راز قتل زن جوان سر‌به‌مهر ماند

گروه حوادث الف،   3961026134

خانواده زنی پنج سال بعد از قتل او، در‌حالی‌که تحقیقات برای دستگیری قاتلش به نتیجه نرسید، درخواست دریافت دیه از بیت‌المال را مطرح کردند.

راز قتل زن جوان سر‌به‌مهر ماند

به گزارش شرق در ساعات اولیه ۳۱ فروردین سال ۹۱، مردی در تماس با پلیس ۱۱۰ از قتل زن همسایه خبر داد. ‌پس از آن، بازپرس کشیک قتل تهران، کارآگاهان پلیس و متخصصان پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

در بررسی اولیه مشخص شد مقتول مستاجر آن خانه بوده و در هنگام قتل، دخترش که در گیلان دانشجو است نیز در خانه او بوده و از سوی قاتل مورد حمله قرار گرفته و با ضربات چاقوی او مجروح شده است. دختر جوان که دو ضربه چاقو به پهلویش زده شده بود، در تحقیقات اولیه گفت: مادر و پدرم چند سال پیش از هم جدا شدند و من، دو خواهر دارم که یکی از آنها ازدواج کرده و خواهر دیگرم با پدرم در کرج زندگی می‌کند، من هم دانشجو هستم و در گیلان درس می‌خوانم. چند شب قبل از حادثه، برای دیدن مادرم به خانه او رفته بودم، امروز (روز حادثه)  هم آن خواهرم که ازدواج کرده است، همراه مادربزرگم برای جمع‌کردن وسایل به کمک مادرم آمده بودند. بعد از رفتن آنها، مادرم به من گفت امشب میهمان دارد و اگر راحت نیستم از اتاق بیرون نیایم. من هم خوابیده بودم، حدود ساعت ۱۰ شب بود که سروصدا شنیدم و از اتاق بیرون رفتم اما دیدم خبری نیست؛ برای همین به اتاق برگشتم و دوباره خوابیدم. هنوز مدت زیادی نگذشته بود که مرد جوانی بالای سر من آمد و با گرفتن دهانم مرا تهدید به قتل کرد و از من خواست کلید گاوصندوق و کارت‌های عابربانک‌ را به او بدهم، اما من شروع به داد و فریاد کردم، او هم دو ضربه چاقو به پهلوی من زد، بعد هم دست‌وپایم را بست و رفت.

این دختر جوان ادامه داد: پس از چندساعت موفق شدم دست‌و‌پایم را باز کنم و درحالی‌که مجروح و خون‌آلود بودم به اتاق‌خواب مادرم رفتم و با پیکر بی‌جان او روبه‌رو شدم، بعد از آن کمک خواستم و همسایه‌ها هم پلیس را در جریان قرار دادند. در ادامه دختر جوان که دچار خون‌ریزی بود به بیمارستان انتقال یافت. همچنین مشخص شد خودروی پژو۲۰۶ زن جوان و مقداری از لوازم خانه و کارت‌های عابربانک‌ او سرقت شده است.

بنابراین تحقیقات با توجه به سرنخ‌های موجود شروع شد و در فاصله چند روز بعد از وقوع قتل، خودروی ۲۰۶ در یکی از خیابان‌های تهران کشف و مشخص شد از عابربانک‌ها نیز مبالغی برداشت شده است. بنابراین افرادی به‌عنوان مظنون شناسایی شدند اما در تحقیقات از آنها مشخص شد هیچ‌کدام در قتل مادر و مجروح‌کردن دختر نقشی نداشته‌اند. با‌وجود‌ این، تحقیقات ادامه یافت اما نتیجه‌ای در شناسایی قاتل به دست نیامد و در نهایت سه دختر و مادر مقتول با مراجعه به دادسرای جنایی تهران درخواست دیه از بیت‌المال را مطرح کردند.

درحال‌حاضر بازپرس محسن مدیرروستا، رئیس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران که مسئول هدایت تحقیقات پلیسی است، دستورات لازم برای ادامه مراحل قانونی و پرداخت دیه این زن از بیت‌المال را صادر کرده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. وحدت ملی با وعده صادق

  12. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  15. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  16. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  17. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  18. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  19. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  20. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  23. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  24. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  25. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

آخرین عناوین