آمریکا: مهاجران برای کمک به اقتصادمان وارد کشورشوند

گروه جهان الف،   3961104242

وزیر امنیت داخلی آمریکا محدودیت های مهاجرتی این کشور را متوجه افراد دانست نه کشورها و گفت ما به دنبال ورود افراد ماهر به کشور برای کمک به اقتصاد آمریکا هستیم.

به گزارش ایرنا، کریستین نیلسن روز چهارشنبه در نشست داووس که با موضوع استراتژی آمریکا برگزار شد، به همراه الاین چائو وزیر حمل و نقل و کوین مک کارتی رهبر جمهرریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا حضور یافت.

وی درباره شعار آمریکا اول گفت: آمریکا اول به معنی آمریکای تنها نیست و ما باید با متحدانمان روابط داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وزیر امنیت داخلی آمریکا درباره تصمیم ترامپ در محدود کردن مهاجرت از برخی کشورها هم افزود: اساس توقف مهاجرت از برخی کشورهای اسلامی، نگاه به افراد است. این که افرادی که به آمریکا می آیند برای هم افزایی و مشارکت در آمریکا چه می توانند انجام دهند؟

نیلسن ادامه داد: این که چگونه آن هایی که به آمریکا می آیند، آمریکایی شوند؟ ما می خواهیم که آن ها بیایند. این ها محدودیت ورود قانونی نیست بلکه ما به دنبال آن هستیم که برای بخش های اقتصادی که نیازمند نیروی کار ماهر هستند، مهاجران برای کمک به اقتصاد مان وارد کشور شوند.

وی اضافه کرد این که گفته می شود این محدودیت مربوط به کشورها است، یک اشتباه است. این مربوط به کشورها نیست. هرگاه ما درباره امنیت یا مهاجران قانونی و غیر قانونی سخن می گوییم، به اشخاص ارتباط دارد.

وزیر امنیت داخلی دولت ترامپ که به تازگی هم در این سمت مشغول به کار شده است، اظهار کرد: یکی از مباحث خاصی که درباره مهاجرت انجام شد این بود که ما در این باره چه کار کنیم؟ آیا کشورهای خاص یا مهارت های خاص را در نظر بگیریم ؟

نیلسن یادآور شد: گفت و گوها درباره مهارت های افراد بود. کانادا، استرالیا و نیوزلند هم این سیستم را دارد و این افراد به دلیل کارکردن در این کشورها، به اقتصاد آن ها هم کمک می کنند.

** ریگان هم آمریکا اول را گفته بود

کوین مک کارتی رهبر اکثریت جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا هم گفت: شعار آمریکا اول را یک بار دیگر هم شنیده بودیم و آن گفته های رئیس جمهوری ریگان بود.

وی پیمان نفتا را مربوط به دوره ای دانست که هنوز تکنولوژی و کامپیوتر نبود و درباره روابط تجاری با چین هم اظهار کرد: آمریکا به چین گفت اگر قرار است معامله باشد باید منصفانه باشد.

عضو مجلس نمایندگان آمریکا، مذاکرات کره جنوبی و شمالی را به معنای آمریکا اول و ایمن بودن بقیه جهان توصیف کرد و مدعی شد با این حساب می بینیم که ما موفق بوده ایم.

مک کارتی در عین حال به ایران هم اشاره کرد و گفت ایران به فعالیت های هسته ای خود پایان نداده است و فقط برای ۱۰ سال آن را متوقف کرده است. آن ها موشک بالستیک آزمایش می کنند و این نکته مثبتی نیست.

وی درباره کره شمالی هم اظهار کرد کره شمالی هم بمب اتمی و موشک های بالستیک قاره پیما دارد. تنها کاری که انجام نداده است، این دو را با هم تلفیق نکرده و به جایی نفرستاده است. متوقف کردن یا اصلاح این روند نه تنها برای منافع آمریکا است بلکه بقیه جهان هم چشم انتظار آن هستند.

عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با تمجید از اقدامات یکساله ترامپ گفت: اگر به دوره کوتاه رئیس جمهوری ترامپ نگاه کنیم، او روابط خوبی داشته و بر اقتصاد آمریکا تمرکز کرده است. ما می خواهیم شهروندان ما در داخل و خارج از کشور آسایش باشند. یعنی چشم انداز، همه آمریکایی ها در سراسر جهان هستند.

مک کارتی به موضوع کاهش مالیات هم اشاره کرد و افزود معتقدم آن چه که انجام دادیم بزرگترین تغییرات مالیاتی در سه دهه گذشته است . اقتصاد آمریکا در حال رشد است که به آرامش جهان و چشم انداز ایمنی در سراسر جهان کمک می کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین