آذری جهرمی: ادامه فعالیت تلگرام منوط به حذف موارد تروریستی است/ اگر به خواست مردم احترام نگذارد فعالیتش متوقف خواهد شد/ فقط خواهان ترویج نشدن خشونت هستیم

گروه فناوری الف،   3961013132 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اجازه فعالیت تلگرام در ایران منوط به حذف موارد تروریستی است.

ادامه فعالیت تلگرام منوط به حذف موارد تروریستی است/ اگر به خواست مردم احترام نگذارد فعالیتش متوقف خواهد شد/ فقط خواهان ترویج نشدن خشونت هستیم

محمدجواد آذری جهرمی پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره فیلتر شدن شبکه های اجتماعی و زمان برطرف شدن این محدودیت ها افزود:عده ای از ظرفیت های خوبی که در کشور برای کسب و کار و توسعه و برای دسترسی مردم و اطلاعات از این طریق وجود دارد، سوء استفاده کردند و اثرات آن در سطح کشور دیده شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات متولی این موضوع را به عنوان کارگزار، دولت و شورای امنیت کشور عنوان کرد و گفت: در آن جلسه شورای امنیت کشور این موارد مطرح شد و برخی موافقت و برخی نیز با مسدود شدن تلگرام مخالفت کردند و در نهایت تصمیم گرفته شد که فعلا فعالیت این شبکه ها متوقف شود تا امکان سوء استفاده ضد انقلاب و شرایط آرامش کشور گرفته شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه با اتفاقاتی که در اعتراض به گرانی رخ داده است، قیمت سکه و دلار افزایش یافته و شاخص بورس کاهش یافته است . طبیعتا مردم حق اعتراض دارند و می توانند مطالبات خود را بگویند و کارگزاران نظام در هر رده ای که باشند، باید به اعتراضات مردم گوش دهند ولی آشوب، حمله به پاسگاه های پلیس چیز دیگری است. ما می بینم که به وقاحت در برخی از کانال ها و شبکه های اجتماعی آدرس مراکز تجهیزات نظامی را می گذارند و به مردم برای حمله به آن اماکن خط می دهند، آموزش نحوه ساختن بمب می دهند، در هیچ کشور و نظامی اجازه دسترسی به این مطالب داده نمی شود و با آن برخورد می کنند.

آذری جهرمی تصریح کرد: ما ابتدا بنابراین داشتیم که شبکه های اجتماعی را حفظ کنیم، ما با همان صلاح شورای امنیت کشور با مدیر پیام رسان تلگرام مکاتبه کرده و از وی درخواست کردیم بنابر مدارکی که موجود است فعالیت این کانال را متوقف کنند و وی نیز سه کانال از مجموعه این کانال ها بست ولی مجددا این کانال ایجاد شد و با توجه به ضعف نقاط مرجع خبری در کشور ما، هجوم مردم به سمت اینکه بخواهند بدانند چه خبر است و اطلاعات چگونه است، مراجعات زیاد شد و مدیر تلگرام علیرغم تعهدات که خودشان دارند به مقررات خود پایبند نبود وهمکاری نکرد.

وی تصریح کرد: وگرنه کانال های متعددی هستند که مردم را به آتش زدن خانه مسئولین، مساجد، تکایا و حمله به مراکز نظامی تشویق می کنند که و در هیچ کشوری اجازه فعالیت اینچنین را نمی دهند.

وزیر ارتباطات اظهار داشت: شورای امنیت کشور تصمیم گرفت که بصورت موقت این پیام رسان متوقف شد.

وی تصریح کرد: آرامش در حال بازگشت به کشور است و دیشب در اکثر نقاطی که پیش از این ناآرامی داشته‌ایم، آرامش برقرار شده است، بعد از برگشت آرامش، از شورای امنیت کشور پیگیری کردیم که در نقاطی که آرامش بازگشته است، اجازه داده شود که فعالیت برخی از شبکه‌های مجازی از سر بگیریم.

وی با بیان اینکه ما با مدیر تلگرام هم مکاتبه کردیم که ادامه فعالیت این شبکه در ایران منوط به حذف کانال‌های تروریستی است، خاطر نشان کرد: بیشترین کاربران و حجم استفاده تلگرام در ایران است و اگر احترام متقابل نباشد شرایط را دشوار می کند و امیدواریم وی به خواست مردم احترام گذارد.

آذری جهرمی گفت: به هر حال همه ارکان نظام انتقاد و اعتراض را به رسمیت شمرده‌اند و در حال حاضر سخت‌ترین انتقادها هم به خود دولت وارد می ‌شود. نظام برای اعتراض ارزش قائل است.

وی ادامه داد: بنابراین ما از مدیر تلگرام خواسته‌ایم این کانال‌ها را فیلتر کند یعنی باید به مطالبات مردم ما احترام گذارد و البته مدیر تلگرام هم شاید تحت فشارهای بین‌المللی است. به هر حال رییس‌جمهور آمریکا یا نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از این اقدامات با وقاحت حمایت کرده و ممکن است به مدیر تلگرام نیز فشار بیاورند.

وزیر ارتباطات گفت: می ‌گویند که مدیر تلگرام با دولت ایران همکاری می کند در حالی که این همکاری نیست، بلکه احترام به مردم است، ما اطلاعات خصوصی افراد را از مدیر تلگرام نخواسته‌ایم، فقط خواسته‌ایم مانع ترویج خشونت و تروریسم شود و اگر این موضع اصلاح نشود، ادامه فعالیت این شبکه متوقف خواهد شد.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه برای رفع مسدودیت تلگرام با وزیر کشور هم صحبت کرده‌، خاطرنشان کرد: کسب و کارهای زیادی از طریق تلگرام انجام می‌شود بنابراین ما پیگیر راه‌اندازی مجدد تلگرام هستیم. البته تلگرام تنها پیام رسان دنیا نیست بلکه پیام رسان های دیگری هستند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای توسعه اپلیکیشن‌های ارتباطی داخلی انجام داده‌اید، تصریح کرد: ما مصوبات شورای فضای مجازی را پیگیری کرده‌ایم اما این فرآیند در کشور ما هنوز نوپاست. مردم هم حق انتخاب استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی را دارند.

وزیر ارتباطات گفت: به نظرم در شرایط کنونی شبکه های پیام رسانی داخلی که بتوانند تمامی خواسته های مردم را برطرف کنند، وجود ندارد اما حمایت هایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم این مشکل حل شود و تلگرام از مقررات خود و از خواست ملت برای حفظ آرامش تبعیت کند و البته درباره پیام رسان اینستاگرام راحت تر در شورای امنیت کشور تصمیم گیری شود و چون مردم در تلگرام نیز کسب و کار دارند، پیگیر آن هستیم./

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۰۹۰۴۱۲:۴۰:۴۹ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
کسب کار ما با تلگرام هرگز ان را ترک نخواهیم کرد
فرامرز۱۹۱۹۳۹۲۳:۴۴:۰۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
آقای وزیر تلگرام‌حامی انتخاباتی تون بود حالا که فضاش ضددولتی و ضدگرانی و فساد شده قطعش میکنی؟ نمک نشناسی نیست؟
ناشناس۱۹۴۸۰۳۰۳:۴۵:۵۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
همراه اول و ایرانسل و رایتل پیام رسان مشترکی بسازند و بعضی از کانالهای مفیدآموزشی اون رو رایگان کنن تا همه از تلگرام بیان سمت اون پیام رسان.
ناشناس۱۹۰۹۳۰۱۲:۴۶:۱۷ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
فقط تلگرام
ناشناس۱۹۱۴۹۳۱۹:۲۵:۰۰ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
لطفا به جهت جلوگیری از فساد و فحشا که در ان بیداد میکند بطور کل مسدودش کنید
ناشناس۱۹۱۵۸۸۲۰:۰۸:۵۳ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
احسنت
ناشناس۱۹۱۷۷۰۲۲:۰۹:۴۴ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
هرکس در دنبال مسئله خودش هست شما یک سر به خودت بزن
رها۱۹۱۸۲۵۲۲:۵۱:۴۶ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
ببخشیداولی تلگرام باعث ترویج فحشا شده؟؟یابیکاری وبی پولی وفقر وگرونی وتورم؟ شمایی که نگران به سمت فحشارفتن جامعه ایی برای مردم کارو شرایط زندگی حداقلی جورکن ببینم کی میره سمت فحشا بجای اینکه صورت مساله روپاک کنیم به فکر راه حل باشیم
ناشناس۱۹۳۸۳۴۱۰:۴۵:۱۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
دوست عزیز پولدارهای شمال تهران شغل دارند و وضع مالی توپ:::پس چرا دنبال فحشا و فساد میرند اینها هم مشکلشون بیکاری هست؟؟؟؟؟
ناشناس۲۰۱۱۵۹۱۶:۳۱:۴۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
شما خواسته مردم را از کجا فهمیدید چیه؟
ناشناس۱۹۳۵۷۱۰۰:۵۳:۳۴ ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
مهم نظر مردم نه شما !
ناشناس۱۹۰۹۳۶۱۲:۴۷:۵۵ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
آقای وزیر شما حرف از رفع فیلتر توئیتر و یوتیوب میزدید و همین که دولت های قبل شبکه احتماعی رو فیلتر کردند رو امر نادرستی تلقی میکردید. بعد خودتون به صورت تخصصی اینکار رو انجام دادید... بعد میگید مردم چرا عصبانی هستند ... الانم شرط گذاشتید به شرط و شروطا شاید بازش کنیم....
ناشناس۱۹۰۹۷۰۱۲:۵۶:۲۹ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
برای/ به خاطر یک بی نماز، در مسجد را نمی بندند.
ناشناس۱۹۰۹۷۹۱۳:۰۱:۴۰ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
فقط تلگرام
Ali۱۹۱۲۲۴۱۶:۰۳:۵۹ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
چرا App خودتون را درست نمي كنيد؟؟؟
مهدی مهدی۱۹۲۷۲۰۱۳:۱۹:۱۰ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
برای اینکه توان تولید در تلگرام را ندارندو اگر هم داشته باشند مردم به آنها اعتماد ندارند
ناشناس۱۹۱۲۳۳۱۶:۱۱:۳۳ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
خواهش می کنیم بعد از برگشتن آرامش به کشور فیلتر تلگرامو بردارید... از طرف یه عده معتاد ... البته به تلگرام(^_^)
ناشناس۱۹۱۲۶۰۱۶:۲۸:۳۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
سروش بهتره
ناشناس۱۹۱۳۷۸۱۷:۵۵:۰۸ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
زودتر رفع فیلتر شود با زبان خوش !
ناشناس۱۹۱۴۳۰۱۸:۳۷:۵۶ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
بابا بسه دیگه همه جا ارام شده بازش کن دیگه
ناشناس۱۹۱۴۸۶۱۹:۲۳:۱۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
چند هزار کسب و کار تلگرام مسخره شما و تصمیم شما نیست
ناشناس۱۹۱۵۰۰۱۹:۲۹:۱۸ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
کابینه امنیتی دیگه
نسل انقلاب کرده۱۹۱۵۴۹۱۹:۵۲:۱۷ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
شما ماراازهمه چیزمحروم کرده اید خودتان پول داریدخارج می روید زندگی خوب داریدماازتلگرام موسیقی وکانال های زبان آموزی استفاده می کردیم دیدن اخبارکه جرم نیست اگرکسی معترض است با تلگرام وبی تلگرام کارخودش رامی کند دستگیرهم می شودمن 67سالمه وسرگرمی ام همین چیزهاست چون پول مسافرت ندارم چون نمی توانم درسرما زیادبیرون ازخانه بمانم.من انقلاب کردم تا بهترزندگی کنم نه حبس درخانه باشم بایدازحقوق بازنشستگی قسط وشارژبدهم به فکرفرزندازدواج نکرده دهه شصتی ام باشم که شرمنده ی اوهستم الان چهل ویک هزارتومان پول برق آمده که نسبت به سال پیش دوبرابراست همسرم جبهه رفته واثرات شیمیایی اوراازبین برداماهیچ سهمیه وامکاناتی به ماداده نشد چون گفتندهمسرم سرطان ریه داردودراثرسرطان ریه مرده است ونوشتن مرگ طبیعی خداراشاکرم که هیچ امتیازی به من وخانواده داده نشد همسرم تهرانی الاصل بود وزندگی ام رادرراه این انقلاب دادم اما اعتراض ندارم .خانه ارث فرزندانم را ایران خودروبه ویرانه تبدیل کرده که اعتراض دارم ولی زورم نمی رسدپول تعمیرش هم زیادمیشود درودبرایران خودروکه مال مردم رابه گاراژتبدیل می کند حرف هم بزنی توهین های بدمیشنوی به این گردن کلفت های زورگورسیدگی کنید ما فقط نبایدچون زن هستیم ازاین گردن کلفتهابترسیم
ناشناس۱۹۱۶۴۹۲۰:۵۱:۴۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
عجب
ناشناس۱۹۲۳۷۳۰۸:۳۹:۲۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
چه ربطی به تلگرام دارد
ناشناس۱۹۱۶۳۱۲۰:۴۰:۵۳ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
مردم!؟
ناشناس۱۹۱۶۴۱۲۰:۴۸:۲۸ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
آقای جهرمی !!! من ایرانی مقیم کانادا هستم , نه مزدورن نه خایئن نه جاسوس نه ......!! بخدا این رسانه های اجتماعی مملکت رو یه روز به باد میرن !!! ۵۶ میلیون ایرانی عضو تلگرام هستن و صاحب تلگرام میگه من یک دلار از تلگرام درآمد ندارم !! آیا گربه ای برای رضای خدا موش میگیره !! اینها مردم رو تنبل و کاهل کردن و من تا آنجایی که خبر دارم مردم. صبح ت شب موبایل به دست نشستن و وقتشون رو حروم میکنن با این رسانه های اجتماعی که فقط مشکل تو اجتماع ایران درست کردن !! یه نگاه به عکس العمل آمریکا و کشورهای اروپا و .... به این دخالت رسانه ها و مور کشورهاشون بندازید !!!
ناشناس۱۹۱۷۴۴۲۱:۴۶:۵۰ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
اول پاشو بیا ایران زندگی کن بعد نسخه بپیچ ... خودت رفتی در دامان استکبار زندگی میکنی بعد ازشون بد میگی ! ..جالبه
ناشناس۱۹۱۷۷۷۲۲:۱۴:۳۷ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
بنده خدا نشستی اونور دنیا داری ما رو قضاوت می کنی؟! منه دانشجوی دکتری که روزی یکبار تلگرام رو چک نمیکنم، میبینم که تنها دلخوشی مردم اینجور چیزها هستش و بهشون حق میدم. شما بجای این قضاوت ها، کافیه یک ماه برگردی ایران تا بفهمی چی به چیه.
ناشناس۱۹۱۸۱۱۲۲:۴۳:۵۰ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
خارج رفتی عوض اینکه دیدت باز شه تحلیل آبکی یاد گرفتی... عوض اینکه راه حل بدی صورت مسئله رو پاک می کنی؟ اینا مردم رو تنبل کردن؟!!! می دونی چقدر با استفاده از تلگرام کاروکاسبی راه انداختن؟ می دونی چقدر خانواده ها از این راه نون می خوردن؟ چاقو هم می تونه دست یه پزشک باشه هم می تونه دست یه قاتل باشه. پس چون دست قاتل هم می تونه باشه باید از پزشکه بگیریش؟ به نظر من بهترین کار اینکه بعد از آرام شدن اوضاع دوباره تلگرام رو باز کنن مردم رو بیشتر از این از نون خوردن نندازن.
ناشناس۱۹۱۸۵۳۲۲:۵۹:۰۴ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
شما خاوری نیستی؟
ناشناس۱۹۲۷۰۴۱۳:۰۸:۱۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
آقای خاوری خوش می گذره؟!
ناشناس۱۹۱۶۵۴۲۰:۵۳:۴۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
سه روز ما رو بیکار کردید ..
ناشناس۱۹۱۷۹۸۲۲:۳۸:۰۵ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
یک کلام: تلگرام بی تلگرام.
رها۱۹۱۸۴۷۲۲:۵۷:۵۷ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
ببخشیدا درپاسخ به اون شخصی که خواهان فیلتردائم تلگرام بخاطرترویج فحشا بودن عآآآایآآلتلگرام باعث ترویج فحشا شده؟؟یابیکاری وبی پولی وفقر وگرونی وتورم؟ شمایی که نگران به سمت فحشارفتن جامعه ایی برای مردم کارو شرایط زندگی حداقلی جورکن ببینم کی میره سمت فحشا بجای اینکه صورت مساله روپاک کنیم به فکر راه حل باشیم
رها۱۹۱۸۷۶۲۳:۰۴:۵۶ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
هم اکنون نیتزمندیاری سبزتان هستیم رفع فیلتر تلگرام لدفا
مهدی۱۹۱۹۹۰۰۰:۱۵:۴۵ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
از کوزه همان تراود که در اوست من سی ساله تو این کشور ندیدم که بگن دولت برای فلان مسئله مجوز داد تقریبا به جز راهپیماییهای دولتی هیچ راهپیمایی مجوز داری رو به یاد ندارم حالا هم در دنیای امروز با اینهمه ادعا که این کشور آزاده و این حرفها همه چی رو به یک شبکه اجتماعی نسبت میدیم یعنی واقعا این کشور با باز بودن تلگرام همه چیش میریزه به هم اگرم اینجوری باشه نباید یه فکری برای مسئله کرد به جای پاک کردن صورت مسئله
مهدی۱۹۱۹۹۲۰۰:۱۹:۰۵ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
از کوزه همان تراود که در اوست من سی ساله تو این کشور ندیدم که بگن دولت برای فلان مسئله مجوز داد تقریبا به جز راهپیماییهای دولتی هیچ راهپیمایی مجوز داری رو به یاد ندارم حالا هم در دنیای امروز با اینهمه ادعا که این کشور آزاده و این حرفها همه چی رو به یک شبکه اجتماعی نسبت میدیم یعنی واقعا این کشور با باز بودن تلگرام همه چیش میریزه به هم اگرم اینجوری باشه نباید یه فکری برای مسئله کرد به جای پاک کردن صورت مسئله
ناشناس۱۹۲۰۴۴۰۱:۱۴:۰۸ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
خواست مردم؟!چرا از مردم یه نظرسنجی یا رفراندوم ساده نمیکنی تا خواست مردم چیه
پویا۱۹۲۰۸۴۰۲:۲۱:۴۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
واقعا متاسفم واسه مردمی که واسه یه شبکه ی اجتماعی اینقدر خودشونو به در و دیوار میکوبن. تلگرام تو خود روسیه که کشور سازندشه فیلتره ، یه شرکت کوچیک بود که ما ایرانی ها مهمش کردیم. بسه بابا اینهمه دم از کسب و کار با تلگرام نزنید، کسب و کار مجازی که اصولی باشه با فیلتر یه اپلیکیشن به باد نمیره.
محمد۱۹۲۱۰۲۰۲:۵۳:۵۶ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
تلگرم فیلتر باشه بهتره
ناشناس۱۹۲۱۹۸۰۶:۱۸:۳۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
این آقای وزیر جوان و از روز اول برای همین محدودیتها به دولت وارد کردند والان فرصت اینکارو بنام مردم پیدا کرده برادران برید ریشه مشکل را حل کنید ملت و دانشجو وووو از کار وزندگی انداختید فرضا من سوار ماشین میشم اکر رانندگی من یکنفر بد بود باید بگید هیچ راننده ای حق رانندگی نداره
ناشناس۱۹۲۳۸۸۰۸:۴۷:۳۰ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
کاش ایران از نظر طراحی آپ قوی بود به خدا خجالت داره بابا ! اگه آپ قوی با قابلیت های عالی طراحی می کردین مردم ول معطل نبودن همون طور که ایرانسل و همراه اول تهیه می کردن همون طور هم ثبت نام می کردن با اطلاعات شناسه ای مشخص لازم هم نبود به مدیر تلگرام نامه بزنین و ابروی ایران رو ببرین می بینین تو رو خدا یک کشور رو آقای " دوروف" سر کار گذاشته و طاقچه بالا میگذاره!!!!!!! البته ناز شستش سروش اصلا قابلیت تلگرام رو نداره ! بچه های ما معمولا تو المپیاد ها خوب نتیجه می گیرن چرا بالاخره شروع نمی کنین سرور در داخل کشور باشه مگه مدیر گوگل و بسیاری از مهندسینش ایرانی نیستن تا کی میخوای حقیر باشین و الکی تو سیما سیما پژ فناوریهای ایران در منطقه رو بدین؟؟؟ ایران ...دارنده هشتم فلان فناوری در جهان هست.... این قمپز در کردن هاتون لج در اره کدوم منطقه ؟ همین دور و برتونه که تخریب و ویران هست دیگه!!!؟
ناشناس۱۹۲۴۳۸۰۹:۲۴:۵۰ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
سروش از تلگرام هم بهتر است اگر مردم به شبکه اجتماعی نیاز دارند خوب این نرم افزار را نصب کنند چرا همه تلگرام استفاده می کنند ارگان های دولتی هم مانند آموزش و پروش از سروش استفاده کنند
ناشناس۱۹۲۴۹۱۱۰:۱۱:۵۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
عمو مردم سه سال دارن رو تلگرام کار می‌کنند
ناشناس۱۹۳۰۸۳۱۷:۲۱:۴۷ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
برای چی بهتره؟! :)
ناشناس۱۹۲۵۷۹۱۱:۳۱:۴۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
به روحانی رای دادیم که تلگرام و اینترنت فیلتر نشه . اگه قرار بشه اصلا شماها برای چه هستید ؟؟
ایرانی با غیرت۱۹۲۶۳۸۱۲:۲۵:۲۵ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
سیاست های اجرایی وزیر جوان منفعتی برای مردم نداشته و تنها به جیب دولت را فکر کرده. سرعت اینترنت را کاهش داده، قیمت انترنت را افزایش داده . گمان کنم اینجوری که گرفته، دیگه وزارت ارتباطات هم معنی و مفهوم خودشو از دست میده و صدای وسیمای دوم میشه. انشالله
نوروزی۱۹۳۴۰۳۲۱:۴۲:۱۷ ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
برای من جالبه وزیر یک مملکت 80 میلیونی به ی خارجکی التماس میکنه اینو لطفا قطع کن ؟ به نظرم تمام کسایی که در زمینه فضای مجازی مسئول هستند به خاطر کوتاهی در بومی سازی این فضا باید توبیخ و محاکمه بشن
ناشناس۱۹۴۵۹۴۲۱:۳۷:۱۷ ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
چون هزاران نفر کسب و کارشون تو تلگرام و دارن ازش نون میخورن ! بیکار میشن ! مثل شماها کوتاه اندیش نیست !
ناشناس۱۹۵۵۵۵۱۶:۵۱:۴۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
لطفا تلگرامو وصلش کنید دارم میمیرم. رفتم زیر سرم. از طرف یه معتاد البته به تلگرام
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین