غبار روبی و گل‌آرایی حرم حضرت زینب(س)+ تصاویر

گروه اجتماعی الف،   3961103079

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سوریه از غبار روبی و گل‌آرایی حرم مطهر حضرت زینب(س) خبر داد.

علیرضا اکبری گفت: در شب میلاد عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) حرم مطهر این بانوی گرامی با 20 هزار شاخه گل اهدائی از ایران گل‌آرائی شد. وی افزود: همچنین ضریح مطهر حضرت زینب(س) نیز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه غبار روبی شد.

 

اکبری گفت: با عنایت ائمه اطهار و به برکت خون شهدای مدافع حرم، موانع حضور و فعالیت ستاد بازسازی عتبات در حرم حضرت زینب (س) برطرف شده و هم اکنون عملیات احداث مهامانسرای حرم در حال انجام است.

 

وی با ابراز امیدواری در خصوص بازشدن مجدد راه برای حضور زائران ایرانی در این حرم مطهر افزود: مضیف و مهمانسرای حرم حضرت زینب(س) ساختمانی 3 طبقه با هزار و 500 مترمربع زیر بنا است که طبقه زیر زمین، جهت انبار مواد غذایی و سردخانه، طبقه همکف جهت آشپزخانه و پخت غذا و طبقه اول جهت مهمانسرا و سالن پذیری طراحی شده است که به سرعت در حال پیشرفت کار هستیم.

 وی گفت: پیش‌بینی می‌شود این طرح که با همت کارشناسان و نیروهای فنی اعزامی از ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان در حال اجراست، با پشتیبانی و حمایت‌های مردم و خیرین، پیش از نیمه دوم سال آینده به بهره‌برداری برسد.