جزئیات تازه از پرونده مردی که هم برادر زنش را کشت هم زنش را

گروه حوادث الف،   3961027102

مردی که در دو جنایت جداگانه برادرزن و همسرش را به قتل رسانده بود در آخرین مراحل تحقیقات مدعی شد که به تنهایی دست به این جنایت زده است.

جزئیات تازه از پرونده مردی که هم برادر زنش را کشت هم زنش را

چندی قبل ساکنان منزلی در منطقه نورآباد ممسنی با شنیدن فریادهایی ،پلیس را خبر کردند. محل حادثه خانه ای کوچک بود که وقتی پلیس به آنجا رسید، شلوغ شده بود. ماجرا اما وقتی جنایی شد که مردی به ماموران گفت جسد حلق آویز پسر جوانی در منزل کشف شده است.ماموران پس از حضور در محل جسد مرد جوانی را که به دار آویخته شده بود مشاهده کردند . در بررسی های اولیه اینگونه به نظر می رسید که این مرد جوان خودکشی کرده است پس از بازدید دقیق محل، جسد این جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحقیقات اولیه آغاز شد. در تحقیقات اولیه ماموران احتمال دادند که وی خودکشی کرده است اما با این وجود تحقیقات خود را در این رابطه متمرکز کردند.

در حالی که دو هفته از این ماجرا می گذشت مشخص شد که این مرد ابتدا خفه شده و قاتل یا قاتلین پس از آن برای رد گم کردن صحنه ساختگی خودکشی را طراحی کرده اند.در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت ماموران با خبر شدند که جسد زنی جوان در دره ای اطراف ممسنی کشف شده است.از این رو بلافاصله به محل رفته و با جسد زن جوانی که چند روز از قتلش می گذشت روبه رو شدند. پس از آن به دستور بازپرس پرونده، جسد این زن به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده جدیدی در این رابطه گشوده شد.در ابتدا ماموران دریافتند که جسد مربوط به خواهر جوانی است که دو هفته قبل جسد حلق آویزش را در خانه ای پیدا کرده بودند از این رو احتمال دادند که این دو خواهر و برادر قربانی یک جنایت شده اند.با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.با شروع تحقیقات پلیسی مشخص شد که عامل جنایت داماد این خانواده بوده است. بررسی ها نشان می داد که این مرد و همسرش از مدتی قبل دچار اختلاف شده بودند.

ماموران در ادامه تحقیقات و در بررسی سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد قاتل پس از جنایت متواری شده است. در چنین شرایطی بازپرس جنایی دستور بازداشت وی را صادر کرد و ماموران راهی خانه او شدند و مرد جوان را دستگیر کردند.

متهم در جریان بازجویی ها ادعا کرد که برای انتقامجویی دست به این جنایت هولناک زده است. وی در ادامه گفت: سال ها پیش با دختر جوانی آشنا شدم. رفته رفته به هم علاقه مند شدیم و با وی ازدواج کردم.

اوایل زندگی خوبی داشتیم اما به مرور همسرم مدام بهانه می گرفت. از همان زمان بود که اختلافات ما شروع شد. از مدت ها قبل تصمیم گرفته بودم که برادرزن و همسرم را به قتل برسانم. ابتدا نقشه قتل برادرزنم را طراحی کرده و در یک موقعیت مناسب ابتدا او را خفه کرده و سپس جسد را دار زدم. می خواستم که صحنه را خودکشی جلوه دهم. در این مدت بدون اینکه کسی به من شک کند در تمامی مراسم نیز شرکت داشتم.

وی ادامه داد: دو هفته از قتل برادرهمسرم گذشته بود که نقشه قتل همسرم را طراحی کردم او را اطراف ممسنی برده و سپس از دره ای پرتاب کردم.متهم در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلافات خانوادگی و برای انتقام جویی دست به این جنایت زده است. گفتنی است این پرونده به زودی به دادگاه ارسال می شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین