باهنر: انقلاب اسلامی با تکیه بر مردم توانسته از همه گردنه‌های خطرناک عبور کند/باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم

گروه سیاسی الف،   3961122016

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران جزیره باثبات است و انقلاب اسلامی با تکیه بر مردم توانسته از همه گردنه‌های خطرناک عبور کند.

باهنر: انقلاب اسلامی با تکیه بر مردم توانسته از همه گردنه‌های خطرناک عبور کند/باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ۲۱ بهمن ماه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی حضور دوباره و یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پرداخت.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در ابتدا با اشاره به اینکه برخی از دوستان امام بیش از ۲۰ سال به دلیل انقلابی بودن در زندان به سر می‌بردند و نسل انقلاب را ساختند، افزود: یکی از ویژگی‌های امام رحمت الله علیه این بود که ایشان به اقشار مختلف بسیار احترام می‌گذاشتند و بیشترین اعتماد را به معدل ملت داشتند و میزان رای ملت بود.

وی با اشاره به اینکه امام با رفتار‌های مسلحانه با رژیم طاغوت موافق نبودند، خاطرنشان کرد: ایشان معتقد بودند که ملت باید آماده باشد تا حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی مستقر شود لذا در انقلاب شعار محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: در پایان سال چهلم انقلاب اسلامی باید کارنامه عادلانه و عالمانه‌ای بدون افراط و تفریط از نهضت امام و استقرار جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

باهنر با اشاره به اینکه ایران جزیره‌ای باثبات است، ادامه داد: همه جهانیان می‌دانند که ما از نظر سیاسی و نظامی مستقل هستیم، بر روی پای خود ایستاده ایم و در اوج تحریم‌ها به جلو پیش رفتیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به اینکه نظام مردم سالار دینی توسط حضرت امام به نسل معاصر و نسل‌های آینده عرضه شد، اظهار داشت: نظام برآیند مردم سالار دینی باید ۳-۴ حزب فراگیر، توانمند و آزاد در چارچوب قانون اساسی داشته باشد.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظام به طور متوسط هر سال یک بار به آرای عمومی مراجعه دارد، این در حالی است که خیلی از انقلاب‌ها با وجود اینکه ده‌ها سال از عمر آن‌ها می‌گذرد هنوز به آرای عمومی مراجعه نکردند.

وی با اشاره به اینکه یک ماه از پیروزی انقلاب نگذشته بود که امام به مردم مراجعه کرد، گفت: قانون اساسی بلافاصله بعد از پیروزی در سال اول تدوین و تصویب شد.

باهنر با بیان اینکه منافقان سمبل تروریست هستند به طوری که بیش از ۱۸ هزار شهید ترور داریم، گفت: در ترور‌ها بالاترین مقامات مملکتمان را از دست دادیم، بیش از ۱۸ هزار شهید ترور داریم، هیچ نظامی در دنیا تا به این حد شهید نداده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: انتقال ارزش‌های انقلاب به نسلی که امام را ندیده اند، اتفاق جالبی است و ساقط شدن جنگنده رژیم صهیونیستی پدیده مهمی است که دیگر ابهت رژیم صهیونیستی را به طور کامل آب کرده است. 

وی افزود: زمانی رژیم صهیونیستی ادعا داشت که تمام سرزمین‌های اطراف را تحت نظر دارد و نقطه‌ای دور از دسترس آن وجود ندارد اما حالا داستان عوض شده است، دیگر دوران بزن و در رو به پایان رسیده است.

باهنر گفت: ما در هرکجا که حضور داریم مستشاری است و با دعوت رسمی دولت مرکزی صورت گرفته است، کشور‌هایی که بدون اجازه دولت مرکزی سوریه در خاک این کشور هستند، باید خارج شوند.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه از ابتدا قرار نبوده صدور انقلاب با توپ و تانک باشد، گفت: ما امکانات دفاعی داریم و به دنبال امکانات تهاجمی نیستیم، اما از خودمان حتی خارج از مرز‌ها دفاع می‌کنیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما با انقلاب مردم فلسطین همزاد است چراکه در سال ۴۲ حضرت امام، رژیم صهیونیستی را همراه با رژیم طاغوت نشانه گرفت و امیدواریم انقلاب آن‌ها هم به پیروزی برسد.

باهنر اضافه کرد: یک کارشناس آمریکایی گفته بود انقلاب اسلامی مانند زلزله‌ای است که امواج آن منطقه را فراخواهد گرفت و این اتفاق امروزه رخ داده است، رژیم‌های مستبد منطقه دیگر نمی‌توانند دوام بیاورند، هر کجا که منافع آمریکا اقتضا کند آن‌ها را قربانی می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:دیگر دوران زورگویی حاکمان بر مردم تمام شده است و به قول رهبر انقلاب باید صدای مردم را دقیق، درست و عادلانه شنید، به قول رهبر انقلاب ۲۲ بهمن امسال جهان خواهد دید که مردم چگونه به صحنه می‌آیند.

وی تاکید کرد: مسئولان حضور مردم در راهپیمایی را نباید به حساب خودشان بگذارند چراکه مردم گلایه و مطالباتی دارند و مسئولان باید پاسخگوی محبت مردم باشند.

در ادامه برنامه، صدر الحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت و گویی تلفنی با اشاره به ساقط شدن جنگنده رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه، اظهار کرد: ساقط شدن این جنگنده پدیده‌ای شگرف و راهبردی بود که در منطقه رخ داد.

وی بیان کرد: نیرو‌های مقاومت سوریه توانستند در نزدیک‌ترین نقطه در جولان این هواپیمای متجاوز را ساقط کنند، این در حالی است که رژیم صهیونیستی در بزنگاه‌های مهم در این هفت سال به نفع نیرو‌های تروریستی لطمه های سنگینی به دولت سوریه وارد کرده بود.

صدرالحسینی ادامه داد:این اتفاق پیامی مهم و راهبردی دارد برای اینکه دیگر زمان ناامن کردن منطقه توسط رژیم صهیونیستی با استفاده از سلاح‌های بادآورده‌ آمریکایی گذشته است.

این کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: اکنون شرایطی پیش آمده که سران صهیونیستی مجبور می‌شوند جلسه اضطراری برگزار کرده و صریحا بر اشتباه استراتژیک خودشان اذعان کنند این امر بدان معناست که آن‌ها پیام مقاومت را درک کرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رژیم صهیونیستی به این سرعت عقب نشینی کرد، گفت : در زمان کنونی این رژیم در بن بست استراتژیک قرارگ رفته است و این امر پس از ماجرای سعد حریری تشدید شد و حالا برای خروج از این بن بست و وجود مشکلات داخلی و انتخابات پیش رو نتانیاهو مجبور به فرافکنی خارجی است.

این کارشناس غرب آسیا با اشاره به الگو برداری حرکت امروز از انقلاب اسلامی گفت:حضرت امام در همان سال‌های ابتدایی انقلاب به صدور آن اهتمام داشتند و این امر نه توسط توپ و تانک بلکه امری الهام بخش است که نمود آن را امروزه در مقاومت سوریه و حزب الله لبنان می‌بینیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین