توضیحات سازنده کشتی طلا/ فقط 140 گرم آب طلا در این کشتی استفاده شده است

گروه فرهنگی الف،   3961030130 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۴۶۰۹۱۳:۵۶:۱۰ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
شما بگو یک گرم، ما این همه فقیر و بچه داریم که گرسنه هستن، سیر شدن یکی از اینها مهم تره یا کار این اقا؟
محمد۲۱۴۶۲۶۱۴:۰۷:۰۵ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
از روز اول روی وزن ۷۰کیلویی اش تاکید کردید حالا یه حرف دیگه زده میشه
ناشناس۲۱۴۷۲۲۱۴:۵۶:۱۰ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
از متعرضان ناراحت نشید لطفا از کسی که اول میاد میگه یه کشتی 70 کیلویی طلا ساخته شده ناراحت باشید که خبررسانی غلط کرده
ناشناس۲۱۴۷۳۷۱۵:۰۳:۲۴ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
فکر میکنید اگر خبر ساخت این کشتی اینجوری منتشر میشد چنین واکنشهایی رو بدنبال داشت ؟ یک کاتب قران با هزینه شخصی خود با الهام از این عبارت که انَّ الحُسَینَ مِصباحُ الهُدی وسَفینَهُ النَّجاهِ کشتی مزین به آیات قران ساخته است این کشتی ترکیبی از چوب ، فلز (برنج و برنز) است و فقط 150 گرم طلا برای آبکاری آن استفاده شده است .
علی۲۱۴۷۷۶۱۵:۲۷:۴۲ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
مشکل اصلی طلا یا نا طلا نیست! مشکل تزئینی شدن قرآن هست. این کارها هنر نیست، خیانت هست. شما برای دلت اینکار کردی، برای دلت هم نگه میداشتید. الان که عیان شده و شرش بیشتر از خیرش شده، فرقی نداره که اهدا بشه به چه حرمی. گرچه که در هر دو حالت کار نابجایی بوده و وقتی رسانه ای شده، بدتر هم شده. کشتی کردن قرآن، روی برنج نوشتن و ... اینها هنر نیست! عملاً التماس میکنید قرآنو بزاریدتوی ویترین از دور نگاه کنید.
ناشناس۲۱۴۷۹۳۱۵:۳۸:۳۷ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
شاید این کشتی 150 گرم آب طلا برده باشد اما نظرت در مورد ساخت ضریح ائمه با چندین کیلو طلا هم همین است ؟! یعنی واقعا راه دیگری برای نشان دادن ارادت وعشق به ائمه وجود ندارد ؟ یعنی اگر این هزینه صرف ساخت یک مرگز تربیتی یا یک یتیم خانه مجهز یا درمانگاه بیماران خاص شود امامان ما می گویند چرا ؟! ضریح آن عزیزان را می توان بایاری هنرمندان عاشق با کمترین هزینه زیباسازی کرد .
ناشناس۲۱۴۷۴۲۱۵:۰۵:۵۲ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
با این مقدار طلا میشه به ضخامت یک اتم روی اون قایق طلا پوشوند. چه تکنولوژی بالایی داری؟
ناشناس۲۱۴۷۸۰۱۵:۳۰:۱۱ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
آخه کدام یک از ائمه وبزرگان دین حتی یک سر سوزن طلا به خود می آویختند که شما این همه طلا در جوار آنها قرار می دهید ؟! به خدا دل آن بزرگواران از این رفتارهای غیر اسلامی خون است ! این عزیزان که تحمل اشک یتیم وفقیر را نداشتند وهمواره سفره شان یا مزین به نان خشک بود یا فقیری شریک طعامشان کی به ما اجازه چنین حرکاتی را داده اند ؟ راه نشان دادن ارادت به این بزرگان طلا کوب کردن ضریح وسر در ورودی حرم وامثال این کارها نیست راهش این است که به امورات شیعیان شان رسیدگی شود وفقر از خانه مسلمان خارج گردد راهش این است که شیعه سربلند وتوانا گردد این بالاترین سرمایه گذاری در راه این بزرگواران است . جوانان شیعه از فرط فقر به فساد روی نیاورند زمینه کار وکسب برایشان فراهم شود بیایید دل آن عزیزان راشاد کنیم .
ناشناس۲۱۴۸۰۶۱۵:۴۴:۳۱ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
حرف سر مقدار طلا نیست حرف سر مسیر اشتباهیست که در نشان دادن عشقمان به امامان از خود نشان می دهیم ضریح پیامبر بسیار ساده است اما آیا ذره ای از ایمان وعشق دوستدارانش به او کم شده ؟! خانه خدا ساده ترین خانه هاست آیا ابهتش روح وجان ما را تسخیر نمی کند ؟!
ناشناس۲۱۴۸۲۴۱۵:۵۳:۱۸ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
چرا باید کودکان ما دلسوزی برای یتیم وفقیر را از مجسمه ی شاهزاده ی مهربان هانس کریستین اندرسون بیاموزند که وقتی رنج وفقر مردم شهر را دید تمام دارایی خود وحتی چشمان زمردینش را به پرنده کوچکی که بر شانه اش نشسته بود داد تا بین نیازمندان شهر تقسیم کند ؟!!! آنوقت امامان بزرگواری که تا شب شکم گرسنه ای را سیر نمی کردند سر بر بالین نمی گذاشتند الان غرق در طلا وجواهرات شاهد رنج امت خود باشند !!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین