عبدالله ناصری: روحانی در گفت‌وگوی امشب پس از ۵ سال دست از کلی‌گویی بردارد

گروه سیاسی الف،   3961102138 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان با اشاره به گفت‌وگوهای تلویزیونی پیشین حسن روحانی با مردم، از او خواست در گفت و گوی امشب از کلی گویی پرهیز کرده و با صراحت بیشتری با مردم سخن بگوید.

عبدالله ناصری: روحانی در گفت‌وگوی امشب پس از ۵ سال دست از کلی‌گویی بردارد

ناصری در گفت و گو با انتخاب، گفت: متاسفانه آقای روحانی در گفت و گوهای تلویزیونی پیشین خود به صورت خطابه‌ای و سخنرانی وار صحبت می کردند. کلی گویی ایشان باعث شده که این تلقی بین مردم، نخبگان، دانشگاهیان و کنشگران سیاسی به وجود آید.

او ادامه داد: با حوادث اخیر که به نظر دولتمردان و حکومتگران و همه کنشگران سیاسی منصف اتفاق نامیمون و زنگ خطری بزرگ بود، آقای روحانی در گفت و گوی امشب خود باید مردم را با واقعیت های کشور آشنا کنند و به برنامه های خود در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اشاره کند. نمی توان از کنار اتفاقات اخیر گذشت و تحلیلی در خصوص آن ارائه نداد.

ناصری افزود: واقعیت این است که آقای روحانی هم محدودیت هایی دارد اما خود ایشان در انتخابات 29 اردیبهشت شعارهایی داد که مطالبات جامعه بالا رفته و نمی شود به جامعه گفت مطالبات را بالا نبر. به ویژه اینکه جامعه خیلی از واقعیت های ساختاری را خبر ندارد.

مدیرعامل پیشین ایرنا ادامه داد: آقای روحانی بهتر است بر خلاف 5 سال گذشته از کلی گویی دست بردارد و با آمار و ارقام، واقعیت های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را بیان کند.

ناصری افزود: تلقی بسیاری از جامعه این است که از آنجا که آقای روحانی رییس شورای عالی امنیت ملی هم به شمار می رود همه کاری از دست او برمی‌آید اما او باید از محدودیت های موجود نیز سخن بگوید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: حتی بد نیست که آقای روحانی برای اولین بار در گفت و گو با مردم از کوتاهی های خود نیز سخن بگوید.

ناصری در بخش دیگری از این گفت و گو گفت: جامعه امروز وضعیت خود را با شرایط قبل از سال 92 مقایسه میکند و می بیند که اتفاق آنچنان مهمی رخ نداده است؛ اگرچه برجام اتفاق بسیار بسیار مهم و افتخارآفرینی هم برای ملت و دولت آقای روحانی بود اما این موضوع زوایای پیچیده ای دارد.

او اضافه کرد: از همان سال اول آغاز به کار دولت، بسیاری از فعالان سیاسی و دانشگاهی از آقای روحانی خواستند که واقعیت های کشور را به صورت شفاف بیان کند. کاری که اکنون آقای نجفی درمورد وضعیت شهرداری تهران انجام داد، اتفاق مثبتی بود. چراکه جامعه 4 سال بعد می‌تواند ارزیابی منطقی از دستاوردها و عملکرد شهرداری داشته باشد اما آقای روحانی هیچ وقت به صورت روشن این موضوع را بازگو نکرده و جا دارد اکنون با شفافیت واقعیات جامعه را گفته و از کوتاهی های دولت نیز صحبت کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۸۲۶۲۱۵:۳۹:۴۱ ۱۳۹۶/۱۱/۲
کار از کار گذشته . _______________ شما نمیتونید با این توصیه ها و نوشداروهای دیرهنگام و متظاهرانه و نمایشی اصلاحاتی های اصلاح ناپذیر را تبرئه کنید .
ناشناس۲۱۸۷۷۸۲۳:۴۴:۲۴ ۱۳۹۶/۱۱/۲
این حرفها مصداق کی بود کی بود من نبودم هست !!!!! 30 سال مملکت در دستان شماس و حاصل غمبارشو میبینید .
ناشناس۲۱۸۲۶۷۱۵:۴۲:۱۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲
منظور اصلاح طلبان از این که کلی گویی نکند ، این است که روحانی تندروی و حاشیه سازی کند ...
علی۲۱۸۴۱۵۱۷:۱۱:۰۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲
کلی نگه، جزئی بگه؟! چنان رونق اقتصادی ایجاد کنیم...... بقیه شم بگه یا همین مقدار بسه؟ مصاحبه فرمایشی! از قبل سوالات انتخاب شده رو میدن و میپرسند، واقعاً چه شفافیتی! در ضمن، یه وقت نباید به ساحت رییس جمهور بی ادبی هم بشه. این معنی رییس جمهور مردمی هست با تدبیر و امید هست!
ناشناس۲۱۸۵۵۶۱۹:۳۵:۳۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲
وقتی در تمام این سال ها، در مصاحبه با رئیس جمهور از مجری ای استفاده می شد، که از شدت شرم و حیا و تواضع و فروتنی و نجابت و متانت و ... فقط مونده بود به رئیس جمهور بگه لطفاً حضرتعالی خودتون سوال رو مطرح بفرمایید و اگه مایل بودید پاسخ بدید، ما ذره ای راضی به زحمت جنابعالی نخواهیم بود، خب همین می شه که در تیتر خبر هست: کلی گویی! بدیهیه که در این مصاحبه ها همیشه از آمار و ارقام برای ماستمالی واقعیت ها استفاده می شه، حالا اگه مجری آدم قوی ای باشه، می تونه تو همون آمارها مچی بگیره که اون سرش ناپیدا باشه! خلاصه اگه در پشت پرده با مصاحبه کننده ساخت و پاخت نشه و به هزار علت و مصلحت ترمزش رو نکشن، اتفاقاً می شه خیلی زیبا هم روسا رو به چالش کشید! به هر حال آقای رشیدپور بخاطر صراحت لهجه ای که داره بهتر از قبلی هاست ولی موفقیتش در گرو بود و نبود همون شرط و شروط ها و مصلحت هائیه که پدر ما مردم رو درآورده.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین