حاجی‌بابایی: نبود یا کمبود اعتبار، حرف افراد بی‌عرضه و تنبل است

گروه سیاسی الف،   3961117214

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور ایران اعتبارات کم نیست، گفت: اگر گاهی بیان می‌شود اعتبار نیست یا کم است این حرف از سوی افراد بی‌عرضه و تنبل است.

حاجی‌بابایی: نبود یا کمبود اعتبار، حرف افراد بی‌عرضه و تنبل است

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز (سه‌شنبه) در آئین کلنگ‌زنی زیرگذر سنگستان- سرخ آباد در محور همدان- ملایر ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: در کشور ایران اعتبارات کم نیست و برای هیچ پروژه‌ای در کشور بن بستی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه زیرگذر سنگستان- سرخ آباد پروژه‌ایست که اجرای آن مکرر توسط استانداری و فرمانداری مورد پیگیری بود، افزود: ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است .

حاجی‌بابایی با بیان اینکه اگر ده‌ها پروژه دیگر نیز نیاز باشد برای آن‌ها اعتبار لازم وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر گاهی بیان می‌شود که اعتبار نیست یا کم است این حرف از سوی افراد بی‌عرضه و تنبل است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همدان در مسیر شتابانی قرار گرفته است، اضافه کرد: پروژه‌های بزرگی در استان اجرا می‌شود و بعد از جمع‌بندی بودجه گزارش کاملی از اتفاقات و حرکات بزرگ در استان ارائه می‌کنیم .

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه امروز هماهنگی و همراهی مردم استان زبان‌زد است، تاکید کرد: هماهنگی بسیار خوبی در استان بین مسئولان و مجمع نمایندگان وجود دارد .

وی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم همدان را به جایگاهی که در شان آن است و جایگاه ویژه ملی و منطقه‌ای تعریف کنیم باید در طرح‌ها و افکار خود را به صورت ملی و منطقه‌ای درنظر گیریم که خوشبختانه حرکت و نظم خاصی در پروژه‌های استان وجود دارد .

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۵۰ درصد از بودجه‌های عمرانی کشور در اختیار وزارت راه و شهرسازی است، اظهار کرد: ۷۰ درصد از ۵۰ درصد اعتبارات راه و شهرسازی، ردیف‌های ملی و در اختیار وزارتخانه است .

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه اجرای زیرگذر در این منطقه مشکلات بسیاری از روستاها و کارگاه‌های اطراف رفع می‌شود، خاطرنشان کرد: این منطقه از همدان تا انتهای شهرستان فامنین منطقه طلایی استان همدان برای سرمایه‌گذاری است که به زودی در این مناطق پروژه‌های بزرگ ملی اجرا می‌شود .

وی با تاکید بر اینکه احداث پالایشگاه در استان که می‌تواند ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته و نتایج خوبی را برای استان داشته باشد، اضافه کرد: این چنین اقدامات بزرگ می‌تواند استان را به تحرک در آورده و فضای شوق و امید نیز در همدان افزایش می‌یابد .

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال آینده ۷۶ میلیون نفر در کشور یارانه دریافت می‌کنند، اظهار کرد: تنها یارانه افرادی حذف خواهد شد که مشخص شود از وضعیت مالی بسیار مطلوبی برخوردار هستند .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: احداث زیر گذر سنگستان - سرخ آباد از ضروریات جاده ملایر بود .

امیر خجسته با اشاره به رویداد ۲۰۱۸ و بحث گردشگری استان همدان بیان کرد: ورودی‌های استان همدان باید سامان یابد تا استان بتواند دربخش بین المللی بدرخشد.

وی با بیان اینکه با وجود  تحریم علیه ایران روزانه تعداد زیادی پروژه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، یادآور شد: این پروژه صرف ۶ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید .

سال آینده باید پرداخت مالیات و افزایش حقوق افراد عادلانه باشد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جشن پوشش ۹۹ درصدی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در همدان، با تبریک ایام دهه فجر نیز گفت: سال آینده باید پرداخت مالیات و افزایش حقوق افراد عادلانه باشد و همه کمک کنیم تا چرخ دولت بهتر بچرخد.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: تعداد زیادی از شبکه‌های فارسی علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند به طوری که همه اینها برای خنثی کردن موفقیت‌های نظام و انقلاب است. همه این دشمنی‌ها نشان از قدرتمند بودن کشور ایران دارد به طوریکه توانستیم به یاری خدا و رهنمودهای ولی‌فقیه آمریکا را از کشور و از منطقه خارج کنیم و این نشان از اقتدار ماست.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه درصدی از بودجه کل کشور در برنامه ششم توسعه به صداوسیما اختصاص یافته است، افزود: با وجود گام‌های بلندی که در صداوسیما برداشته شده اما با مطلوب فاصله داریم و باید رسانه را در مقابل دشمنان تقویت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه باید در نظام گام‌هایی برداریم و از گام‌هایی که بد برداشته شده، برگردیم، یادآور شد: امروز شاهد ندانم‌کاری‌هایی هستیم که باید آنها را در مجلس اصلاح کنیم تا بتوانیم سال‌ها برکت آن را در کشور ببینیم.

حاجی‌بابایی در ادامه گفت: جمع‌بندی مطالب در مجلس به سمتی است که شاهد شفافیت بیشتر هستیم و یارانه افراد نیازمند پرداخت خواهد شد و محرومان نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: فاصله طبقاتی نباید در کشور زیاد باشد چرا که این زیبنده نظام نیست بنابراین مجلس در این زمینه گام‌هایی برداشته و برای افرادی که درآمد پایین دارند از آنها مالیات گرفته نمی‌شود.

نماینده مردم همدان در خانه ملت با بیان اینکه برقراری عدالت در جامعه مطالبه رهبری است، تصریح کرد: مالیات‌ها باید تعریف شده باشد و نمی‌توان مالیات‌های مضاعف تعریف کرد. اگر فردی ۳۰ سال در این کشور خدمت کند و پاداش بازنشستگی آن ۶۰ میلیون شود و در مقابل فردی دیگر یک میلیارد بگیرد، این حرکت ظالمانه است و باید اصلاح شود.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه اگر ما گام‌ها را خوب برداریم آن زمان نه ۲۵۳ شبکه خارجی بلکه اگر ۲۵۰۰ شبکه علیه ما کار کنند، نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری زخم‌ها را باید درست کرد چرا که مگس بر روی زخم باز می‌نشیند.

وی با اشاره به اینکه شهدا رفتند تا در جامعه عدالت برقرار باشد، افزود: رفتن به سمت اشرافی‌گری ضد اسلام، قرآن، تفکر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه خوشبختانه گام‌هایی برای اجرای عدالت در جامعه برداشته شده که همه باید کمک کنند، افزود: سال آینده باید پرداخت مالیات و افزایش حقوق افراد عادلانه باشد و همه کمک کنیم تا چرخ دولت بهتر بچرخد.

وی با تاکید بر اینکه امروز نظام نیاز به کار جهادی دارد، تصریح کرد: بستانکار اصلی مردم و مقام معظم رهبری هستند و نمایندگان، دولت و قوه قضائیه باید پاسخگو باشند که همه باید یکپارچه عمل کنیم.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه همه توان ما و مسئولان به کار گرفته شده که هیچ حاشیه‌ای نداشته باشیم چرا که مردم حوصله حاشیه، دعوا و تنبلی مسئولان را ندارند، اظهار کرد: همه باید به شکل یکپارچه در میدان بوده و با تمام قوا کار کنیم.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئول باید از شهوات مشروع خود نیز کوتاه بیاید، ادامه داد: مسئول باید شب و روز بر سر مسئولیت خود باشد و اگر نبود راه را برای دشمن باز کرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه در مسئولیت‌های جمهوری اسلامی، جای پول جمع کردن و دعوای حزبی و گروهی نیست، یادآور شد: اگر کسی را به عنوان مسئول خود انتخاب می‌کنید باید در جایگاه خود بهترین باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر با شهدا صادقانه برخورد نکنیم خون آنها یقه ما را خواهد گرفت و در مقابل آنها باید پاسخگو باشیم، گفت: به تعبیر امام راحل جوان‌های ما از بهترین‌ها هستند و مردم ما در دنیا بی‌نظیرند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مردم به موقع از نظام و رهبری دفاع می‌کنند، ادامه داد: اگر ما خوب حرکت کنیم و درست گام برداریم مردم نیز نظام و شهدا را دوست خواهند داشت و تا آخر نیز پشت سر ولی‌فقیه خود ایستاده و خواهند ایستاد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

آخرین عناوین