رضایتنامه آقای گل در گرو 500 هزار دلار؟ انتقال طارمی به الغرافه پیچیده می‌شود

گروه ورزشی الف،   3961019269 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

با وجود اینکه به نظر می رسید کار انتقال مهدی طارمی به باشگاه الغرافه قطر تمام شده است؛ اما هنوز این انتقال نهایی نشده است.

به گزارش " ورزش سه" مهدی طارمی روز دوشنبه به قطر رفت و وقتی در فرودگاه دوحه با دسته گلی که به رنگ پیراهن الغرافه بود عکس گرفت، به نظر می رسید کار او برای پیوستن به تیم قطری تمام شده است؛ اما حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با انتقال طارمی حرف هایی زده است که کمی این انتقال را پیچیده می کند. گرشاسبی در آخرین مصاحبه اش گفت:

«باید با طارمی بنشینیم و سر مبلغ انتقالش صحبت کنیم. ما هنوز بر سر انتقال طارمی به توافق نرسیده‌ایم و هنوز اجازه رسمی به این بازیکن نداده‌ایم.»

او درباره مبلغ مورد نظر باشگاه از این انتقال گفت:

«مبالغی را که در رسانه ها مطرح می شود، تایید نمی کنم؛ اما مطمئن باشید که اگر رفتن طارمی به الغرافه قطعی شود، به این سادگی‌ها از مبلغ درخواستی‌مان کوتاه نمی‌آییم. این گونه نیست که هر چه آنها بگویند ما بگوییم چشم. منافع باشگاه برای ما از همه چیز مهم‌تر است. مطمئن باشید به این راحتی اجازه جدایی نمی‌دهیم.»


در این رابطه مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز به "ورزش 3" گفت:

«طارمی برای انتقال به الغرافه باید رضایت پرسپولیس را برای این انتقال به دست بیاورد.» و این یعنی هنوز کار انتقال به طور صددرصد قطعی نشده است. اینکه چرا طارمی با این سرعت به قطر رفت به طوری که این ذهنیت به وجود آمد که کار انتقالش تمام شده شاید به این دلیل باشد که او نمی خواسته شانس حضورش در الغرافه را از دست بدهد.

انتظار پرسپولیس کسب درآمدحداقل 500 هزار دلاری از طارمی است تا بخشی از خسارت و مشکلاتی که این بازیکن و انتقالش به ریزه اسپور برای این باشگاه به وجود آورده جبران شود. طارمی که فعلا تنها نیم فصل به قطر خواهد رفت امیدوار است قرارداد خوبی با الغرافه ببندد که نفع مالی باشگاه نیز در آن لحاظ شده باشد تا بدون دردسر رضایتنامه اش را بگیرد و به قطر برود.

طارمی که خود را برای جام جهانی و درخشش در این مسابقات و انتقال به یک تیم اروپایی آماده می کند به دلایل مختلف درحال حاضر آن بازیکن محبوبی که در نزد هواداران تیم بود نیست و صحبت های رسمی و غیر رسمی باعث کاهش محبوبیت او در ذهن هواداران شده است. با این حال اگر منفعت مالی خوبی از این انتقال به پرسپولیس برسد جدایی طارمی قابل قبول خواهد بود. اگر چه شاید بهتر بود این بازیکن به یک باشگاه اروپایی می رفت تا بعد از یک نیم فصل متوسط رو به بالا با یک قرارداد بهتر مواجه شود و البته باشگاه نیز منفعت اصلی خود را در قرارداد دوم آقای گل سابق فوتبال ایران جستجو کند.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس انتظار تمدید یکساله قرارداد را داشته اما این بازیکن زیر بار آن نرفته است. درحال حاضر و در صورت توافق پرسپولیس طارمی عضو باشگاه الغرافه خواهد شد اگر چه ممکن است پرسپولیس در توافق نهایی با طارمی بعد از تست پزشکی این بازیکن دوباره درخواست تمدید قرارداد را روی میز بگذارد. باتوجه به اینکه طارمی بازیکن پرسپولیس است و تا پایان فصل با سرخ ها قرارداد دارد، در نهایت باید رضایت مدیران را جلب کند. گرشاسبی می گوید در صورت عدم تامین منافع باشگاه رضایتنامه او صادر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران

محمدی۱۹۹۷۴۰۱۵:۵۹:۴۷ ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
میره اونجا هم یک گندی میزنه و میگه خیریتی !!! داشته مهدی اوت زن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین