هشدار سرداران سپاه درباره اعتراضات اخیر؛ فتنه جدید است/ معترضان دغدغه معیشت ندارند

گروه سیاسی الف،   3961011279 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: ورود عالی‌ترین مقام آمریکا در حمایت از اغتشاشگران، همراه با تعدادی دولت‌ها و رسانه‌های استکباری حاکی از برنامه‌ریزی آنها برای راه انداختن فتنه جدید در ایران بود که جز خفت و ناکامی برای دشمنان انقلاب اسلامی چیز دیگری به همراه نداشت.

هشدار سرداران سپاه درباره اعتراضات اخیر؛ فتنه جدید است/ معترضان دغدغه معیشت ندارند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به اغتشاشاتی که سبب خسارت به اموال عمومی شد، اظهار کرد: حضور طیف‌های مختلف ضدانقلاب از باقی‌مانده‌های خانواده بدنام پهلوی تا سرکرده گروهک منافقین و جنایتکاران داعش و امثال آن در پازل طرح فتنه آمریکا در جمهوری اسلامی ایران، حجم، سطح و اندازه مخالفان و معاندان ضدالهی و مردمی مقدس جمهوری سلامی ایران را به درستی پیش روی افکار عمومی قرار داده است.

جزایری خاطرنشان کرد: نقشه‌های شیطانی و سخیف حاکمان شرور آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل علیه انقلاب اسلامی در حالی است که ایالات متحده آمریکا در سال گذشته با ده‌ها نوع مخالفت‌های مردمی با سیاست‌ها و اقدامات دولت آمریکا مواجه بود و پیش‌بینی می‌شود موج مخالفت و آشوب‌های مردمی علیه دولت شرور آمریکا در سال جدید مسیحی بیش از گذشته ادامه یابد.

معاون ستادکل نیرو‌های مسلح در پایان با بیان اینکه هر چه می‌گذرد امواج جداخواهی ایالات از حکومت مرکزی آمریکا بیشتر می‌شود، تاکید کرد: اقدامات ایذایی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و تفاله‌های استکبار علیه ایران اسلامی قدرتمند و مقاومت توسعه یافته منطقه، صدایی جز انعکاس شکست‌ها و ناکامی‌های شیطان بزرگ در پی نخواهد داشت و بدیهی است جمهوری اسلامی ایران در وقت مقتضی از حقوق مقابله به مثل پشیمان‌کننده استفاده خواهد کرد.

ناآرامی‌ها تحت تاثیر شبکه‎های ماهواره‌ای است

همچنین مهر نوشت:

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اعتراضات و نا آرامی‌ها تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره ای و فضای مجازی رخ داده است، گفت: موضع‌گیری رهبران آمریکا مشخص می کند که پشت صحنه آشوب‌ها چیست.

سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در خصوص اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر در چند شهر کشور، گفت: هر نوع رفتاری که در داخل کشور انجام گیرد و به نوعی منافع ملی را نشانه برود و ایجاد ناآرامی و بی ثباتی و بر هم زدن آرامش کشور داشته باشد، به طور قطع در پشت صحنه آن باید سرویس های اطلاعاتی خارجی را دید.

مشاور نماینده ولی فقیه اظهار داشت: آمریکایی ها در منطقه دچار شکست‌های راهبردی شدند و متحدین آنها مانند رژیم صهیونیستی و آل سعود، شکست های پی در پی را متقبل شده‌اند، بنابراین به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی را از درون دچار چالش کنند و در همین راستا سرمایه گذاری‌های فراوانی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به حوادث چند روز اخیر در برخی از شهرهای کشور گفت: در چند روز گذشته شاهد بودیم که برخی از مردم به مشکلات اقتصادی، معیشتی و گرانی ها اعتراض داشتند اما آنچه قابل توجه است این است که سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی کشورهای بیگانه و جریانی ضد انقلاب سعی دارند تا از این نوع اتفاقات بهره بگیرند تا به مقاصد خودشان که همان ناامنی ایران است دست یابند.

سردار جوانی با اشاره به عملکرد رسانه‌های بیگانه در چند روز گذشته اظهار داشت: نوع پوشش اعتراضات چند روز گذشته در شهرهای مختلف توسط این رسانه ها به خوبی نیات و اهداف شیطانی آنها را نشان می دهد.

سردار جوانی افزود: در کشور اعتراضات صنفی و گروهی به برخی کمبودها و مشکلات موجود، وجود داشته و افراد از طریق اعتراض مشکلات معیشتی خود را به گوش مسئولان رسانده اند که این مسئله ای پذیرفته است البته مسئولین باید به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی کنند و به دنبال حل مشکلات و پاسخگویی به مطالبات آنها باشند. اما در حوادث روزهای اخیر مشاهده می کنیم که مسئله گرانی و معیشت بهانه ای می شود برای همراهی جریان ضد انقلاب و بیگانه تا بتواند از این فرصت استفاده کند و کشور را از حالت تعادل خارج کند. مشاور نماینده ولی فقیه یادآور شد: نوع رفتاری که در حوادث چند روز اخیر دیده شد و شعارهای مطرح شده مشخص می کند که این افراد دغدغه معیشت و اقتصاد ندارند و اهداف دیگری را دنبال می کنند که این به خوبی قابل مشاهده است.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: ایجاد ناآرامی، اغتشاش و تخریب اموال عمومی و حمله به عوامل نیروی انتظامی که حافظان امنیت و آرامش در کشور هستند مسئله دیگری است که برخی با استفاده از اعتراضات در چند روز گذشته آن را دنبال کرده اند که باید به آن توجه ویژه‌ای بشود.

سردار جوانی ادامه داد: رفتارهایی که جریان نفاق، منافقین و رسانه های آنها و برخی کانال های تلگرامی داشته اند، نشان می دهد که آنها به دنبال نابود کردن اموال عمومی است و به نوعی پروژه کشتارسازی و بحث خط دهی برای تخریب و آتش زدن بانک ها و ادارات دولتی را دنبال می کنند که در پشت این رفتار باید سرویس های بیگانه را جستجو کرد، زیرا ماموریت آنها بر هم زدن امنیت و آرامش جمهوری اسلامی است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین