شهردار تهران: جنگ تحمیلی نمونه‌ای از نمایش قدرت و صلابت ملت ایران بود

گروه اجتماعی الف،   3961122039 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهردار تهران با اشاره به برافراشته شدن بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در باغ موزه دفاع مقدس همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جنگ تحمیلی را نمونه‌ای از نمایش قدرت و صلابت ملت ایران خواند.

شهردار تهران: جنگ تحمیلی نمونه‌ای از نمایش قدرت و صلابت ملت ایران بود
 به گزارش ایسنا، محمدعلی نجفی شهردار تهران در آیین برافراشتن بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در باغ موزه دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا گفت: ظرف ۳۹ سال پس از انقلاب اسلامی، مردم ایران اسلامی دوران پرفراز و نشیبی را برای حفظ انقلاب اسلامی پشت سر گذاشتند و در مقابل سختی‌ها و دشواری‌ها برای حفظ انقلاب مقاومت کردند.

وی افزود: کم نبودند کسانی که در روزهای آغازین انقلاب اسلامی، عمر این انقلاب را کوتاه می‌دیدند و تصور و تبلیغ می‌کردند که انقلاب در مقابل توطئه‌ها و کارشکنی‌های داخلی و خارجی خیلی دوام نمی‌آورد، اما به رغم خواست بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران، این انقلاب با قدرت و صلابت در مقابل همه کارشکنی‌ها ایستادگی کرد و راه خود را همان‌گونه که امام راحل ترسیم کرده بود، ادامه داد.

شهردار تهران با اشاره به این‌که هشت سال جنگ تحمیلی یکی از نمونه‌های ایستادگی، قدرت و صلابت مردم ایران اسلامی بود، افزود: جنگ تحمیلی نمونه‌ای بود که به دنیا ثابت کرد این انقلاب پایدار خواهد بود تا به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) برسد. مردم ایران اسلامی جنگ را به کانونی برای افزایش اقتدار خود تبدیل کردند. امروز نیز در مقابل همه مشکلات، جمهوری اسلامی ایران پایدار و مستحکم ایستاده و راه خود را به سمت استقلال کامل کشور و آزادی مردم ادامه خواهد داد.

نجفی تاکید کرد: تا وقتی که مردم پشتیبان و حامی انقلاب و ادامه دهنده کار سازندگی کشور باشند، نظام جمهوری اسلامی ایران باقی خواهد ماند و راه خود را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به برافراشته شدن بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز در کنار ستونی که بزرگ‌ترین ستون کشور محسوب می‌شود، ایستاده‌ایم؛ پرچمی که نماد همدلی و همراهی، وحدت و دوستی و مبارزه با ظلم و ظلم‌ستیزی ملت ایران محسوب می‌شود. پرچم به عنوان نماد همه ارزش‌ها در دوران تاریخ مطرح بوده و به عنوان یک سرمایه نمادین با ارزش در کنار ایران و ایرانی حضور داشته است.

وی به سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رنگ سبز نمادی از رشد و پیشرفت، رنگ سفید، نمادی از صلح و آرامش و رنگ قرمز نمادی از صلابت و قدرت در مقابل بیگانگان و ظلم و ستمی است که به مردم ما روا می‌شود. بی‌تردید وقتی چشم ما به پرچم می‌افتد احساس آرامش توام با اقتدار به ما دست می‌دهد.

وی ادامه داد: پرچم جمهوری اسلام ایران همراه با نام "الله" آن را با اعتقادات مذهبی ما عجین کرده است.

شهردار تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایشان فرمودند امسال مراسم ۲۲ بهمن‌ با قدرت و حضور بیشتر مردم انجام خواهد شد، قطعا امسال این مهم محقق خواهد شد و مدیریت شهری نیز امروز با ابتکار افتتاح این پرچم، در این مراسم حضور خواهد داشت. امیدواریم هر ساله این مراسم پرشورتر برگزار شود و این پرچم تا ظهور حضرت مهدی (عج) برافراشته خواهد بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین