تولید بنز در ایران از اوایل سال ۹۷

گروه اقتصادی الف،   3961029075 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، از اوایل سال آینده تولید خودروهای سواری مرسدس بنز به عنوان جدیدترین دستاورد پسابرجامی دولت تدبیر و امید در ایران آغاز خواهد شد.

تولید بنز در ایران از اوایل سال ۹۷

به گزارش ایسنا، در ابتدای دهه جاری صنعت خودرو حال و روز مناسبی نداشت. بیشتر شرکای مطرح اروپایی و آسیایی صنعت خودرو ایران را ترک کرده بودند و خودروسازان داخلی نیز به ناچار دست به دامان چینی‌ها شده بودند.

با این حال روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و نمایان شدن نشانه‌های رفع تحریم‌ها آغازی مجدد برای صنعت خودروی ایران بود به‌گونه‌ای که در حدود دو سالی که از اجرایی شدن برجام سپری شده چند خودروساز مطرح بین‌المللی شامل پژو، سیتروئن، رنو و هیوندایی به ایران آمده و همکاری با خودروسازان داخلی را آغاز کرده‌اند.

در این شرایط اما خبرهای به دست‌ آمده حکایت از جدیدترین دستاورد دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو دارد؛ به‌گونه‌ای که به‌زودی تولید خودروهای سواری مرسدس بنز در ایران آغاز خواهد شد.

طبق اطلاعات به دست‌ آمده توافقات نهایی بین ایران خودرو و شرکت دایملر برای تولید خودروهای سواری مرسدس بنز در ایران صورت گرفته و از اوایل سال آینده (۱۳۹۷) تولید این محصولات در ایران آغاز می‌شود.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که برای سال‌ آینده تولید حدود ۲۵۰۰ دستگاه خودروی بنز پیش‌بینی شده و مدل‌های اقتصادی‌تر این خودرو در ایران تولید خواهد شد.

تولید خودروهای مرسدس بنز در ایران با ساخت داخل بالای ۲۰ درصد آغاز خواهد شد و با توجه به‌ آنکه در حدود دو دهه قبل نیز خودروهای سواری بنز در ایران تولید می‌شد هم‌اکنون خط تولید این محصول در ایران در حال به‌روزسانی و آماده‌سازی است.

دیدگاه کاربران

امیر۲۱۲۹۴۰۱۱:۴۹:۱۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
نمردیم و گشایش های برجام را هم دیدیم!!!!!
1۲۱۳۴۰۳۱۶:۴۱:۳۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
برجام نتیجه صبر و تحمل دولت قبل و مردم و توسعه هسته ای بود که با تلاش های این دولت به نتیجه رسید . برجام اهرمی است که می توان با آن تحریم های فلج کننده را نابود کرد . حال اگر برجام همین تحریم های فلج کننده را بتواند برطرف کند با بقیه تحریم ها می شود کنار آمد و با روش های خاص آن ها را بی اثر کرد . گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی
ناشناس۲۱۲۹۶۷۱۲:۰۰:۲۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
آفرین
ناشناس۲۱۳۱۴۵۱۳:۳۱:۲۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
کجاش افرین؟؟ میشه بگی چه دردی از من دارد با زندگی متوسط که حتی توانایی خرید یک پراید را هم ندارم؟ برجام فقط برای ثروتمندان خوب است....ماشین خوب خوب، خانه خوب، لباس و خوراک خوب، تفریح و سفرهای خوب با هواپیماهای خوب
ناشناس۲۱۳۳۹۶۱۶:۳۶:۴۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
دوست عزیز قرار نیست با برجام غذا مسکن پوشاک را توی سینی بگذارند و درب منزل ۲ دستی تقدیم من و شما بکنند . برجام یک اتفاق بزرگ مانند قطعنامه ۵۹۸ بود که کشور را از یک سرازیری خطرناک نجات داد و ائتلاف یکپارچه جهانی علیه کشورمان را شکست و کشور را درمسیر عادی قرار داد یادمان نرفته در روزهای پایانی منتهی به برجام حتی تولیداتی مانند پژو هم در حال متوقف شدن بود تولید نفت به سرعت کاهشی بود و هزار مشکل دیگر . در حال حاضر تولید نفت به قبل برگشته عسلویه به جای خود بر می گردد به طوری که تولید آن چند صباح پیش از قطر هم جلو زد خودرو سازی ( که البته انتقادات جدی از لحاظ دیگر بر آن وارد است ) به جای خود بر می گردد صادرات و واردات تقریبا در شرایط عادی است و .... یادتان باشد برای بهره بردن از منافع برجام نیاز به حفظ انسجام داخلی دیپلماسی فعالتر و عاقلانه تر داریم نه مرتب غر زدن و فحاشی به دولت.
عباس اکبری۲۱۲۹۹۰۱۲:۰۹:۳۲ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
آخرهای سال میگن تولید در همه زمینه ها و اشتغال وضعیت خوب در اوایل سال نو سال میاد میره افسوس...
سینا۲۱۳۰۷۹۱۲:۴۸:۲۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
ظاهرا این دولت، این برجام تنها خیری که داشته برای مدیران و اقشار مرفه جامعه بوده!؟
ناشناس۲۱۳۱۶۷۱۳:۴۹:۳۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
بخاطر داشته باشید که اقا زاده ها جناحی نیستند و هر دو جناح پر است از اقازاده و نیاز انها باید مرتفع شود
شهاب۲۱۳۱۹۷۱۴:۱۲:۲۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
بعدش ماشین سواری بنز که در دبی التماسی قسطی میدهند 230 هزار درهم را میاورند ایران با منت میفروشند 850 میلیون تومان به بالا و اصولا معلوم نیست این نوع خودرو ها چه دردی از گرفتاری مردم درمان میکند و چه کسی میتواند آنها را بخرد !!!!
حسن۲۱۳۲۱۳۱۴:۲۱:۱۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
فقط 2500 دستگاه؟! برنامه ای برای افزایش ندارند؟! بنز فقط لوکس ساز نیست ها! خودروی کوچک فورتو ی بنز خیلی مناسب الان ایرانه. یا علی ع
محمدامین حیات مقدم۲۱۳۲۱۶۱۴:۲۲:۱۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
اگر ایران خودرو و یا سایپا بنز تولید کنند ابرو و حیثیت این برند را هم میبرند.
ناشناس۲۱۳۲۴۰۱۴:۳۸:۵۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
یک مقایسه و مثال ساده:قیمت وارداتی بنز با کیفیت فوق العاده آلمان و برند بنز بعلاوه عوارض و گمرگ و سود وارد کننده پانصد میلیون تومان .قیمت بنز تولید شده در کشور ما قطعا با افت کیفیت نیز پانصد میلیون تومان حالا چه توفیق و منفعتی برای ملت داره خدا داند
علی۲۱۳۲۴۷۱۴:۴۳:۳۲ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
اون 20 درصد حتما باد لاستیکاشه.
ناشناس۲۱۳۹۱۰۰۰:۲۵:۰۸ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
مونتاژ آرنگ کاری بدنه شانزده درصد حساب میشه.
ناشناس۲۱۳۲۵۹۱۴:۵۴:۱۵ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
اخ جون بجای پراید بنز تماشا میکنیم
ناشناس۲۱۳۲۷۸۱۵:۱۰:۲۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
باشه بنز می اد ایران و من هم فقط پراید می تونم بخرم و بچه پولدارهای دولتی و آقا زاده هایشان که نجومیان حرام خورند، دیگر بنز وارد نمی کنند بلکه بنز مونتاژی را می خرند... ما هیچ ما نگاه
ناشناس۲۱۳۳۱۱۱۵:۲۸:۴۵ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
اگر واقعا نیت خیری است برای مردم بهتر است این سالی ۲۵۰۰ دستگاه تولید بنز اقتصادی برای خدمات استفاده شود ، تاکسیرانی - تاکسی های فرودگاهی - ماشین پلیس ماشینهای راهنمایی و رانندگی و امثالهم . در اصل همه مردم بتوانند تا انجا که میشود از ان استفاده کنند و وسیله ای نباشد برای تفاخر و لوکس گرایی و اشرافیت .
ناشناس۲۱۳۵۲۶۱۸:۳۲:۵۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
حتما" بسیار گرانتر و بی کیفیت تر از نمونه وارداتی . کاش یک روز بفهمم خودروسازی چقدر سود دارد که دولتهای مختلف حاضرند کشاورزی و صنعت کشور زیر بار واردات نابود شود اما خودروی با کیفیت و ارزان خارجی به بهانه حمایت از تولید وارد نشود
ناشناس۲۱۳۹۸۱۰۲:۰۶:۱۷ ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
آخه مونتاژ کردن 2500 دستگاه بنز چه دردی از صنعت بیمار خودروسازی دوا میکنه؟ بقول خودشون بیست سال پیش هم همین کار رو میکردین .. نتیجش چی بود ؟ چرا مردم رو به مسخره گرفتین ؟ عوض انتقال تکنولوژی یا تبادل سهام و شراکت با شرکتهای باسابقه ! مونتاژ میکنین که چی بشه؟ لااقل کمی مطالعه کنید ببینید کره چطور خودروساز شد ؟ چین چطوری داره با سرعت سرسام آوری راه کره رو میره ! با این سرعت پیشرفت تا چند سال دیگه ماشین چینی هم ردیف کره ای بحساب میاد. با این روحیه و این طرز تفکر و تعرفه های صددرصدی و جبران کمبودها و سوءمدیریت از جیب مردم هزار سال دیگه هم باید پراید و 405 و ماشینهای قرون وسطایی تولید کنید!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. مجلس مقابل این اقدام بایستد

آخرین عناوین