توییت های خواندنی امروز؛ از ادامه واکنش ها به مناظره جنجالی درباره برجام در تلویزیون تا رونمایی از پست تازه علی جنتی و غذای عجیب مردم یک روستا

کامران زندوکیلی،   3961101156 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

توییت های خواندنی امروز بیشتر درباره مناظره جبرائیلی و رحمانیان، نقد دولت، پست جدید علی جنتی و ... است. از شما دعوت می کنیم تا توییت های خواندنی امروز را مشاهده کنید:

بعد از مناظره تلویزیونی یاسر جبرائیلی کارشناس اقتصادی و مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق در برنامه ثریا، وزارت امور خارجه امروز طی بیانیه ای به این مناظره واکنش نشان داد. وزارت خارجه در توصیف نظرات منتقد برجام از واژه های عقده گشایی، صحنه سازی سیاسی، مضحک، دیدگاه متوهمانه، مصاحبه سخیف ساختگی، همنوایی با دشمنان قسم خورده و تشویش اذهان عمومی استفاده کرد که این موضوع باعث واکنش کاربران توئیتر شد.

محمدی: روحانی طوری صحبت می کند که انگار در مملکت هیچکاره است
بابایی: با پای پیاده برای مراسم پلاسکو
ابتهاج: مگه میشه آدم ها یونجه بخورنمهدی تبار: انتقاد از روزنامه اطلاح طلب آفتاب یزد در خصوص نقد دولتفتوره‌چی: اعتراظات اخیر باید جامعه شناسانه تحلیل شودهرمس: مانور رسانه ای دولت روی ارقام بودجهقالیباف: شغل این روزهای علی جنتینادری: رامبد برای پول درآوردن به سراغ ستارگان اینستاگرام رفتآهنگران: خوزستان در گرد و غبار اما بودجه حذف شدفتوره‌چی: خراب کردن منظره زیبای کشور، یکی از گناهان بازداشتی هاستنجفی: صرفه جویی در بودجه شهرداریرسایی: حکم قطع دست باید برای دانه درشت ها هم اجرا شودجیلی: کنایه به تیم مذاکره کننده برجامابراهیمی: وزارت خارجه خواستار پیگرد حقوقی جبرائیلی شدهصفا: کودکان کار اهوازی در گرد و خاکحاج فیدل: نقد برجام ممنوع ولی معصوم را نقد کنیددلیریان: شاهد ادامه درگیری در کرانه باختری خواهیم بودخجسته: برنامه نداشتن اعضای شورای شهر برای تهران

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۷۲۶۱۲۱:۵۶:۳۳ ۱۳۹۶/۱۱/۱
۴ سال تریبون یکطرفه صدا و سیما در اختیار برجامی ها بوده... بد عادت شده اند.. تحمل مناظره را هم ندارند.!
majid r۲۱۷۲۶۳۲۱:۵۷:۴۶ ۱۳۹۶/۱۱/۱
ما دو انتخاب بیشتر نداشتیم و نداریم 1- برجام 2- تحریم دارن روزی 3.5 میلیون بشکه نفت می فروشن بعد میگن برجام دستاورد نداشت. اگر برجام نبود کسری وحشتناک بودجه ناشی از تحریم کامل فروش نفت را باید مردم پر می کردند. تحریم های شورای امنیت سازمان ملل طی 3 سال فقط در یک مورد ارزش پول ملی را به یک سوم کاهش داد.
ناشناس۲۱۷۲۶۵۲۱:۵۹:۱۳ ۱۳۹۶/۱۱/۱
جبراییلی مستند توضیح داد که ۲ سال به ملت دروغ گفته اید... اقایان اصلاح طلب
ناشناس۲۱۷۳۹۱۲۳:۴۵:۳۴ ۱۳۹۶/۱۱/۱
فقط صدای خروج از برجام آمریکا به گوش رسید دلار شد ۴۶۰۰ فکر می کنید اگر برجام نبود دلار چند بود لطفا منصفانه پاسخ دهید.
ناشناس۲۱۷۵۵۴۰۶:۵۸:۱۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲
با ((اگر)) چیزی ثابت نمی شود
ناشناس۲۱۷۵۹۱۰۸:۰۱:۲۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲
اتفاقا مشکل همین هست که نمی دونید مشکل از عدم مدیریت داخلی هست به علاوه چاشنی فریب دولت ها با پول نفت، مگر سال 81 که دلار توی مدت خیلی کوتاهی 4.5 برابر شد یا توی سال 71 که 21 برابرشد ترامپ تهدید به خروج از برجام کرده بود ،نخیر دولت ها با انواع سیاست ها برای رای آوری مخصوصا در دوره اول نمیذارن دلار همتراز با تورم داخلی کشور گرون بشه تا مثلا بگن توانایی های مهار ما خیلی زیاد هست و در واقع یارانه به کالاهای ارزی میدن ولی در دوره دوم وقتی که دیگه نمی تونن و البته انگیزه ای هم ندارن فنر ارز رها میشه و این موضوع ربطی به برجام یا غیر اون هم نداره ولی توی رسانه ها این بهانه رو برای زود باور ها میارن تا فکر کنن اگر امثال برجام نبود چی می شد.
ناشناس۲۱۷۶۱۹۰۸:۲۶:۵۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲
بله همینطوره وقتی حتی آب خوردن مردم را هم به برجام مرتبط کردیم باید انتظار چنین روزی را می داشتیم
ناشناس۲۱۷۶۴۶۰۸:۴۷:۱۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲
این جمله که اگر ما نباشیم و اگر فلان طور نبود فلان اتفاق بد می افتد فقط توجیهی است برای توجیه کم کاری های خود. وعده ی دولت این بود که مردم نیازمند یارانه نباشند، اقتصاد رونق پیدا کند، توان خرید مردم افزایش یابد اما تا کنون هیچ کدام عملی نشده. احمدی نژاد ارز هزار تومانی را کرد سه هزار تومان، اینها تا به امروز به چهار و ششصد رسانده اند. با این وضع پیش برود قبل از تحویل سال به6000 تومان می رسد. پس انگار نه انگار ما ساختاری جدید را جایگزین ساختار پیشین ساخته ایم.
ناشناس۲۱۷۴۳۷۰۰:۳۲:۲۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲
هفت سال پیش که آقای امیر سیاح در سایت وزین الف از ماجرای تصادف پدرش نوشت و نوشت که در بیمارستان، کلانتری و دادگاه چه مرارت هایی کشیده است... این مطلب به مذاق آقای جبرائیلی خوش نیومد و ایشون به بهونه سو استفاده دشمن می گفت در نقد را تخته کنیم
ناشناس۲۱۷۴۹۱۰۲:۱۰:۲۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲
خود آقایان جلیلی و دوستان 10 سال مسئول بودن چه کردن جز به بار آورن سیل تحریم و سقوط 400 درصدی ارزش پول ملی؟
ناشناس۲۱۷۶۲۱۰۸:۲۹:۴۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲
حرف اینه که ما یک چیزی داشتیم به نام هسته ای وتحریم بودیم الان هسته ای نداریم وتحریمیم پس چه فرقی کرد اگر ازجلیلی بدتان می ایدچه ربطب به مصالح کشوردارد
ناشناس۲۱۷۷۳۶۱۰:۰۱:۳۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲
سیل تحریم رو ایشون بار آوردن یا کسانی که سال ۸۸ کشور رو به آتش کشیدن؟؟؟؟ یا مهدی باباهایی که رفتن درخواست دادن که ایران رو تحریم کنید؟؟؟
ناشناس۲۱۷۴۹۴۰۲:۱۱:۵۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲
جناب جبرائلی بفرمایند چرا آمریکا از متنی که به نفع خود در برجام دیکته کرده وتیم مذاکره کننده چشم بسته نوشته این قدر عصبانی است ؟
محمد۲۱۷۶۸۹۰۹:۰۶:۳۴ ۱۳۹۶/۱۱/۲
سیاست یعنی این یعنی در غین اینکه برنده ای باز هم امتیاز بیشتر بگیری
نمیدونم۲۱۷۵۸۵۰۷:۵۵:۴۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲
آقا این برجام تاریخیه. این برجام فتح الفتوحه. چرا بهش ایراد میگیرین و نقد میکنین. نقد به امام معصوم ایراد نداره ولی نقد به برجام یعنی دستتون با دشمن تو یه کاسه است و معاند نظامین. کی گفته باید به عدم تصویب بودجه برای ریزگردهای خوزستان اعتراض و نقد کرد وقتی باد میاد همه رو میبره. هیچ مشکلی هم نداریم و اعتراض ممنوع.
محمد.س۲۱۷۶۲۴۰۸:۳۲:۰۴ ۱۳۹۶/۱۱/۲
با سلام به نظر من قسمت نازیبای ماجرای مناظره اون دوتا بنده خدا ، در واقع بیانیه وزارت خارجه است. دو تا آدم نشستن ؛ یکی موافق و دیگری مخالف یک موضوعی. حالا این وسط مادر عروس اگه چیزی نمی گفت ؛ چیزی می شد. عادل الجبیر ( وزیر خارجه سعودی) به تنهایی و یک تنه تو دنیا دمار اینارو در آورده ، حالا دق دلی شونو سر خوداشون در میارن. به هر حال اینجا ایران است . اگه غیر از این می بود باید تعجب می کردیم.
ناشناس۲۱۷۶۲۸۰۸:۳۶:۴۹ ۱۳۹۶/۱۱/۲
جناب جبرائیلی چرا ترامپ و نتانیاهو و محمد بن سلمان از برجام ناراحتند و میخوان برجام رو پاره کنند؟
علی۲۱۷۶۶۳۰۸:۵۶:۰۸ ۱۳۹۶/۱۱/۲
من کاری به برجام ندارم , ولی مخالفین برجام هنوز نگفته اند به جای برجام راهکارشان چیست؟ مذاکره ای که نتیجه نده که مذاکره نیست.
ناشناس۲۱۷۷۱۸۰۹:۳۹:۵۴ ۱۳۹۶/۱۱/۲
تمام تننشها ودرگیریها ریشه اش در صدا وسیما است وقتی اجرای برنامه ها در دست دو جوان احساساتی وکم عمق باشه نتیجه ازاین بهتر نمیشه جبراییلی که باراولش نیست دها مساله جنجالی توهین به بعضی ازشخصیتها وایا صدا وسیما اینها را نمی شناسه
ناشناس۲۱۸۲۶۱۱۵:۳۹:۴۰ ۱۳۹۶/۱۱/۲
بزرگترین گناه روحانی و دولتش ورود به بحث هستهد ای بود . روحانی باید همون اولش میگفت هرکی این گند رو به بار آورده خودشم بره جمعش کنه تا حالا حضرات اینجور طلبکار نشن . یادشون رفته به لطف هم فکراشون ایران گوشه رینگ گیر افتاده بود و مجبور بودیم توافق کنیم . این آقای جبراییلی بهتره یادش بیاد . حالا هم دیر نشده اگه راست میگید این گوی و این میدون از برجام خارج شید ببینیم چی میشه .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین