کنایه فراز کمالوند به مهدی طارمی

گروه ورزشی الف،   3961109239

سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال، به مهدی طارمی کنایه زد.

به گزارش خبرآنلاین؛ فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: مسابقه‌های جام حذفی هیچ‌گاه قابل پیش‌بینی نبوده‌اند. دلیل حرفم این است که در بسیاری از دوره‌ها تیم‌های کوچک موفق به حذف تیم‌های بزرگ شدند. دوره‌ای که الان در حال برگزاری است خیلی از تیم‌های لیگ برتری در آن به وسیله تیم‌های دسته پایین‌تر حذف شدند.
او ادامه داد: نمی‌توانیم بگوییم که به دلیل سخت و حساس بودن بازی استقلال و صنعت نفت برنده این دیدار، قهرمان جام حذفی خواهد بود اما نمی‌شود از حساسیت این دیدار نیز چشم‌پوشی کرد. در بازی دیگر نیمه نهایی دو تیم قدرتمند استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل حضور دارند. ما تمرکز و توان خود را برای دیدار فردا مقابل استقلال گذاشته‌ایم.
کمالوند افزود: اکنون زود است که درباره فینال صحبت کنیم. هرگاه توانستیم استقلال را شکست دهیم آنگاه درباره فینال صحبت خواهم کرد. ما آنالیز خوبی از تیم استقلال داریم و نقاط قوت و ضعف استقلال را به خوبی شناسایی و روی آن‌ها کار کرده‌ایم. بیشتر از این که به استقلال فکر کرده باشم به تیم خودم فکر می‌کنم و این که تیمم از لحاظ فنی و روحی روانی آمادگی مقابله با استقلال را داشته باشد. ما توان این را داریم که استقلال را شکست دهیم. استقلال چند ماه است که اوضاع خوبی دارد و روند صعودی را در لیگ برتر پیش گرفته است. آنها در جام حذفی نیز موفق ظاهر شدند. بازی مقابل ما سخت خواهد بود اما با تمام توان و حمایت هواداران مقابل استقلال قرار خواهیم گرفت.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره حمایت هواداران این تیم اضافه کرد: من این موضوع را می‌خواهم از دو منظر بررسی کنم. ابتدا این که از فردا دهه اول فاطمیه آغاز خواهد شد و از هواداران می‌خواهم که حرمت این ایام را نگه دارند و شرایط به گونه‌ای باشد که ساحت مقدس حضرت زهرا (س) کاملا حفظ شود. درباره استقلال نیز باید بگویم که مردم آبادان به هواداران این تیم احترام خواهند گذاشت. قطعا اگر از تهران برای استقلال هوادار بیاید آبادانی‌ها به خوبی از آن‌ها میزبانی خواهند کرد. من هر صحبتی را در فضای مجازی تکذیب می‌کنم. تماشاگران خوزستانی و آبادانی این اجازه را نخواهند داد که مشکلی برای هواداران آبی‌ها پیش بیاید. استقلال تیم بزرگی است و هواداران میلیونی دارد. این تیم مربی بزرگ و بازیکنان خوبی دارد و ما به احترام هواداران استقلال سعی خواهیم کرد که بهترین برخورد را با این تیم داشته باشیم. فوتبال باید هم در زمین و هم روی سکوها جوانمردانه باشد.
کمالوند ادامه داد: خوشبختانه داور این دیدار به قضاوت مسلط است و تجربه خوبی در عرصه‌های بین‌المللی دارد. دو تیم خیالشان راحت است که هر چیزی که در زمین سبز اتفاق بیفتد عین عدالت است. امیدوارم جو سکوها نیز خوب باشد.
سرمربی صنعت نفت آبادان درباره گرفتن تست دوپینگ از بازیکنان این تیم گفت: اگر این تست دوپینگ جوانمردانه باشد ما استقبال خواهیم کرد. اگر بازیکنان استقلال با این موضوع مشکلی نداشته باشند، ما نیز در این تست شرکت خواهیم کرد. ما دوست داریم چنین اتفاقی بیفتد. توکل ما به خدا است. اگر پیروز شدیم که خدا را شکر و اگر هم نشدیم حتما خیریتی در آن بوده است. سال خوبی را در لیگ ایران گذرانده‌ایم و عملکرد خوبی در صنعت نفت پشت سر گذاشته‌ایم. تا همین جا نیز بازیکنان صنعت نفت عملکرد قابل قبولی داشتند. ما به نیمه نهایی رسیده‌ایم در حالی که سپاهان و پرسپولیس را در زمین خودشان شکست دادیم. جذابیت فوتبال به این است که نتیجه آن قبل از سوت داور، قابل پیش‌بینی نیست.
کمالوند درباره محروم و مصدومان تیمش برای دیدار با استقلال گفت: خدا را شکر محروم نداریم و مصدومان ما یا به طور کامل خوب شده‌اند یا در حال بهبودی هستند که به طور قطع همه بازیکنانم می‌توانند مقابل استقلال بازی کنند. حسین بغلانی تنها مصدوم جدی ما بود که سه روز با تیم تمرین نکرد اما از دیروز (یک‌شنبه) به جمع ما اضافه شد و می‌تواند مقابل استقلال به میدان برود.
او در پایان گفت:‌ از هواداران می‌خواهم فقط از صنعت نفت حمایت کنند و به تیم مقابل و تیم داوری احترام کامل بگذارند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. وحدت ملی با وعده صادق

  12. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  15. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  16. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  17. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  18. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  19. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  20. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  23. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  24. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  25. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

آخرین عناوین