رضا رشیدپور را کاملا کچل مقابل دوربین برنامه زنده ببینید

گروه ویدئو الف،   3961013063 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رضا رشیدپور صبح امروز در بخشی از برنامه حالا خورشید، از مسئله افزایش 1100 درصدی تعرفه واردات خودروهای هیبریدی سخن گفت.رشیدپور بیان کرد: اگر مسئولان طی 72 ساعت آینده دلیل قانع کننده برای این افزایش تعرفه بیاورند، من موهایم را از ته می‌زنم.گفتنی است؛ خودروهای هیبریدی می‌توانند تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوا داشته باشند.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ص۱۹۱۶۳۶۲۰:۴۳:۴۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
برادر بزرگوار رشید پور عزیز من به نیابت از مسئولین در این امر به عرض می رسانم که ماشین های هیبریدی در هیچ جای دنیا طالب زیاد ندارد و علت آن وابستگی انرژی آن به باطری می یاشد معمولا باطری های بزرگ و یا چند باطری دارند و زود زود دچار مشکل باطری می شوند از این رو در بازار خودروی خارجی این ماشین ها در دست صاحبش می ماند و یا به قیمت نازل به فروش می رود. از این را نه تنها به هر دلیلی که مسئولین این کار را انجام داده اند را نمی دانم اما بدیلی که ذکر کردم اصلا وارد کرد ماشین هیبریدی به صلاح نیست. حالا م...
علی طباطبایی۱۹۱۷۰۰۲۱:۱۷:۴۶ ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
البته این به مالک خودرو ارتباط دارد . خیلی از تصمیمات به ضرر فرد و به نفع جمع می باشد . این استدلال کاملاً غلط است که چون ضرر داشته و باتری آن گران است، دولت نیز باید به مردم اجحاف کند؟؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین