جزییات جلسه اعضای کمیسیون بهداشت با قاضی‌زاده هاشمی

گروه سیاسی الف،   3961019311

نماینده مردم خلخال درباره مباحث مطروحه در جلسه امروز عصر کمیسیون بهداشت و درمان خبرداد.

بشیر خالقی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره جلسه امروز عصر کمیسیون بهداشت و درمان که با حضور اعضای کمیسیون و وزیر بهداشت و درمان برگزار شده بود، بیان کرد: محور مباحث طرح شده در جلسه کمیسیون درباره بهداشت و درمان و صندوق رفاه دانشجویی و کارکنان آن بود که از وزیر بهداشت طرح سوال شد و با ریاست آقای جعفرزاده که با منطق و اخلاق جلسه را اداره کردند، مباحث خوبی مطرح شد.

خالقی ادامه داد: وزیر بهداشت و درمان علاقمند بود که با اسناد و مدارکی که دارد با بررسی و دقت بیشتری به سوالات پاسخ دهد. به ویژه این که سه سوال از سوالات مطرح شده مربوط به دولت دهم و زمان آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی می‌شد و نیاز بود جلسه دیگری متعاقبا تشکیل شود تا وزیر برای پاسخگویی به سوالات با مدارک و اسناد بیشتری در کمیسیون حاضر شود.

نماینده خلخال ادامه داد: با توجه به موضوع سوالات مطرح شده به دلیل این که باید در دیوان محاسبات و دادسرا هم بررسی می‌شد تا هزینه‌هایی که در آن دوره انجام شده مشخص شود، جلسه به تعویق افتاد و کلیات موضوع مطرح شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در پایان اضافه کرد: طبق روال قانونی مجلس چنانچه پاسخگویی به این سوالات قانع‌کننده نبود و وزیر را در مظان اتهام قرار داد، موضوع به صحن علنی خواهد رفت تا روال قانونی خود را طی کند.