دفتر اسنپ در قزوین پلمب شد

گروه اقتصادی الف،   3961026248

رئیس شورای شهر قزوین گفت: دفتر اسنپ در استان قزوین با دستور دادگستری پلمب شده است اما شاهد فعالیت غیرقانونی آن در سطح شهر هستیم.

دفتر اسنپ در قزوین پلمب شد

به گزارش ایسنا، «حکمت‌الله داودی» در جلسه شورای شهر که دیشب برگزار شد، تصریح کرد: در همایش شهر ایده آل که در کیش برگزار شد مساله تاکسی اینترنتی مطرح و بررسی قرار گرفت و مقرر شد وزارت کشور طرح جامعی را ارائه دهد که طی آن رانندگان تاکسی در اولویت قرار دارند.

وی افزود: اگر رانندگان تاکسی و آژانس‌ها نخواهند ورود پیدا کنند ما باید برنامه‌ریزی کنیم، اگرچه دفتر اسنپ در قزوین تعطیل‌شده است اما همچنان شاهد فعالیت آن‌ها در شهر هستیم، شورای شهر قزوین به‌سرعت واردشده است و اجازه ورود خودروهای شخصی را نمی‌دهیم.

داودی افزود: مجموعه آژانس‌ها که توافق نکردند جای تاسف دارد، چون هر آژانس احساس می‌کند باید خودش این را راه بیندازد.

«احد چگینی» رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر قزوین در این جلسه با اشاره به تاکسی اینترنتی شهرداری تصریح کرد: در کمیسیون حمل‌ونقل تصمیم گرفته شد که طی ۶ ماه، فعالیت تاکسی اینترنتی بر اساس آیین‌نامه صورت بگیرد.

وی افزود: همچنین شهرداری به متولیان تاکسی اینترنتی نامه بزند و با برگزاری جلسات مشترک با آژانس‌ها، فعالیت تاکسی اینترنتی باید منوط به استفاده از رانندگان آژانس و تاکسی باشد اما در این میان رانندگان آژانس به این موضوع راغب نبودند.

چگینی یادآور شد: این بحث دامنه‌دار است و باید به‌صورت ویژه بررسی شود چراکه آینده تاکسیرانان درگرو این طرح است، در صورت عدم مشارکت آژانس‌ها از طریق تاکسیرانی، تاکسی اینترنتی را شهرداری راه‌اندازی کند.

وی با اشاره طرح اصلاحی بلوار آزادگان یادآور شد: لوپ شرقی پل شهید رجایی از بلوار معلم به آزادگان با یک چراغ‌قرمز امکان تردد را فراهم می‌کند که قرار شده به‌صورت فنی بررسی شود که چگونه با هزینه کم اصلاح هندسی و روان‌سازی صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر قزوین با اشاره به طرح تراموا تصریح کرد: ضرورت خط شرق به غرب میدان مینودر تا تقاطع نسیم شمال طرح تراموا در دست بررسی بوده که تاکید بر حمل‌ونقل ریلی است.