرضا حیدری قهرمان کشتی کشورمان است.

شاخ کرگدن

«شاخ کرگدن» یک فیلم سوپر پروداکشن است که در چهار کشور ایران، بلغارستان، ارمنستان و اوکراین فیلمبرداری و از لحاظ ویژوآل افکت در این فیلم یک قدم بزرگ در سینمای ایران برداشته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: سال هاست که صدرا خارج از کشور زندگی می کند. او زمینه تحصیل خواهرش بهار را در خارج از ایران فراهم کرده است. صدرا تصمیم دارد روز تولد بهار در سفری که انتظارش را می‌کشد، بهترین هدیه را به بهار بدهد اما در مسیر فرودگاه ارمنستان تا هتل، ربایندگان بهار را گروگان می‌گیرند تا اینکه…

در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، اتری وسکانیان، رضا حیدری، انوشیروان محسنی، شقایق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، آشوت وسکانیان، فرشید شفیعی، فرید کیانی و بابک نوری ایفای نقش می‌کنند.

کمدی انسانی

«کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی با بازی هومن سیدی و نیکی کریمی، نیمه مردادماه سال گذشته در تهران کلید خورد و فیلمبرداری آن تا اواخر مهرماه ادامه داشت.

آرمان درویش، علیرضا شجاع نوری، نیکی کریمی، فرخ نعمتی، هومن سیدی، لیلا زارع، بهاره کیان افشار و ایلیا نصراللهی از جمله بازیگران فیلم کمدی انسانی هستند.

کمدی انسانی یک کمدی-تراژدی است که از دهه 30 تا دهه 60 روایت می شود و داستان فراز و فرودهای شخصیتی را روایت می‌کند که مجبور است شبیه مردمان پیرامونش شود.

عوامل ساخت فیلم کمدی انسانی عبارتند از:

نویسنده، کارگردان، تدوینگر و تهیه کننده: محمدهادی کریمی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: بابک اردلان، صداگذار: علیرضا علویان، طراح گریم: شهرام خلج، موسیقی: بهزاد عبدی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، جلوه های ویژه: بهنام خاکسار، اتالوناژ، پردازش تصویر و تصحیح رنگ: سامان وفایی، طراح نامواره: صبا گلباز، مدیر تولید و مجری طرح: محمدباقر طسوجی، جانشین تولید، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حمید غفاریان، عکس: حبیب مجیدی.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین