برانکو: تیمی بهتر از ما در لیگ قهرمانان وجود ندارد؛ توانایی بردن هر تیمی را داریم

گروه ورزشی الف،   3961123156

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازی در لیگ قهرمانان آسیا را یک افتخار بزرگ دانست و مدعی شد تیمش توانایی بردن هر تیمی را دارد.

برانکو: تیمی بهتر از ما در لیگ قهرمانان وجود ندارد؛ توانایی بردن هر تیمی را داریم

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس ایران - نسف قارشی ازبکستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: می‌بینم شما خبرنگاران هم مشتاق شروع لیگ قهرمانان هستید. بازی در این مسابقات یک افتخار بزرگ است. خوشحالم لیگ‌ قهرمانان را مقابل هواداران‌مان شروع می‌کنیم و انتظار داریم مثل همیشه حمایت بی‌دریغ‌شان را از ما داشته باشند.

اولین بازی در هر رقابتی سخت است، به ویژه اگر در خانه باشد
وی ادامه داد: از اینکه در لیگ قهرمانان حضور داریم بسیار خوشحالم و اینکه ما در حال حاضر قهرمان لیگ هستیم و فردا مقابل هواداران‌مان که از آنها انتظار دارم مثل همیشه به بهترین شکل حامی ما باشند. ما فردا اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان انجام خواهیم داد و امیدوارم در این بازی پیروز شویم. همیشه اولین بازی در هر رقابتی سختی خاص خودش را دارد مخصوصاً اینکه تجربه نشان داده اولین بازی اگر در خانه باشد سخت‌تر است، چرا که از شما انتظار برد دارند.

برای ما آسیا و ایران فرقی نمی‌کند و فقط برای برد به میدان می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه احترام زیادی برای تیم نسف قارشی قائل هستند، خاطر نشان کرد: ما در تهران بازی می‌کنیم و آنها می‌دانند که مقابل قهرمان ایران به میدان می‌آیند. ما به دنبال این هستیم که نتایج خوب گذشته خود را تکرار کنیم، به همین خاطر هم الان در صدر جدول لیگ برتر قرار داریم. طبیعی است که دوست داریم فردا هم برنده باشیم و به روند خوب‌مان ادامه دهیم. برای پرسپولیس آسیا و ایران فرقی نمی‌کند که در ایران بازی کند یا حتی خارج از کشور، بلکه فقط برد به میدان می‌رود.

برای بازی فردا باید حواس‌مان را جمع کرده و تمرکز کامل داشته باشیم
برانکو خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید اولین بازی همیشه بسیار سخت، سرنوشت‌ساز و مهم است. ما باید حسابی حواس‌مان را جمع کرده و تمرکز کامل برای این بازی داشته باشیم. من دو بازی تیم نسف قارشی مقابل پاختاکور و الفیصلی را نگاه کردم. اگر پنج بازی اخیر آنها را نگاه کنید چهار برد و فقط یک شکست می‌بینید. از بین بازیکنان آنها نیز کسانی را که بهتر می‌شناسم عبدوخالیکوف است که در لیگ قهرمانان بازی کرده و دراگان سران و اسلاوکو لوکیچ که هموطنان من محسوب می‌شوند. برای بازی فردا نیز انتظار ما از تیم نسف یک تیم خوب و سازمان‌دهی شده است و بهتر است بگویم آنها یکی از چهار تیم برتر ازبکستان محسوب می‌شوند.

همه بازیکنانم آماده و در سلامتی کامل هستند
وی درباره شرایط پرسپولیس تصریح کرد: درباره تیم خودمان باید بگویم که همه بازیکنان آماده و در سلامتی کامل هستند که اکنون برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می‌کنند. بازی فردا هم احتمالاً در هوای بارانی برگزار می‌شود که باید به آن عادت کنیم و چاره‌ای نداریم که آماده بازی در چنین شرایطی هم باشیم. برای من بسیار اهمیت دارد که فردا فقط و فقط به برد فکر کنیم، چون می‌خواهیم با یک پیروزی خوب در لیگ قهرمانان کارمان را آغاز کنیم. با توجه به اینکه لیگ قهرمانان از امروز آغاز می‌شود باید برای ذوب‌آهن و تراکتورسازی نیز آرزوی موفقیت داشته باشم و همچنین برای خودمان که فردا مقابل نسف قارشی بازی می‌کنیم. امیدوارم همه ما نمایندگان ایران روند خوبی را که داریم، در لیگ قهرمانان ادامه دهیم.

مطمئنم هواداران ما فردا فرهنگ خود را نشان خواهند داد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا نگران این موضوع نیست که هواداران تیمش فردا اتفاقی را رقم بزنند که محرومیت احتمالی برای پرسپولیس در پی داشته باشد، گفت: هواداران ما بسیار عالی هستند. من تمام دورانی که در ایران بودم چه تیم ملی و چه پرسپولیس که کلاً هشت سال می‌شود هیچ وقت غیر از یکی دو مورد ناچیز حرکت ناشایستی از هواداران ندیدم. مطمئنم آنها فردا فرهنگ خود را نشان خواهند داد و به بهترین شکل ما را تشویق خواهند کرد. اطمینان دارم فردا همه چیز در حد یک بازی جوانمردانه رقم خواهد خورد. تجربه من هم می‌گوید فردا هواداران ما را خجالت‌زده نخواهند کرد و همگی در پایان شاد خواهیم بود.

به تیمم ایمان و اطمینان دارم و توانایی بردن هر تیمی را داریم 
برانکو در واکنش به اظهارات سرمربی نسف قارشی مبنی بر اینکه خط حمله پرسپولیس را خیلی خوب می‌شناسد، یادآور شد: ما نیز نسف‌قارشی را آنالیز کردیم. طبیعی است با این تیم آشنا بوده اطلاعات مربوط به این تیم را با جزئیات کامل در اختیار بازیکنان هم قرار خواهیم داد. اگرچه من اعتقاد دارم هرچقدر که هر دو تیم از هم شناخت داشته باشند در نهایت نتیجه را بازیکنان در داخل میدان رقم خواهند زد. من به تیمم ایمان و اطمینان دارم، آنها توانایی بردن هر تیمی را دارند و در هر مسابقه‌ای می‌توانیم برنده باشیم.

تیمی بهتر از ما در لیگ قهرمانان وجود ندارد
وی راجع به اینکه تیمش چقدر از حضور در لیگ قهرمانان سال قبل تجربه کسب کرده و این تجربه چقدر در این فصل به کارشان خواهد آمد، گفت: تجربه‌ای که ما فصل پیش از لیگ قهرمانان آسیا کسب کردیم نمی‌شود ارزشگذاری کرد. مسلماً این تجربه برای بازیکنانم بسیار باارزش است، برای ما هم همین‌طور. البته من قبل از لیگ قهرمانان، آسیا و اروپا را تجربه کرده‌ام. خیلی مهم است که بازیکنان ما با اعتمادبه‌نفس بالا در بازی‌ها ظاهر شوند. به جرات می‌گویم با تیمی که ما داریم نشان دادیم تیمی بهتر از ما در این رقابت‌ها وجود ندارد، اگرچه شاید نتایج در زمین برخی مواقع متفاوت باشد. قطعاً تجربه پارسال می‌تواند برای ما خیلی مفید باشد و نیاز نیست که من در این مورد بیشتر از این صحبت کنم. همین که شما یک دوره در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنید تجربه‌تان بالا خواهد رفت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین