واکنش نیکزاد به «قوطی» نامیدن مسکن مهر از طرف روحانی

گروه سیاسی الف،   3961106125 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

بجای این حرف‌ها پاشنه همت بکشید، جلوی تخریب بیشتر اموال مردم در اثر خواب مصالح و تعطیلی پروژه‌ها را بگیرید و اموال مردم را تحویل خودشان دهید.

 واکنش نیکزاد به «قوطی» نامیدن مسکن مهر از طرف روحانی
علی نیکزاد در یادداشتی در واکنش به سخنان رئیس جمهور نوشت: 
 
ماجرای کلاهی که پشم ندارد و دولتی که انتها ندارد...
 
مقدمه اول: 
درروزگار نه چندان دور، در ایران صاحب منصبان نظامی به تقلید از نظامیان روس که کلاه پشمی به سر داشتند، کلاه پشمی پوستی بر سر می‌گذاشتند. از آن جایی که نظامیان مامور ایجاد نظم هستند، وقتی از دور پیدا می‌شدند، مردم خود را جمع و جور می‌کردند که مورد مواخذه واقع نشوند، و اگر آن صاحب منصب نظامی افسر نبود به هم می‌گفتند: این که افسر نظامی نیست، کلاهش پشم ندارد.

مقدمه دوم:
داستان زیبای هانس کریستین آندرسون درباره لباس جدید پادشاه را حتماً شنیده اید. داستان درباره پادشاهی است که مانند دیگر پادشاهان شیفته تجمل و بخصوص لباس‌های زیباست. دو خیاط فریبکار به پادشاه وعده می‌دهند که برای وی لباسی زیبا و مجلل بدوزند که افراد نادان و نالایق توان دیدن آن را نداشته باشند. در روز موعود پادشاه با آنکه خود لباسی نمی‌بیند، در میان تعریف و تمجید اطرافیانی که نگران زیر سوال رفتن لیاقت خود هستند، با افتخار لباسی را که وجود نداشت می‌پوشد و در انظار عمومی ظاهر می‌شود و هیچکس از مردم نیز از ترس اینکه نکند احمق به نظر برسند سخنی از برهنگی پادشاه نمی‌گویند. بالاخره کودکی با صداقتی معصومانه می‌گوید شاه چرا لباس بر تن ندارد و دیگران پس از این سخن کم کم جرات می‌کنند که بگویند شاه لباس بر تن ندارد.

شاید گمان کنیم که این مقدمات فقط داستان هستند، اما روی سخن من با رئیس جمهور محترم دولت دوازدهم است که ظاهرا نه کلاهشان پیش مسئولین دولت و نه پیمانکاران مسکن مهر پشمی دارد! و نه باورشان شده که دولت درخشان! یازدهم تمام شده است!
خدا رحمت کند شهید مظلوم بهشتی را که می‌فرمود: آنانکه زمستان را از پشت پنجره دیده‌اند و گرسنگی را هم فقط در کتابها خوانده اند، نخواهند توانست که نمایندگانی شایسته برای دفاع از حقوق مردم باشند ...

ظاهرا آقای رئیس جمهور محترم، اطلاعاتشان را از افراد لایق نما می‌گیرند و نه از افراد دلسوز و شجاع و خودشان هم حال و هوای دیدن زمستان از بیرون پنجره‌ها را ندارند لذا بر خود واجب می‌دانم به ایشان یاد آوری کنم که آقای رئیس، بفکر میلیونهامردم مظلومی که منتظر تحویل مسکن مهر یا همان قوطی‌هایی که اگر برای مردم آب نکرده، برای دولت شما و نان کرده نیستید، لا اقل به فکر پشم کلاهتان در پیشگاه مردم باشید و دستور خود در خصوص اتمام و بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم را پیگیری کنید و لا اقل وقت یک روز هلی کوپتر اختصاصی خود را صرف کنید تا میزان عمل مسئولین دولتتان به دستوراتتان را از نزدیک شاهد باشید...

آقای رئیس، دیگر ماجرای توهین‌ها و تخریب‌های شما نسبت به خادمین مردم تف سر بالا شده است و از این نمد، کلاهی برای شما و همکارانتان نخواهد شد...
پس بجای این حرف‌ها پاشنه همت بکشید و جلوی تخریب بیشتر اموال مردم در اثر خواب مصالح و تعطیلی پروژه‌ها را بگیرید و اموال مردم را تحویل خودشان دهید و پرونده مسکن مهر را ببندید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۲۸۲۲۱۷:۴۹:۰۶ ۱۳۹۶/۱۱/۶
نامه بی ادبانه ای بود
امید۲۲۸۳۷۱۰۷:۴۷:۴۲ ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
درودبر شرف علی نیک زاد
ناشناس۲۲۲۸۲۶۱۷:۵۱:۱۰ ۱۳۹۶/۱۱/۶
حقیقت مسکن مهر در نزد مردم کاملا هویدا و آشکاره و نیازی به تفسیر و تحلیل ندارد ایده خیلی خوبی که با عدم کارشناسی در زمان طراحی شکل گرفت و سو استفاده های زیاد پیمانکاران نالایق و فاسد و مهندسین ناظر ضعیف و فاسد شکل گرفت
ناشناس۲۲۳۲۱۶۰۲:۳۲:۴۰ ۱۳۹۶/۱۱/۷
پیمانکارانی که وام گرفتند و با دلار ارزان پولها رفت اونطرف اب که چه عرض کنم انطرف اقیانوس یعنی کانادا یه قوطی هایی هم ساختند و به این ملت مظلوم انداختند . رییس جمهور در مورد این قوطی ها سخن درستی گفتند .
ناشناس۲۲۲۸۲۸۱۷:۵۱:۲۵ ۱۳۹۶/۱۱/۶
به کار بردن کلمه قوطی از سوی اقای روحانی قطعا تحقیرامیز است و با اخلاق دینی ناسازگار است. مخالفت با مسکن مهر نباید به توهین به میلیون ها نفر منجر شود. بسیاری از مسکن های غیر مهر هم با معیارهای اقای روحانی قوطی هستند!! اقای روحانی باید عذرخواهی کرده و قدری خود را بشکند.
علی ش۲۲۴۳۵۵۰۱:۳۷:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۸
بعید میدونم روحانی بلد باشه عذرخواهی کنه... وگرنه عاقل هرگز توهین نمیکنه که عذربخواد... علی برکت ا...
ناشناس۲۲۷۹۲۰۱۸:۳۱:۲۷ ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
وایسا تا ایشان خود را بشکنند....
ناشناس۲۲۲۸۴۰۱۸:۰۱:۲۷ ۱۳۹۶/۱۱/۶
ای کاش کسانی که توسط احمدی نژاد خس وخاشاک نامیده شدند هم به اندازه یک صدم قوطی نامیده شدن مسکن مهر توسط روحانی نزد آقایان اصولگرا شان وارزش داشتند !!! الان چندین روز است که کار وزندگیشان را گذاشته اند وفقط ذکرشان شده تفسیر کلمه قوطی ! آقا جان اصلا مسکن مهر کاخ سعد آباد خوبه ؟!! ول کنین دیگه شما دغدغه دیگه ای ندارین ؟!
ناشناس۲۲۳۱۷۸۰۰:۵۲:۰۱ ۱۳۹۶/۱۱/۷
اگرچه واقعا دیگه با آقای احمدی نژاد خیلی مشکل دارم ولی خس و خاشاک منظور همون هایی بودن که توی عاشورا زدن و رقصیدن و مردم عادی رو به علت محبت شون به امام حسین ضرب شتم کردن
ناشناس۲۲۲۸۶۳۱۸:۲۳:۳۷ ۱۳۹۶/۱۱/۶
به عنوان یکی از ساکنین مسکن مهر از جناب نیکزاد خواهش می کنم لطفا به جای جو سازی وخرده گرفتن ازکلمه (قوطی) خود و همفکرانتان جهت اثبات قوطی نبودن مسکن مهر از منازل محکم وگرم ونرمتان اسباب کشی نموده ودر یکی از همین مسکنهای مهر ساکن شوید شاید با این کار جملاتی که در وصف حال رئیس جمهور ایراد نمودید بهتر به دل بنشیند و حق را به شما بدهیم . و اگر قادر به این کار نیستید لطفا دلیل آن را بفرمایید تا الف در صفحه اول خود منتشر کند !! ما مسکن مهری ها دلسوزی نمی خواهیم واقع بینی وچاره اندیشی می خواهیم .
اسماعیل۲۲۳۴۰۰۰۹:۳۹:۳۳ ۱۳۹۶/۱۱/۷
معلوم توی مسکن مهر زندگی نمی کنی و اجاره خانه هم ندادی تا حالا
ناشناس۲۲۳۴۷۷۱۰:۵۸:۴۱ ۱۳۹۶/۱۱/۷
بفروش برو مسکن اجتممممممممممممممممممممممممممممممممممممماعی بخر بقیشم ببخش به مالباخته ها
ناشناس۲۲۲۸۸۴۱۸:۴۱:۰۸ ۱۳۹۶/۱۱/۶
مسکن مهر بیایانی فقط باعث ایجاد تورم شد
ناشناس۲۲۲۸۸۹۱۸:۴۳:۴۳ ۱۳۹۶/۱۱/۶
ازقوطی هم کم تراست ادعامیکنیدبریدانجاساکن شویدبسم الله
farhad۲۲۲۸۹۷۱۸:۴۷:۱۹ ۱۳۹۶/۱۱/۶
استفاده از منابع دولتی یا بانک مرکزی برای اتمام مسکن مهر به معنی ساخت خانه برای برخی با استفاده از حق تمام مردم است.اگر کمک در اندازه استفاده از توان مدیریتی واز این قبیل باشد،ایرادی ندارد ولی تزریق پول از منابع عمومی ویاپول بدون پشتوانه،ضرری بیشتر از نفع دارد.
علی۲۲۲۹۱۳۱۸:۵۴:۴۹ ۱۳۹۶/۱۱/۶
مومن شما که کلاهت پشم داره چرا ۸۰ متر آپارتمان در پرند باید ۴۰ میلیون تومان بفروش برسد و کسی نخرد ؟ چرا ۸۰ متر آپارتمان در هشتگرد ۳۵ میلیون است و کسی نمیخرد ؟ چرا در بیر جند و سرپل ذهاب تمام سازه هایی که سه سال از اتمامش میگذشتند با زلزله ۷ ریشتری خراب شدند ؟
رسول۲۲۲۹۲۲۱۸:۵۹:۲۵ ۱۳۹۶/۱۱/۶
احسنت اقای نیکزاد روحانی گفته مسکن مهر خونه موقته من بهش میگم شما فعلا کانکسای موقت سر پل ذهابو دائمی بکن مسکن مهر موقت پیش کش
ناشناس۲۲۲۹۴۲۱۹:۱۸:۱۰ ۱۳۹۶/۱۱/۶
البته جناب مهندس نیکزاد، ما منتظر مسکن اجتماعی دولت فعلی هستیم که قراره به سرعت و در طی دهها سال آینده ساخته بشه و تحویل آیندگان ما بشه!!!!
امیر حسین سلطان/تهران۲۲۲۹۶۸۱۹:۴۲:۴۲ ۱۳۹۶/۱۱/۶
جناب نیکزاد به یمن تدابیر و حسن انجام امور توسط دولت های نهم و دهم با فرجام بی نظیرشان که همانا 3/5 برابر شدن ارزش ارزهای خارجی در برابر ریال ایران بود همچنان زندگانی را به سر می کنیم و ... ولی انگار گذشت 5 یا 6 سال از آن دوران شکوهمند! جنابعالی را هم قدری کم حافظه نموده است که با این ادبیات فاخر و یا نیمه فاخر رئیس جمهور محترم دولت های یازدهم و دوازدهم را مورد الطاف بی شائبه تان قرار داده اید!
ناشناس۲۲۲۹۸۵۲۰:۰۲:۴۲ ۱۳۹۶/۱۱/۶
۱ - بدون شک کشور نیازمند به مسکن ارزان قیمت دولتی بود و هست ۲ - عملکرد دولت نهم و دهم در مراحل مختلف مرتبط با مسکن های مهر سراسر ایران ( جانمایی ، طراحی ، تامین مالی ، زیرساخت ها ، انتخاب پیمانکاران و ناظران ، سیستم واگذاری ، ......... ) بسیار یسیار غیر قابل قبول بوده است ۳ - عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم تا امروز در ارتباط با مسکن های مهر و کلا مسکن ارزان قیمت دولتی تنهای تنها ، انتقاد توام با اتهام ، انتقاد توام با توهین ، انتقاد توام با تهدید ، انتقاد توام با تخریب ، ................. بوده است .
پاپی تال۲۲۲۹۹۲۲۰:۱۳:۳۹ ۱۳۹۶/۱۱/۶
حالا گفتند : قوطی ...در واقع یک نگاهی ست... نباید اینقدر حساس شد و جامعه را ملتهب کرد این همه انرژی خود را صرف کرد فکری به حال دزدان هزار میلیاردی بکنید با مبالغ دزدی شده چند استان را می توان دوباره ساخت .
ناشناس۲۲۲۹۹۳۲۰:۱۵:۱۰ ۱۳۹۶/۱۱/۶
کو گوش شنوا?
ناشناس۲۲۳۰۱۴۲۰:۳۷:۳۳ ۱۳۹۶/۱۱/۶
حرف حق را باید پذیرفت . واقعا آقای نیکزاد همت والایی داشتند که این همه خانه و مسکن باری قشر مستضعف در سر تا سر ایران ساختند آنهم با قمیت ساخت متری سیصد هزار تومان و زمین دولتی . من شاهد بوده ام که پروژه هایی که سه شیفت کار می کردند ولی متاسفانه از شروع دولت یازدهم تمامی آنها خوابیده و این خواب یعنی ضرر بزرک به این ملت . نمامه آقای نیکزاد کمی تند است ولی فکر میکنم که ایشان حق دارند چون ایشان زحمت زیادی برای بویژه مسکن مهر کشیده اند.
سید۲۲۳۰۳۳۲۰:۵۷:۰۱ ۱۳۹۶/۱۱/۶
دمت گرم
ناشناس۲۲۳۰۳۶۲۱:۰۵:۲۶ ۱۳۹۶/۱۱/۶
مسکن مهر ماهدشت (کرج) را دقیقا روی تپه های گسل اشتهارد ساختید آقای نیکزاد! اگر دلتان برای مردم می سوخت اینطوری با جان و مال مردمی که مستضعف میخوانیدشان بازی نمیکردید!
ناشناس۲۲۳۲۲۴۰۳:۲۳:۱۳ ۱۳۹۶/۱۱/۷
عزیز با این نگاه کل تهران رو گسله! پس به کل تهرانی ها اجحاف شده. اما نمیدونم چرا با دونستن این موضوع مردم همچنان از تهران دل نمیکنن!!!
علی۲۲۳۰۹۵۲۲:۴۴:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۶
کدام مسئول انقلابی در تمام رده ها و دولتهای از اول انقلاب تا حالا حاضر است در این قوطی کبریت زندگی کند؟
ناشناس۲۲۳۰۹۷۲۲:۴۵:۲۲ ۱۳۹۶/۱۱/۶
ما از دولت روحانی رضایت نداریم ولی مسکن مهر واقعا هم قوطی بود وهم هدر دادن سرمایه مردم وبیت المال وباید گفت بانی مسکّن مهر اشتباه بزرگی به کشور وسر زمین ایران کرد چون موجب بزرگ شدن نامتوازن شهرها شد
ناشناس۲۲۳۱۰۱۲۲:۴۷:۵۸ ۱۳۹۶/۱۱/۶
ماشالله به رو!!!
ناشناس۲۲۳۱۲۵۲۳:۱۹:۱۷ ۱۳۹۶/۱۱/۶
به نظر من اگر مسکن مهر بد است آقای روحنی مسکن مناسب و متناسب با حقوق 1 میلیونی کارگران را بسازد و تحویل دهد 4 سال است که همایش و سمینار و جلسه برگزار و بودجه هزینه شده ولری مسک اجتماعی دیده نشده است !!! آقای روحانی مسکن مناسب تحویل دهید !!!
ناشناس۲۲۳۱۲۷۲۳:۲۲:۰۸ ۱۳۹۶/۱۱/۶
آفای نیک زاد رئیس جمهور دایر به کنار که کارنامه درخشان اقتصادی ندارند. اما خودمان هستیم اگر حتما من هم همشهری شما هستم به اردبیل با ماشین خواستید بروید در مسیرتان به شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر و وضعیت ساکنان و واحدهای خالی و ... نگاه کنید. در عموم جاهای کشور در مکان هایی به قول آقای روحانی ۷۰۰ میایارد دلار در آمد دولت شما تبدیل به قوطی شد که نه مکانی برای کار بود و نه امکانات زیر ساختی فراهم بود و حالا بدون مشتری در اغلب بیابان ها مانده است. اگر کمی واقعبینانه عملکرد و خروچی مسکن مهر را بررسی کنید دچار عذاب وجدان می شوید. لطفا الف عزیز منتشر نمایید.
هم وطن۲۲۳۱۲۹۲۳:۲۳:۳۱ ۱۳۹۶/۱۱/۶
آقای نیکزاد قبلا که می فرمودین از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مسکن مهر ۷۰ درصد آن را در دولت قبل تحویل دادیم و این دولت عرضه نداره ۷۰۰ هزار باقیمانده رو تحویل بده حالا چطور شده می فرمایین میلیون ها نفر منتظر مسکن مهرشان هستند. انشالله که شما جزو آن دسته ای نسیتین که می گویند کم حافظه اند.
ناشناس۲۲۳۲۲۵۰۳:۲۵:۰۳ ۱۳۹۶/۱۱/۷
خیلی ساده اس! چون در هر خانه حداقل 2 نفر زندگی میکنه. والسلام.
مرتضی۲۲۳۱۴۱۲۳:۵۱:۰۵ ۱۳۹۶/۱۱/۶
ایول خوب جوابی بود
ناشناس۲۲۳۱۸۵۰۰:۵۹:۱۳ ۱۳۹۶/۱۱/۷
اقای نیکزاد اگر شما ادعا میکنید دلتان بحال مردم میسوخت و بفکر مردم بودید مسکن مهر را با کمترین کیفیت در دور افتاده ترین نقطه شهر نمی ساختید
ناشناس۲۲۳۳۱۵۰۸:۲۱:۳۵ ۱۳۹۶/۱۱/۷
تحلیل های کسانی که مسکن مهر را ندیدند و داخلشان نرفتند خیلی جالب است . لطفا بگذارید زندگیمان را بکنیم راحت شدیم از اینکه برای تهیه خانه اجاره ای با خانواده تحقیرهای مشاورین املاک را باید به جان میخریدم . فارغ از هر سیاست بازی راضی هستیم و ما هم مثل شما اگر روزی وضعمان بهتر شد از این قوطی کبریت خارج میشویم و میرویم داخل کاخ .
مجید۲۲۳۳۹۷۰۹:۳۷:۳۸ ۱۳۹۶/۱۱/۷
شماهاکه تورم رو۴۰درصدوسفره های مردم روخالی کردیدودرامد۸سال فروش نفت باقیمت بالاروحراج کردیدبایدجوابگوباشیدبااین ادبیات مشکلات مردم حل نمیشه فقط حرمتها ازبین میره
ناشناس۲۲۳۴۷۱۱۰:۵۱:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۷
سلام و درود خداوند و مردم مسکن مهر نشین و مردم منتظر اتمام مسکن مهرشان برشما وزیر مقتدر و لایق و کاردان . فارغ از حاشیه ها ، نظر کارشناسی و با جرات مومنانه دادید . سپاس آقای مهندس .
فیروزی۲۲۹۲۶۸۱۶:۱۶:۰۹ ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
درودبر جرات دکترعلی نیک زاد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. وحدت ملی با وعده صادق

  12. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  15. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  16. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  17. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  18. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  19. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  20. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  23. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  24. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  25. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

پربحث‌های هفته

  1. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  3. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  10. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  12. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. اولین واکنش قوه قضائیه به ماجرای صدیقی و باغ ازگل/ انتقاد روزنامه اصولگرا از فرزین/ ارزیابی وزیر ارشاد از فضای گفت‌وگو در کشور

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. اسراییل چه باید بکند؟ 

  21. تورم نقطه‌به‌نقطه به ۳۵ درصد کاهش پیدا کرد

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  25. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

آخرین عناوین