کشینه راهی برای پول بدست آوردن

گروه فناوری الف،   3961118027

کشینه Cashineh نام وبسایتی است که بتازگی شروع به کار کرده و بنیانگذار سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) در ایران می باشد.

با ورود به وبسایت کشینه با مجموعه متنوعی از فروشگاه های آنلاین مواجه خواهید شد که  بعد از ثبت نام در کشینه با کلیک بر روی لینک هر کدام ازاین فروشگاه ها وارد آن فروشگاه شده و خرید خود را انجام می دهید.

 پس از انجام خرید، مبلغی از هزینه خرید شما بر حسب درصد کشینه آن فروشگاه به حساب کاربری شما باز می گردد، بعد از آنکه موجودی کشینه شما به ۳۰ هزار تومان برسد، این مبلغ به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. به عبارتی فرآیند کار در کشینه به زبان ساده به این شکل است که به کاربرانش پول می‌دهد تا آنلاین خرید کنند!!! 

با این روش، می‌توانید به همین راحتی از خرید اینترنتی خود پول دربیاورید. این روش بهترین و هوشمندانه‌ترین امکان خرید آنلاین را برایتان فراهم می‌کند.

ممکنه بعضی افراد بپرسند که Cashineh چطور می تواند تخفیف نقدی از بسیاری از فروشگاه های آنلاین دریافت کند؟ ساده است: فروشگاه هایی که شما در سایت کشینه مشاهده می کنید یک کمیسیون از هر فروش به کشینه پرداخت می کنند، اکثر وب سایت هایی که بر پایه فروش هستند این کمیسیون را برای خود نگه می دارند اما کشینه بیش تر این کمیسیون را به کاربرانش باز می گرداند. ما همواره مجموعه ای از کوپن تخفیف آنلاین و تخفیف های نقدی را به خریداران خود ارائه می کنیم و سریع ترین راه جهت دسترسی به فروشگاه های آنلاین را فراهم آورده ایم که این امر باعث می شود که خرید کردن از کشینه، سریع و راحت و اقتصادی و جالب باشد.

به گزارش ویرلن؛ کشینه با قرار دادن لینک وب سایت فروشگاه ها در ویترین خود فضایی را ایجاد می کند که فروشگاه ها بیش تر در معرض دید کسانی قرار بگیرند که واقعا قصد خرید دارند و از کنار آن به راحتی نمی گذرند و همچنین باعث ترغیب کاربران میشود تا از سایت فروشگاه ها دیدن کنند که این امر به افزایش ترافیک فروشگاه ها کمک می کند. یعنی سبد خرید برای کاربران فروشگاه ها بزرگ تر می شود و بنابراین تعداد خریدها از فروشگاه های موجود در کشینه زیادتر می شود.

یکی از این ویژگی‌های جذاب این است که به محض عضویت در وبسایت  www.Cashineh.comمبلغ ۶ هزار تومان کشینه به عنوان پاداش خوش‌آمدگویی به حسابتان واریز خواهد شد و با عضویت هر فرد جدیدی که از طریق شما با کشینه آشنا شود، مبلغ  ۸ هزار تومان کشینه دریافت خواهید کرد.

کشینه بهینه ترین خرید آنلاین