ترفندهای اپل واچ؛ این گجت فقط یک ساعت نیست!

گروه فناوری الف،   3961101037

کاربران گوشی های هوشمند شرکت اپل می توانند با در اختیار گرفتن یک ساعت هوشمند Apple Watch و اتصال آن به گجت خود، با سهولت بیشتری از آیفون خود استفاده کرده و ویژگی های بیشتری را در اختیار داشته باشند.

ترفندهای اپل واچ؛ این گجت فقط یک ساعت نیست!

به گزارش برترین ها، کاربران گوشی های هوشمند شرکت اپل می توانند با در اختیار گرفتن یک ساعت هوشمند Apple Watch و اتصال آن به گجت خود، با سهولت بیشتری از آیفون خود استفاده کرده و ویژگی های بیشتری را در اختیار داشته باشند؛ در ادامه به معرفی مهم ترین کاربرد های ساعت هوشمند شرکت اپل خواهیم پرداخت.

1- پاسخ و یا رد تماس های ورودی

امکان پاسخ و یا رد تماس های ورودی آیفون یکی از اصلی ترین ویژگی های Apple Watch است؛ زمانی که تماسی ورودی داشته باشید صفحه نمایش ساعت روشن شده و علاوه بر نمایش نام و یا شماره فرد تماس گیرنده به شما اجازه می دهد تا تماس را مستقیما از روی ساعت خود پاسخ دهید و یا آن را به هدست بلوتوثی و یا حتی آیفون خود منتقل نمایید و اگر در شرایط مناسبی برای پاسخ دادن به این تماس نیستید، می توانید با لمس دکمه قرمز رنگ این تماس را رد و یا Reject کنید.

2- بی صدا کردن فوری تماس های ورودی آیفون

فرض کنید در یک جلسه کاری مهم هستید، آیفون شما در جیب کتتان قرار دارد و مثل همیشه فراموش کرده اید تا آن را بر روی حالت بی صدا تنظیم کنید؛ بدین ترتیب با در اختیار داشتن یک Apple Watch می توانید به سرعت و تنها با چرخاندن مچ دستتان (به صورتی که صفحه نمایش ساعت رو به میز قرار گیرد) صدای زنگ تماس ورودی را قطع کنید.

3- کمک به کاهش استرس

یکی از جذاب ترین امکانات ساعت هوشمند اپل، Breathe (تنفس) نام دارد؛ شاید در ابتدا اعتقاد زیادی به استفاده از این ویژگی نداشته باشید اما کافیست تا تنها یک بار از آن استفاده کنید. در این ویژگی کاربر با اجرای تکنیک های تنفسی ارائه شده توسط Apple Watch می تواند به طرز موثری استرس خود را کاهش دهد؛ برای این کار نیازی به نگاه کردن به صفحه نمایش ساعت نخواهید داشت و Apple Watch می تواند از طریق ایجاد الگو های لرزشی شما را در این امر راهنمایی کند.

4- فعال سازی سریع دستیار هوشمند مجازی اپل و یا Siri

یکی از جذاب ترین ویژگی های اضافه شده به آخرین نسخه از سیستم عامل ساعت هوشمند شرکت اپل و یا WatchOS، قابلیت فعال سازی سریع Siri است؛ کافیست عبارت Hey Siri را به زبان آورده تا این دستیار مجازی برایتان احضار شود.

5- به اشتراک گذاری وضعیت ضربان قلب کاربر با دیگران

همانطور که می دانید Apple Watch با قدرت سنجش وضعیت ضربان قلب می تواند فعالیت های ورزشی شما را تحت نظر گرفته و شما را از تعداد کالری مصرفی در روز آگاه کند اما طراحان این ساعت هوشمند تصمیم گرفته اند تا کاربرد دیگری را نیز به این قسمت اضافه کنند؛ ویژگی ای که ارتباط زیادی با اصل موضوع ندارد. طبق این ویژگی شما می توانید وضعیت ضربان قلب خود را با مخاطب خاص و یا سایر مخاطبان دیگر به اشتراک بگذارید.

6- وزن خود را کاهش داده و اندام ایده آل خود را شکل دهید

یکی از مهم ترین کاربرد های موجود در ساعت های هوشمند ایفای نقش به عنوان یک گجت تندرستی است و Apple Watch هم از این قاعده مستثنی نیست. بدین منظور نرم افزار به خصوصی به نام Workout بر روی Apple Watch نصب شده که به کاربران اجازه می دهد تا از تعداد کالری مصرفی، مسافت طی شده و مدت زمان انجام فعالیت ورزشی خود آگاه شوند.

7- ویژگی ای که می تواند جان کاربر را نجات دهد

یکی از جدید ترین ویژگی های اضافه شده به Apple Watch که اولین بار پس از انتشار سیستم عامل Watch OS 4 شاهدش بودیم SOS نام دارد؛ فرض کنید در مخمصه ای گیر افتاده و یا به دور از شلوغی جان تان به خطر افتاده است؛ در این حالت می توانید تنها با فشار دادن و نگه داشتن یک دکمه بر روی ساعت خود؛ مخاطبان خاصی را از این وضعیت اضطراری آگاه کنید. علاوه بر این، Apple Watch به صورت همیشگی وضعیت علائم حیاتی شما را دنبال می کند و در مواقع اضطراری به صورت خودکار پیام های هشداری را برای مخاطبان تان خواهد فرستاد.

8- تصاویر و ویدئو های دوربین های امنیتی خود را از روی صفحه نمایش ساعت چک کنید

بنا بر این ویژگی و در شرایطی که میزان باتری باقیمانده آیفون شما کم است؛ می توانید با استفاده از این ویژگی به کنترل و نظارت بر دوربین های امنیتی نصب شده در خانه و یا محل کار خود بپردازید.

9- حالت Theatre (تئاتر)

اگر می خواهید Apple Watch برای آگاه سازی شما نسبت به دریافت پیام ها و نوتیفیکیشن ها از روشی محتاطانه استفاده کند می توانید با دسترسی به منوی Control Center این ویژگی را فعال کنید. پس از فعال سازی این ویژگی Apple Watch برای آگاه کردن شما نسبت به دریافت پیام ها، تماس و ... فقط و فقط از پالس های لرزشی کوتاه مدت استفاده خواهد کرد و بدین ترتیب هیچ کس دیگری در اطراف شما از وجود این پیام ها آگاه نخواهد شد.

10- آیفون خود را پیدا کنید

برای همه ما پیش آمده که آیفون خود را بر روی مبل، میز ناهار خوری و یا زیر تخت خواب جا می گذاریم و سپس در پیدا کردن آن به مشکل بر می خوریم؛ اگر یک Apple Watch در اختیار داشته باشید در این مواقع کافیست تا از منوی Control Center دکمه Find My iPhone را لمس کرده تا آیفون شما با ایجاد الگو های صوتی و لرزشی محل خود را به شما نشان دهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. مجلس مقابل این اقدام بایستد

آخرین عناوین