عضو کمیسیون تلفیق بودجه: مدیرانی داریم که ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیون تومان پاداش پایان خدمت می‌گیرند

گروه اقتصادی الف،   3961026032 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه اکنون مدیرانی داریم که ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیون تومان پاداش پایان خدمت می‌گیرند، گفت: با مصوبه کمیسیون، سقف پاداش مدیران با هر میزان حقوق زیر ۲۷۰ میلیون تومان می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه: مدیرانی داریم که ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیون تومان پاداش پایان خدمت می‌گیرند

جبار کوچک‌نژاد عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 کشور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دو مصوبه این کمیسیون گفت: کمیسیون مقرر کرد آنهایی که بالای 5 میلیون تومان حقوق می‌گیرند امسال مشمول 10 درصد افزایش حقوق قرار نگیرند.

وی ادامه داد: طبق تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کارمندانی که زیر پنج میلیون تومان دریافتی دارند، تا 18 درصد مشمول افزایش حقوق در سال آینده اعمال ‌می‌شوند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه اکنون با مدیرانی مواجه‌ایم که 700 الی 800 میلیون تومان پاداش پایان خدمت می‌گیرند، گفت: بسیاری از مدیران دولتی هستند که ماهانه 25 میلیون تومان حقوق می‌گیرند که ضربدر 30 سال اگر بکنیم به همین ارقام برای پاداش پایان خدمتشان می‌رسیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در کمیسیون تلفیق حکمی را برای سال 97 صادر کردیم مبنی براینکه حداکثر دریافتی پاداش کارکنان باید هفت برابر حداقل حقوق باشد. یعنی اگر حداقل حقوق یک میلیون و 200 باشد ضربدر هفت حدود 9 میلیون تومان می‌شود که آن هم ضربدر 30 حدود 270 میلیون تومان می‌شود، یعنی حداکثر پاداشی که مدیران می‌توانند بگیرند زیر سقف 270 میلیون تومان است.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 کل کشور گفت: پس این نگرانی نباید برای کارمندان رده‌پایین‌تر وجود داشته باشد که ما پاداش پایان خدمت آنان را تقلیل داده‌ایم، چرا که کمیسیون تلفیق صرفاً پاداش مدیران و کارکنان رده بالا را کاهش داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین کمیسیون تلفیق تصویب کرده است هر کس تا سقف 2میلیون و 300 هزار تومان حقوق می‌گیرد از پرداخت مالیات معاف باشد و حقوق‌های تا 12 میلیون حدود 10 درصد مالیات و حقوق‌های بالاتر از آن باید تا 35 درصد مالیات بپردازند در نتیجه این مصوبه هم به سود طبقات پایین‌تر جامعه است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۸۵۷۷۰۸:۵۳:۱۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
پس دولت و شما چه می کنین که این مدیران آویزان به دولت چسبیدن و ول نمی کنند؟!! البته دلیلش واضح است: خود دولت اشرافی است و مدیرانش هم بدتر از آن آنوقت میگویند پول عمرانی در بودجه نداریم... خب لامصبا شکم بشکه ای رو کوچیک کنیند
ناشناس۲۰۸۵۸۵۰۸:۵۶:۵۴ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
سالذ83 بازنشسته شدم بااحتساب ذخیره مرخصی وسنوات خدمت جمعا 8 میلیون پاداش بازنشسیتگیم شد ودرهمان حال مدیری هم که درواحد ما بود بارنشسته شد وحدود 15 میلیون سنواتش شد چیزی حدود دوبرابر که منصفانه است با شرایط امروز اگه حساب کنیم من باید 30 تا 35 میلیون ومدیر حدود 70 تا 80 میلیو ن وحال آنکه پرداختی کمتر از 300 میلیون نداریم خودتان تا آخر ماجرا را بخوانید.......
محمد ایرانی۲۰۸۵۸۸۰۸:۵۹:۵۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
خوب این مدیران با توجه به تحولات و پیشرفتهای بزرگ اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی که بوجود آورده اند حق دارند چنین پاداش هایی هم بگیرند و اگر ژن های خوب آنها را هم درنظر بگیریم کمتر هم گرفته اند!!!!!!!!
ناشناس۲۰۸۵۹۵۰۹:۰۳:۱۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
برای بالای 5 میلیون افزایش حقوق متصور نشده اید، به این منظور هست که بالای 5 میلیون حقوق نجومی است؟؟ شما وقتی خط فقر در تهران رو 4 میلیون تعریف می کنید، چطور 5 میلیون رو نجومی می دانید؟؟ نوبت خودتون که میشه افزایش حقوق 70 درصدی و حق دفتر 40 میلیونی تصویب می کنید
حقگو۲۰۸۶۰۷۰۹:۱۳:۵۱ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
این استدلالها غیر منطقی و غیر عقلایی میباشد شما اگر قصد افزایش حقوق کارکنانی را دارید که حقوق پایینی دارند آیا به یکسان بودن حقوق کل کارکنان دولت معتقد هستید ؟ پس قانون خدمات کشوری برای چه منظوری تصویب شد؟ آیا باید حقوق یک مستخدم با مدیر عامل یکسان باشد؟ تورم و گرانی سالانه 25 درصد افزایش پیدا کند اما حقوقها درجا بزنند؟ آیا این منطق است؟
حسن۲۰۸۶۱۱۰۹:۱۵:۰۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
الگوی مسئولین مملکت امام علی(ع)بوده مدیران پاداش وحقوق نجومی دریافت کرده یا دریافت میکنند حال اگر الگو راپادشاهان قرار می دادند آنوقت چند میدان نفتی دیگر هم باید به تامین پاداش مدیران اختصاص می یافت ویا حقوق کارمندان را به زیر ۵۰۰ هزار تومان تقلیل میدادند تا مدیران پاکدشت در جمهوری اسلامی با خیال آسوده زندگی میکردند
ناشناس۲۰۸۶۱۷۰۹:۱۷:۱۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
خوش بحالشون ما که ماهی یک میلیون حقوق میگیریم
ناشناس۲۰۸۶۵۲۰۹:۴۹:۵۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
اینا واقعا چیکار میکنن اینقد حقوق میگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۲۰۸۶۷۲۱۰:۱۱:۰۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
صده برابر اینو هم در حین خدمت گرفته اند مسولان مملکت که این همه تبعیض را ایجاد کرده اند دنیا و اخرتشون را بباد دادند
ناشناس۲۰۸۶۹۷۱۰:۳۰:۲۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
خب چرا این پاداش‌های نجومی با اعمال نظارت مجلس و قوه قضائیه برگردانده و صاحبان آنها توبیخ و تعقیب نمی‌شوند تا عبرت سایرین شوند؟؟؟ چرا با این اخبار هر روز نمک بر زخم مردم می‌پاشید؟؟؟ مطلب دیگر اینکه با کاهش ضریب پاداش پایان خدمت، تنها به کسانی که حقوق پایین دارند ظلم شد؛ چون کسی که 1.5 ملیون حقوق دارد، تنها 10.5 ملیون پاداش می‌گیرد، ولی آن مدیران به لطایف الحیل همچنان می‌توانند پاداش‌های چند صد ملیونی بیگیرند که همین ضریب جدید یک مدیر می‌تواند تا 300 ملیون پاداش پایان خدمت بگیرد.
ح-ف۲۰۸۷۴۷۱۱:۰۸:۲۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
بابا ملت دارن زندگیشونو می کنن اینقدر افشاگری نکنید هر چی می گذره بیشتر گندش در میاد
ناشناس۲۰۸۷۸۱۱۱:۴۰:۳۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
واقعا شیر تو شیره که اینجوریس
کارگر ساختمانی۲۰۹۵۳۰۱۹:۱۸:۰۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
آنهایی که بالای 5 میلیون تومان حقوق می‌گیرند امسال مشمول 10 درصد افزایش حقوق قرار نگیرند!!! اگر تونستید جلوشون رو بگیرید! اگر مردم به ملاک های انتخاب نمایندگان محترم مجلس ،همانگونه که حضرت امام(ره) به آن اشاره کرده اند توجه می کردند انتظار چنین حرکت انقلابی و ضد اشرافی گری وجود داشت ولی امیدی نیست!!! الف جان خواهشاً سانسور نکن چون می دانم که چنین نخواهد شد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین