قتل هولناک یک زن در ملاقات مرموز

گروه حوادث الف،   3961026040

مادر و سه دختر زن میانسالی که شبانه در خانه‌اش به قتل رسیده است با حضور در دادسرای جنایی تهران خواهان درخواست دیه مقتول از بیت المال شدند.

قتل هولناک یک زن در ملاقات مرموز

به گزارش «ایران»، پرونده این جنایت از ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد ۳۱ فروردین سال ۹۱، درپی تماس مرد میانسالی با پلیس دردستورکارقرارگرفت. مرد میانسال که ساکن یکی ازمحله‌های شهرک قدس-غرب-بود به ماموران گفت: «لحظاتی قبل صدای فریادهای دختر همسایه را شنیدم وخیلی سریع خودم را به خانه آنها رساندم که پس از ورود با جسد مادرش در یکی از اتاق‌ها و پیکر زخمی و نیمه جان دختر جوان-فیروزه- دراتاق پذیرایی روبه‌رو شدیم.

 فیروزه نیزپس ازبهبودی نسبی گفت: سال‌ها قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند. یکی از خواهرهایم ازدواج کرد، من هم که دانشجوی یکی از دانشگاه‌های شمال بودم به آنجا رفتم. خواهر دیگرم نیزبا پدرمان در کرج زندگی می‌کند. چند روزقبل برای دیدن پدر و مادرم آمدم. شب قبل مادر بزرگم و خواهرم خانه مادرم بودند و به او در جمع کردن وسایل خانه کمک می‌کردند. مادرم مستاجربود و باید خانه‌اش را عوض می‌کرد. آنها ساعتی بعد رفتند و مادرم به من گفت میهمان دارد و اگر دوست ندارم که با میهمانش مواجه شوم بهتر است به اتاق خودم بروم. من هم قبول کردم و به اتاق رفتم. ساعت حدود ۱۰ شب بود که سر و صدایی از بیرون شنیدم. از اتاق بیرون آمدم ولی کسی را بیرون ندیدم. به اتاقم رفتم و به محض اینکه روی تخت دراز کشیدم مرد جوانی دستش را روی دهانم گذاشت و از من خواست کلید گاوصندوق و عابر بانک‌های مادرم را به او بدهم. او تهدید کرد اگر سر و صدا کنم مرا با چاقو خواهد زد.

اما من بدون توجه به تهدیدات مرد ناشناس شروع به سر و صدا کردم که او با چاقو به من حمله کرد و در نهایت دست و پا و دهان مرا بست. بعدهم از اتاق خارج شد. زمانی که مطمئن شدم او خانه را ترک کرده با تلاش زیاد دست و پا و دهانم را باز کردم و درحالی که خون زیادی از بدنم رفته بود خودم را به بیرون از اتاق رساندم اما از مادرم خبری نبود. وقتی خودم را به اتاق خوابش رساندم با جسد خونین مادرم مواجه شدم. خیلی سریع با پدرم تماس گرفتم و برای کمک خودم را به پذیرایی رساندم و شروع به سر و صدا کردم و همسایه‌ها را خبر کردم.

در ادامه تحقیقات مشخص شد مرد جوان خودرو ۲۰۶ مقتول و کارت‌های عابر بانکش را سرقت کرده است. بدین ترتیب شماره پلاک خودرو به تمامی واحدهای گشتی اعلام شد و چند روز بعد پژو سرقت شده در یکی از مناطق تهران پیدا شد.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان جنایی دو مرد جوان را به‌عنوان مظنون دستگیر کردند. اما مدارکی به‌دست آمد که نشان می‌داد آنها در این قتل نقشی نداشته‌اند.

در نهایت با گذشت ۵ سال ازجنایت مرموز، سه دختر و مادرمقتول، بامراجعه به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، با توجه به اینکه قاتل شناسایی نشده خواستاردریافت دیه از بیت المال شدند. بازپرس محسن مدیر روستا نیزدستور ارسال پرونده به دادگاه کیفری تهران برای بررسی درخواست اولیای دم را صادر کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین