پزشکیان: حقوق‌های نجومی را مجلس مصوب کرده و شورای نگهبان نیز به آن رای داده/ اگر برجام نبود هر روز یک هزار میلیارد تومان ضرر می‌کردیم/ بودجه 97 را بخاطر وضعیت آن واقعا روی هوا می‌بندیم

گروه سیاسی الف،   3961028117 ۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده عضو اکیپ مجلس در بررسی برجام بودم و تنها این را فهمیدم که اگر برجام نبود ما هر روز یک هزار میلیارد تومان باید به خاطر تحریم‌ها ضرر می‌کردیم.

پزشکیان: حقوق‌های نجومی را مجلس مصوب کرده و شورای نگهبان نیز به آن رای داده/ اگر برجام نبود هر روز یک هزار میلیارد تومان ضرر می‌کردیم/ بودجه 97 را بخاطر وضعیت آن واقعا روی هوا می‌بندیم

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در نشست مجمع مطالبه‌گران اردبیل اظهار کرد: اگر برجام ۲۰ دقیقه‌ای در مجلس مصوب شد به دلیل آن بود که تمام قراردادهای بین‌المللی در صورت طرح در مجلس شورای اسلامی به سرعت و بدون بحث خاص رای‌گیری شده به طوری که یا مورد پذیرش قرار می‌گیرد یا رد می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث برجام و موضوعات مطرح شده در مورد آن نگاه حاکم مرتبط با نگاه حزبی و جریان سیاسی بوده است، خاطرنشان کرد: زمانی که بنده نیز به عنوان عضو اکیپ مجلس در مورد برجام انتخاب شدم با مطالعه آن به معنای واقعی به دلیل تخصصی بودن بحث زیاد متوجه قضایا نشدم چرا که در موضوعات غیرتخصصی همواره سعی‌ می‌کنم ورود پیدا نکرده و اصراری نداشته باشم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده فوق تخصص جراحی قلب هستم و ۱۷ سال در دانشگاه در این حوزه درس خوانده و صاحب تجربه شدم اما هیچ وقت به خود اجازه نمی‌دهم در حوزه‌های دیگر پزشکی ورود پیدا کنم؛ در حالی که عده‌ای در آن مقطع احساس می‌کردند با خواندن دو کتاب می‌توانند کارشناس برجام باشند.

پزشکیان تصریح کرد: همین غیرتخصصی عمل کردن ما کشور را به این شرایط عجیب و غریب رسانده است؛ به طوری که هیچ کس نیز نمی‌خواهد اشتباه خود و ورود غیرکارشناسی‌اش را در چنین موضوعاتی بپذیرد.

وی با بیان اینکه هر روز از بابت تحریم‌ها قبل از برجام هزار میلیارد تومان متضرر می‌شدیم، اضافه کرد: اگر برجامی تصویب شد قطعا ما توانستیم در آن مقطع جلوی ضرر و زیان‌های بسیار زیاد را به این کشور بگیریم.

نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد: وضعیت بودجه در کشور بسیار وخیم است به طوری که بودجه سال آینده را نیز واقعا روی هوا می‌بندیم چرا که هیچ امیدی به این نیست که این ارقام بودجه‌ای حداقل در بخش درآمدی محقق شود.

پزشکیان با بیان اینکه حتی فرد دیوانه نیز مثل ما اولویت‌های دخل و خرج خود را تنظیم نمی‌کند، اظهار کرد: ما حتی اولویت‌ها را به اشتباه گرفته‌ایم و به جای آنکه پروژه‌ای را در اولویت اجرا کنیم به یکباره می‌خواهیم با یک منابع محدود چندین پروژه را به عنوان اولویت در نظر بگیریم که از همین روی شاهد آن هستیم که ساخت یک راه ارتباطی ۲۰ سال طول می‌کشد.

وی در واکنش به برخی ایرادات به حقوق‌های نامتعارف در کشور گفت: جالب است این حقوق‌های نجومی را مجلس مصوب کرده و شورای نگهبان نیز به آن رای داده است ولی امروز داد و فریاد می‌کند چه کسی به مدیران این اجازه را داده است که حقوق‌های نجومی بگیرند که باید گفت «خود کرده را تدبیر نیست.»

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده خود پزشک هستم و به صراحت اعلام می‌کنم پزشکان اضافه دریافتی دارند در حالی که سقف پرداختی‌ها را خود مجلس تعیین کرده و یقین داشته باشیم بیگانگان در این زمینه برای ما تصمیم نگرفته‌اند که امروز زمین و زمان را برای حقوق‌های نجومی به باد انتقاد گرفته‌ایم.

پزشکیان در مورد تاکید مسئولان استان اردبیل مبنی بر تصویب منطقه آزاد گفت: اگر این منطقه توجیه علمی و منطقی داشته باشد بنده نیز قطعا در تصویب آن نمایندگان استان اردبیل را همراهی خواهم کرد اما به صراحت اعلام می‌کنیم در کشورمان منطقه آزاد تجاری به معنای واقعی وجود ندارد و در خود تبریز اهالی بازار از فعالیت منطقه آزاد ارس گله‌مند هستند چرا که فعالیت این منطقه سامان بازار آنها را به هم زده است.

وی در مورد منطقه زرخیز پارس‌آباد و کشت و صنعت مغان نیز اذعان کرد: آمریکائی‌ها ۶۰ سال پیش برای کشت و صنعت طرح توجیهی نوشتند که ما بعد از ۶۰ سال هوش نمی‌کنیم که آنها چه نوشته‌اند در حالی که کشت و صنعت و دشت مغان را به ورطه نابودی کشاندیم.

این نماینده مجلس افزود: هیچ عقل و منطقی قبول نمی‌کند که این بنگاه اقتصادی بیشتر از سود خود ضرر دهد در حالی که اعلام می‌کنم کشت و صنعت را یکسال به من اجاره دهند و من ۲۰۰ میلیارد تومان در ابتدا پول نقد به آنها می‌دهم چرا که کشت و صنعت توان درآمدزایی ۲۰ هزار میلیارد تومان را دارد.

پزشکیان افزود: ما نمی‌توانیم با برداشت شلیل هلو و کارخانه فرسوده لبنیات و صنایع تبدیلی این بنگاه عظیم اقتصادی را روی پای خود نگهداریم که از همین روی به خاطر بدعمل کردن ما کشت و صنعت مغان هم اکنون به مرحله ضرردهی رسیده است.

وی با اشاره به تجربه مدیریتی خود در علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: بعد از ۶ ماه دوندگی و وعده مسئولان کشوری بنده موفق نشدم در آن مقطع ۱۰ یا ۲۰ خانه بهداشت بسازم اما همان که مشاهده کردم وابستگی به تهران و اعتبارات ملی نمی‌تواند دردی از مشکلات ما دوا کند به تبریز آمدم و با خودباوری و تکیه بر توانمان در تبریز موفق شدیم در دو ماه ۵۰۰ خانه بهداشت در استان آذربایجان شرقی بسازیم و به تدریج همه بیمارستان‌های شهرهای آذربایجان شرقی را مجهز به آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو کردیم.

پزشکیان گفت: ما از وزارت راه و شهرسازی خواسته‌ایم تا راه‌آهن شمالغرب کشور را به صورت مستقل به ما واگذار کند تا همه شهرهای شمالغرب کشور را با قطار به هم وصل کنیم.

وی با بیان اینکه در دولت نه پول کافی است و نه حال و حوصله‌ای برای کار کردن وجود دارد، اذعان کرد: معتقدم تا ما نگاهمان را عوض نکنیم و تغییر نگرش نداشته باشیم استان و منطقه‌مان را نمی‌توانیم متحول کنیم.

پزشکیان اظهار کرد: شخصیت‌هایی همچون هاشمی رفسنجانی و شهید بهشتی به رغم آنکه لباس روحانیت داشتند اما نگاهشان متفاوت از دیگران بود که این نگاه متمحول زمینه محبوبیت و توانمندی آنها را فراهم کرد.

وی با انتقاد از نحوه اداره و مدیریت کشور به شکل آزمون و خطا، خاطرنشان کرد: با همین کشت و صنعت می‌توان یک کشور را اداره کرد اما جای افسوس آنجاست که ما نتوانسته‌ایم از این ظرفیت برای جوانان بیکار ممر درآمدی درست کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به جای متهم کردن دیگران بهتر است از مشورت و مشاوره دیگران استفاده کنیم تا با تغییر نگاه و نگرش‌ها به سمتی حرکت کنیم تا ضعف‌هایمان را برطرف و به توصیه قرآن و اسلام به معنای واقعی عمل کنیم.

پزشکیان تصریح کرد: نماز، قرآن و سایر احکام دین برای عزتمندی و قدرت امت اسلامی است و آنهایی که دست بسته می‌نشینند و مدعی آن هستند که ما از مستضعفین هستیم خداوند در روز قیامت از آنها به خاطر بی‌تحرکی سوال می‌کند که چرا برای بهبود وضعیت خود کاری انجام نداده و با تکیه بر توان جمعی حرکتی موثر نداشتید.

وی در پایان تاکید کرد: در کنار تغییر نگرش‌ها و تکیه بر توانمندی‌هایمان باید در عرصه مدیریت از توان مدیرانی استفاده کنیم که مدام آیه یاس نخوانند و به قدرت و صلابت تغییر و تحول ایمانی راسخ داشته باشند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۲۱۹۰۱۷:۳۷:۳۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
خیلی جالبه که هنوز هم روی ضرر های میلیاردی روزانه عدم تصویب برجام تاکید دارند در حالی که بعد از برجام قطعا عواید روزانه میلیاردی نصیبمان نشده
حقجو۲۱۳۰۲۵۱۲:۲۲:۱۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
ایشان گفته که ضرر می کرد نگفته که برجام این مبلغ به درآمد کشور می افزاید که بعضیها دنبال سهم خود میگردند و گفته کل کشور ضرر می کرد یعنی مردم هم در نیمی از این ضرر شریک بودندازهمین میزان ضررمقدار نیمی از آن متعلق به دولت بود که باعث شدطی دو سال دولت مبلغ 500000 میلیارد تومان بدهی بالا بیاورد مبلغ هزارمیلیاردتومان به حساب سرانه جمعیت 85 میلیونی کشور می شود برای هر نفر 12500 تومان که قطعا زیان کل کشور و بعضیها ازمردم از این مبلغ هم بیشتر بوده است البته عده قلیلی کاسبان تحریم به سودهای چندین میلیاری دست یافتند و انها از برجام متنفر هستند در کل اگر وضع تحریمها ادامه می داشت الان بدهی دولت به 1500000میلیارد تومان رسیده بود و وضع مردم از این هم بدتر شده بود البته بدهی دولت اکنون 750000 میلیارد تومان است یعنی با وجود برجام وضع به حالت قبل از آن برنگشته حالا هم نگران نباشید اگر قبول ندارید می توانید بزنید زیر برجام تا این واقعیتهای ریاضی را عینا مشاهده کنید در حالی که من اطمینان دارم که نظام به هیچ وجه زیربرجام نخواهد زد در ضمن برجام یک معاهده بعد ازیک جنگ بود مانند قطع نامه 598 که حاصلش پیشگیری از زیان بیشتربود و سودی در آن قابل تصورنبود .
ناشناس۲۱۲۲۰۶۱۷:۴۶:۴۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
روزی یکهزار میلیارد تومان سر سفره ی فقراست یا ژن های خوب؟ !!!!!
ناشناس۲۱۲۲۱۷۱۷:۵۳:۴۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
از ظریف ممنونم. دلواپسان اگر از تحریم نمیترسند بودجه‌های هزاران میلیاردی نهادها و ارگان‌ها و دستگاه‌های عریض و طویل خودشان را کم کنند
حسن۲۱۲۸۲۶۱۰:۰۳:۰۵ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
با ترس از همین انگ ... جمع زیادی از نمایندگان بدون مطالعه به برجام رای دادند و می بینید چه وضعی داریم شاید ممری برای شما باز شده ولی قاطبه مردم در فشار مضاعف هستند
عباس اکبری۲۱۲۲۳۷۱۸:۰۵:۱۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
الان برجام هست چقدر ضرر میکنیم؟حتما نهصد میلیون نهصد نود و نه هزار نهصد نود و نه تومان ضرر میکنیم
ناشناس۲۱۲۲۴۵۱۸:۰۹:۴۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
الان با روزی 1000 میلیارد اضافه چی کار میکنید؟
ناشناس۲۱۲۶۳۶۰۰:۳۵:۱۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
هیچی حقوق میدن دیگه. اگه برجام نبود پول حقوق کارمندای دولت رو هم نداشتیم. نه پول برای هیچی. همین آب باریکه هم بعید نیست قطع شه.
ناشناس۲۱۲۲۸۶۱۸:۵۸:۲۲ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
خدا را شکر فهمیدید که چه ضرری به کشور و مردم زدید با این ذهنیت قدرت خودتان.........
ناشناس۲۱۲۲۹۶۱۹:۰۱:۵۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
پزشکیان: «اگر برجام نبود ما هر روز یک هزار میلیارد تومان ضرر می‌کردیم» بعد میفرمایند، من فقط در حوزه تخصص خودم صحبت میکنم!!! روزی 1000میلیارد تومان ضرر میکردیم؟؟؟!!!
ناشناس۲۱۳۶۹۲۲۱:۰۰:۱۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
آقای پزشکیان من همیشه به شما به عنوان یک فرد شریف و درستکار وفرا جناحی و منصف نگاه می کردم و قبولتان داشتم واقعا با این حرفتان ناامیدم کردید مواظب...
ناشناس۲۱۲۲۹۷۱۹:۰۳:۱۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
آن وقت ایشان که به اعتراف خود فاقد هرگونه دانشی در خصوص برجام بوده اند و هیچی از آن نفهمیده اند اولا چرا عضو اکیپ برج ام شده اند ثانیا آن روزی ۱۰۰۰ میلیارد تومان کو؟
ناشناس۲۱۲۳۰۰۱۹:۰۶:۰۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
اصلاح طلبان همیشه روی هوا می بندند ولی خوب صحبت می کنند و مردم را با خودشان همراه می کنند...............
احمد۲۱۲۳۰۵۱۹:۰۸:۲۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
اول میکوید بنده تخصصی نداشته باشم ورود نمیکنم اما در ادامه میگه کشت و صنعت مغان را بهش بدهند یکساله 200 میلیارد تومن پول نقد میده. با کدوم تخصص؟ این آقا زمان دولت اصلاحات وزیر بود و چند دوره هم نماینده مجلس و الان وضع مملکت در بهداشت و گرونی و ... این است. بازهم منتقده. بنظر شما مشکل از کجاست؟ از کدوم مسوولان است؟ نکنه مریخی ها ما را مدیریت میکنن که ناکارآمده ولی مقصر آدمیزاد هم نداریم.
ناشناس۲۱۲۳۱۶۱۹:۱۶:۵۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
اگر دو سال دولت دهم و دو سال دولن یازدهم را در تحریم در نظر بگیریم معادل یک هزار و چهارصد و چهل هزار میلیارد تومان کشور و ملت ضرر دیدیم.
علی.۲۱۲۳۲۴۱۹:۱۹:۱۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
جناب پزشکیان، چرا عضو کمیسیونی شدید که هیچ تخصصی در آن نداشتید؟ و حال عنوان می کنید که چون تخصصی نداشتم اظهار نظری نکردم. شما جای یک متخصص را که می توانست اظهار نظر کند و مفید باشد را گرفتید
ناشناس۲۱۲۸۱۸۰۹:۴۳:۲۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
متخصصی داریم ؟؟؟؟
محمد۲۱۲۳۲۹۱۹:۲۳:۵۵ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
جانا سخن از دل می گویی ، با آزمون و خطا نمی شود کشور را اداره کرد الان قریب 40سال هم انواع مصوبات را در مجلس گذرانده اید اگر واقعا دلتان برای کشور می سوزد یک سری از قوانین اقتصادی و اداری کشورهای موفق مثل مالزی را برای کشور کپی برداری کنید.
ناشناس۲۱۲۳۴۴۱۹:۳۵:۱۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
وی با بیان اینکه در دولت نه پول کافی است و نه حال و حوصله‌ای برای کار کردن وجود دارد، خدا خیرت بده مرد حسابی با این وضعیت چرا مدافع روحانی بودی؟! روزی هزار ملیارد تومان، را یا نمی دونی یعنی چه یا ما را... فرض کردی: روزی هزار ملیارد تومان سالی میشه صد ملیارد دلار تقریبا، خب ما بر میگردیم به وضع قبل برجام که هیچ فرقی با الان نداشتت : شما بگو این صد ملیار د دلار اگر ضرر نکردیم کجا رفته که هیچ اثری ازش نیست... خجالت هم خوب چیزیه بخدا قسم
عباس اکبری۲۱۲۳۶۵۱۹:۴۸:۱۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
قربون همتون گل کاشتینن عجب دستاوردی
احمد۲۱۲۳۸۱۱۹:۵۸:۲۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
اقای دکتر پزشکیان رطب خورده ، منع رطب نشاید. اقای دکتر شما هم در حوزه های که تخصص شما نیست ورود می کنید اقتصاد و برجام و ...
ناشناس۲۱۲۳۹۶۲۰:۱۱:۰۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
دیگه از شنیدن جمله کلیشه‌ای و بی‌سند «هر روز یک هزار میلیارد تومان ضرر می‌کردیم» حالم بد میشه. حالا که ضرر نمیکنید پولش کو؟
ناشناس۲۱۳۵۵۴۱۸:۵۴:۰۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
کی میاد بشماره نترس بگو صد هزار میلیارد
جواد۲۱۲۴۱۶۲۰:۵۰:۴۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
درود بر شرف این مرد بزرگ! کاش ما هم نماینده ای مثل ایشون در مجلس داشتیم.
عدالت۲۱۲۴۱۹۲۰:۵۴:۳۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
حرفهای آقای پزشکیان در پیشگویی فواید برجام ( اگر برجام نبود هر روز یک هزار میلیارد تومان ضرر می‌کردیم ) شبیه پیشگویی انوری است گویند در عهد دولت سنجر، حکیم انوری که سرآمد ستاره شناسان زمان بود، حکم کرد که طوفانی بزرگ رخ دهد ماجرا این بود که انوری پیش بینی کرده بود فلان تاریخ ستاره ها در برج میزان به هم می رسند و به خاطر همین توفان شدیدی می آید و همه جا را خراب می کند . ملت هم از ترس زیرزمین و تونل کندند و و شاه نیز از ترس جان کاخ را رها کرد. اتفاقاً همان شب شخصی چراغی روشن بر سر مناره ای بلند نهاد.از عجایب آن شبی که گفته بود توفان رخ می دهد حتی یک نسیم هم نیامد که چراغ خاموش شود گویند آن سال خرمنها نیز از نوزیدن باد در صحراها ماند. شاعری درباره ٔ حکیم انوری گوید: گفت انوری که از وزش بادهای سخت ویران شود عمارت و کاخ سکندری در روز حکم او نوزیده ست هیچ باد یا مرسل الریاح ! تو دانی و انوری .
محمد۲۱۲۴۲۰۲۰:۵۴:۵۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
فرموده اند در کاری که تخصص ندارم وارد نمی شوم اما توضیح نداده اند چرا عضویت در گروه مجلس در برجام را پذیرفته اند بعلاوه ایشان روزانه در مجلس در رای گیری طرحها ولوایح شرکت می کنند آیا در تمام این موارد که هرکدام نیاز به تخصص دارد صاحب نظرند. متاسفانه در کلام ایشان مغلطه های زیادی دیده می شود
ناشناس۲۱۲۴۳۵۲۱:۱۲:۴۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
میشه بگید الان بعد از دوسال ( 720 روز) این همه پول که شما می گویی روزی 1000میلیارد تومان که می شود معادل 720هزار میلیارد تومان کجا هزینه شده است؟؟؟
ناشناس۲۱۲۴۳۷۲۱:۱۵:۰۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
با این حساب آقای پزشکیان بفرمایند این یک هزار میلیارد در روز کجا ها خرج میشود که اقتصاد کشور به این وضع گرفتار است یک هزار میلیارد در روز یعنی 365هزار میلیارد در سال یعنی از بودجه کشور بیشتر !!!!
ناشناس۲۱۲۴۵۴۲۱:۲۹:۲۲ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
عجب رویی شما داین؟ دلا رفت بالای 4500 چی میگی برای؟ چی لجاجت؟
ناشناس۲۱۲۴۷۲۲۱:۵۲:۵۵ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
وقتی آقای پزشکیان اعلام کرد حقوقش در بیمارستان دولتی ماهی پانصد میلیون تومان است باید فاتحه مجلس و بانک مرکزی و دولت و کشور را خواند.
ناشناس۲۱۲۵۳۹۲۳:۰۱:۳۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
خب شما اونجا چه کاره این و برای چی دارین حقوق می گیرین که بودجه رو روی هوا ببندین؟
مجتبی۲۱۲۶۱۳۰۰:۲۶:۱۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
باچه مدرک و سندی میگین که اگر برجام نبود هرروز هزار میلیارد متضرر میشدیم. حالا که این پول داره میاد کجاخرج میشه که اثارش در زندگی مردم ملموس نیست
ناشناس۲۱۲۶۷۷۰۱:۴۷:۵۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
دکتر میدونی ۱۰۰۰ میلیارد در روز یعنی چی؟اگه حرف شما صحت داشته باشه این پول کجاست کجا رفته پس دلار۴۵۰۰ چه جوری زاده شد.البته با وجود ..هر لحظه باید منتظر تولد دلار ۵ هزار به بالا باشیم
ناشناس۲۱۲۷۳۸۰۶:۱۵:۲۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
باور کنید فقط با پول یک روز ( هزار میلیارد تومن ) ، هیچ نیازمندی سرشو گرسنه روی زمین نمیذاشت.
نمیدونم۲۱۲۷۳۹۰۶:۳۱:۲۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
چرا مدام با گفتن این حرف ها نمک رو زخم مردم میپاشین؟ چقدر دیگه مردم ... تحمل کنند ؟ اگه واقعا شما مسئولان قبول دارین حرفاتون رو استعفا میدین ...
ناشناس۲۱۲۷۴۱۰۶:۳۵:۴۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
فکر کنم برعکس گفتن... روزی 1000 میلیارد ضرر کردیم ازین برجام
ناشناس۲۱۲۷۴۲۰۶:۳۸:۴۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
برجام. برجان. هزار میلیارد. دو هزار میلیارد. سه هزار میلیارد. چند هزار میلیارد لازمه تا دیگه احساس وظیفه و خدمت به مردم نداشته باشین ؟؟؟؟ الف به خدا خسته شدم از بس گفتم و چاپ نکردین.
حمید۲۱۲۹۳۳۱۱:۴۴:۴۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
به نظر من استفاده از سرمایه های مردم که الحمدالله خیلی هم زیاد است می تواند اقتصاد کشور را رونق دهد فقط باید از ناامنی در بستر بانکها جلوگیری کرد و طرح داد چگونه از سرمایه های مردم استفاده نمود. جذب تکنولوژی هم ممکن است و خیلی مشکل نیست بشرط اینکه همه چیز را به ارتباط با اروپا و آمریکا ربط ندهیم.
محسن۲۱۲۹۳۶۱۱:۴۶:۰۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
یعنی سال گذشته ما فقط به خاطر برجام 365*1000= 365000میلیارد تومن درآمد داشته بعد این پولا کجا هزینه شده؟؟ میشه بگید
ناشناس۲۱۳۵۹۲۱۹:۲۹:۵۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
جناب اقای پزشکیان می تواند،محل مصرف این صرفه جوییها را اعلام کند؟سالی 365 هزار میلیارد تومان و چهار سال 1،460 هزار میلیارد تومان کجاست؟
ناشناس۲۱۳۶۸۱۲۰:۴۹:۳۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
بقول شهید بهشتی تقوا بر تخصص مقدم است؛ البته..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  18. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  24. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

  1. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  3. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  12. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  13. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  14. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  16. وحدت ملی با وعده صادق

  17. اولین واکنش قوه قضائیه به ماجرای صدیقی و باغ ازگل/ انتقاد روزنامه اصولگرا از فرزین/ ارزیابی وزیر ارشاد از فضای گفت‌وگو در کشور

  18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  19. اسراییل چه باید بکند؟ 

  20. تورم نقطه‌به‌نقطه به ۳۵ درصد کاهش پیدا کرد

  21. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  22. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  23. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  24. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

آخرین عناوین