یادداشت حسین شریعتمداری در کیهان / یک یا حیدرِ بسیج

گروه سیاسی الف،   3961011021 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تاکنون صبر و خویشتنداری ملت تنها به این علت بوده است که سره از ناسره شناخته شود و کاسه‌لیس‌های اسرائیل از افرادی که با فریب اعتراض معیشتی به میان آنها رفته بودند از یکدیگر تفکیک شوند.

«حسین شریعتمداری» در سرمقاله شماره امروز روزنامه «کیهان» نوشت: وقتی معرکه آغاز شد، خشک و ‌تر به هم آمیخته بودند و سره از ناسره قابل تشخیص نبود، تابلوی معرکه اعتراض به سختی معیشت و بر زمین ماندن وعده‌های ۵ ساله دولت بود، جماعتی هرچند کم‌شمار با مشاهده این تابلو به جمع معرکه‌گیران پیوستند و خواسته‌های معیشتی خویش را طلبیدند، بازار معرکه که گرم شد، کم کم صدای غریبه‌هایی بلند شد که زبان دشمنان مردم را به کام گرفته بودند، زنانی که هزینه آرایششان با چند ماه حقوق کارگران و کارکنان ساده برابری می‌کرد و مرد نماهایی که از مردانگی فقط مذکر بودن را داشتند.

«مرگ بر سپاهی»! و بعد «نه غزه نه لبنان»! که نشان می‌داد از سرکوب یاران داعشی خود دل پرخونی دارند! و سپاه را به این علت که تکفیری‌های داعش را قلع و قمع کرده است، دشمن می‌دارند وگرنه تکرار شعاری که در فتنه ۸۸ رسما از سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به آشوبگران توصیه شده بود مفهومی نداشت. بازهم به سفارش سایت وزارت خارجه اسرائیل به شعار نه غزه ، نه لبنان، دنباله«جانم فدای ایران» را هم افزوده بودند! تا وانمود کنند ایرانی هستند!! و از ایرانی بودن، فقط شناسنامه‌اش را ندارند! و این پوشش ناشیانه در حالی بود که سپاه در تمامی طول انقلاب و از جمله در جنگ تحمیلی از ایران و جان و مال و ناموس مردم این مرز و بوم دفاع کرده بود و شعار مرگ بر سپاه در کنار شعار نه غزه، نه لبنان به وضوح نشان می‌داد که«جانم فدای ایران» همانگونه که سایت وزارت خارجه اسرائیل توصیه کرده بود فقط برای رد گم کردن است! وگرنه اگر روز حادثه‌ای در پیش باشد،  مثل همیشه به ابواب‌جمعی دشمنان ایران می‌پیوندند. معدودی که تابلوی اعتراض به شرایط معیشتی فریبشان داده و به آشوبگران پیوسته بودند بعد از پی بردن به هویت آنان پاپس کشیدند.

در این هنگام بود که شعار «مرگ بر روحانی»! سر داده شد تا وانمود شود که در پی اعتراض به سختی معیشتی هستند که رئیس‌جمهور باعث آن است! اما این ترفند هم برای بازگرداندن پا‌پس‌کشیده‌ها کارگر نیفتاد چرا که دلخوری‌ها از دولت باعث نمی‌شود که ملت، وقتی دولت را مورد هجوم نوچه‌های دشمنان بیرونی می‌بینند به حمایت از آن برنخیزند و دلخوری‌ها را برای فرصتی دیگر و به دور از چشم نامحرمان حرامخوار وانگذارند. ملت بارها نشان داده‌اند که در اینگونه موارد از دولت و سایر مسئولان جدایی ندارند و صد البته اصحاب و سران فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ را برای همیشه وابسته به دشمن و غریبه می‌دانند، چرا که وطن‌فروش، وطن‌فروش است و امروز و دیروز ندارد.

کاسه‌لیس‌ها در ادامه، حسینیه را به آتش کشیدند تا نشان بدهند مانند اسلاف سیاسی خود- یزید و شمر و عمر سعد- سینه‌ای پر‌کینه از ابا‌عبدالله‌الحسین‌علیه‌السلام دارند. این پیام را وهابیون آل‌سعود و نوچه‌های تکفیری آنها خیلی زود دریافت کردند و تمام شبکه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی خود را با قطع برنامه‌های عادی به انتشار خبر دشمنی کاسه‌لیس‌ها با امام حسین(ع) اختصاص دادند.

پیش از این نیز اصحاب فتنه ۸۸ در روز عاشورا به ساحت مقدس امام حسین(ع) اهانت کرده و از سران فتنه مدال«مردمان خداجوی»!! گرفته بودند!

آشوبگران نیابتی که گویا آتش‌زدن حسینیه را برای جلب رضایت دست‌های پشت‌پرده خود کافی نمی‌دانستند از اهانت به ساحت مقدس ابا‌عبدالله‌الحسین‌علیه‌السلام هم پای را فراتر گذاشتند و علنا شعار«نه اسلام، نه قرآن»!! سر دادند و...

کدام عقل سلیم و غیرت دینی می‌تواند اهانت یک مشت کاسه‌لیس اسرائیل و آمریکا به رسول‌خدا(ص)، قرآن و امام حسین(ع) را شاهد باشد و در مقابل آنان سکوت اختیار کند؟! پس تکلیف یک عمر «یا لیتنی کنت معکم... کاش با شما بودم» که خطاب به مولای شهیدمان، حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین بر دل و زبان داشته‌ایم چه می‌شود؟!

و اما، این نکته به آسانی قابل درک است که تاکنون صبر و خویشتنداری ملت تنها به این علت بوده است که سره از ناسره شناخته شود و کاسه‌لیس‌های اسرائیل از افرادی که با فریب اعتراض معیشتی به میان آنها رفته بودند از یکدیگر تفکیک شوند ولی کاسه‌لیس‌های اسرائیل این صبر و خویشتنداری را به حساب دیگری نوشته و در این طمع خام افتادند که همچنان به آنان اجازه تاخت و تاز در جاده‌ای یکطرفه و بدون مانع داده خواهد شد! غافل از اینکه برای جارو کردن این جرثومه‌های فساد و تباهی و پیاده نظام مفلوکی که به نیابت از دشمنان ملت به خیابان آمده‌اند فقط یک«یا حیدر» بسیجیان کافی است...  

مردم پاکباخته این مرز و بوم با دست خالی پنجه در پنجه قدرت‌های بزرگ انداخته و سقف ظلمانی نظام سلطه را شکافته و طرحی نو در انداخته‌اند که امروزه خواب راحت از چشم دشمنان خویش و کارفرمایان آشوبگران ربوده‌اند. مردمی که حیاط‌خلوت آمریکا در منطقه را تسخیر کرده‌اند، همه جا سیلی بر چهره قدرت‌های استکباری زده‌اند، اسرائیل را که داعیه از نیل تا فرات داشت مجبور کرده‌اند که با وحشت به دور خود دیوار حائل بکشد، در فتنه ۸۸  همه دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها را که به میدان آمده بودند، به خاک سیاه نشانده‌اند، تروریست‌های تکفیری را که الهام‌بخش آشوبگران هستند قلع و قمع و نابود کردند و... آیا تصور می‌کنند اینان از پس یک مشت آشوبگر که در حد و اندازه تفاله داعشی‌ها هم نیستند، بر نمی‌آیند؟! کسانی که اوج شجاعتشان! آتش‌زدن سطل‌های زباله و کندن نرده خیابان‌هاست!

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۶۱۵۷۰۶:۱۱:۵۰ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
جناب شریعتمداری ضمن پذیرش قسمتهایی از یادداشت شما ، بهتر نبود گریزی هم به علت پیدایش چنین افرادی در جامعه میزدید ، آیا یکی از اصلی ترین عوامل ، تقسیم ملت به گروه خودی ها و گروه غیر خودی ها نبوده است .
امیر حسین سلطان/تهران۱۸۷۰۲۸۱۴:۵۰:۵۶ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
متاسفانه گره ای که با دست قابل باز شدن است آن را وعده باز کردن با دندان نمی دهند. من که اصولا با برپائی اجتماعات خیابانی از هر نوعش نظر مساعدی نداشته و ندارم مگر به ضرورت خیلی لازم و غیرقابل صرفنظر کردن و معتقدم در عصر ارتباطات و رسانه ها نهادهای حکونتی موظفند حرف مردم را از طریق رسانه ها بشنوند و پاسخگو باشند. خب ، با این حال بخش هایی از جامعه ترجیح می دهند با تجمعات خیابانی خشنودی و یا ناخشنودی خودشان را در قالب سردادن شعارهایی به گوش مسئولان برسانند. این چه منطق و توقع همیشگی کیهان و کیهانیان است که آنچه صرفا خودشان می پسندند می خواهند سایرین نیز جملگی بپسندند و هیچکس نظر و سلیقه متفاوت با آن نداشته و یا بیان نکنند اگر هم کردند این چنین با تهدید و انگ زدنهای مختلف روبرو گردند! ضمنا نیروهای انتظامی به وظایف خودشان آشنا هستند و بسیج هم عزیز است و پرتوان و همچنان هم باید عزیز و پرتوان باقی بماند اما این چه رسم و سبکی است که در کشوری که دولت و زیرمجموعه های قانونی وابسته به آن در حال خدمت و انجام وظیفه هستند و خواهند بود مدیر مسئول یک روزنامه کثیرالانتشار متعلق به بیت المال وعده حضور بسیج و ... را می دهد؟!
کامیار۱۸۶۱۹۱۰۷:۴۴:۰۳ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
فقط یک«یا حیدر» بسیجیان کافی است.
ناشناس۱۸۶۲۵۴۰۸:۳۱:۴۵ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
یاحیدر
اچ دی۱۸۶۳۷۴۰۹:۴۰:۴۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
آقای شریعتمداری انتخابات های اخیر نشون داده شما و طرفدارانتان در اقلیت هستید خواهش میکنم دست از سر اکثریت بردارین
منوچهر۱۸۶۴۴۷۱۰:۱۴:۱۵ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
جناب دکتر توکلی حساب شما از شریعمتداری جداست ولی برای من این سوال پیش آمده که در بازتاب مقاله شریعمتداری چه منظوری را دنبال میکنید ایشان بااین ادبیات چه پیامی را جز عصبانی کردن بیشتر مردم بدنبال دارد آیا دنبال کردن این روش تهدید توهین تحقیر وغیره جز کاهش محبوبیت نظام وافزایش میزان دلخوری مردم نتیجه بدنبال داشته وقت آن نرسیده تا در روش ومنش خویش تغییری ایجاد کنیم واز خود حق پنداریه امثال شریعتمداری پیروی نکنیم
حسن۱۸۶۵۴۷۱۱:۰۵:۱۵ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
آیا اصلا قائل به مرزبندی هستید؟ فرای دعواهای سیاسی داخلی اصلا به نظر شما کسی که به قرآن و اسلام توهین میکند و پرچم کشور را آتش میزند و به مقدسات 70 میلیون انسان توهین میکند آیا خودی است؟؟!!!! این افرادی که این کارها رو میکنند چه فرقی با داعش و صهیونیست ها و دشمنان ملت دارند جز اینکه شناسنامه ایران رو دارند.
ناشناس۱۸۷۰۹۱۱۵:۱۲:۲۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
به خدا این شریعتمداری کشور را متشنج می کند حالا چه هدفی دارد خدا می داند
حسن۱۸۶۵۴۰۱۰:۵۹:۰۰ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
یاحیدر
ناشناس۱۸۶۵۵۲۱۱:۰۹:۲۰ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
ادبیات توهین آمیز آقای شریعتمداری واقعا جای سوال دارد. آیا ایشان عمدا در این فضا این نوع گفتار را دارند تا تنش ها بیشتر شود؟ شما را به خدا اینقدر از مردم مایع نگذارید و واقع بین باشید. یعنی هنوز برنامه نخ نمای خودی و ناخودی را اجرا می کنید؟ اگر واقعا به گفته شما این عده تحت تاثیر عوامل غرب و اسرائیل هستند، پس چرا شما این تاثیر را ندارید؟ تا بحال فکر کرده اید با این همه امکانات رسانه ای چرا حرف های داخلی این قدر بی تاثیر است؟ یک کانال تلگرامی، یک وب سایت به قول شما اسرائیلی یا یک وب سایت انگلیسی زبان، تمام سیستم رسانه ای شما را فلج کرده و حرف حق شما را باطل جلوه داده؟ جدی میزنید این حرفها را؟
علیرضا۱۸۶۵۵۸۱۱:۱۴:۰۶ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
چقدر نگاه تکراری و صفر و یک هست تا زمانی که طرف مقابل را به رسمیت نشناسید وضعیت همینطور باقی می مونه. تا کی قرار هست مردم مخالف امثال شما به دامن اسرائیل و آمریکا انداخته شوند و به این شکل سرکوب بشند؟ دیگر مردم چابهار و ایذه ام غرب زده هستن؟
ناشناس۱۸۷۲۸۰۱۶:۲۷:۰۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
چرا هر اتفاقی پیش میاد پای آمریکا و اسراییل میاد وسط؟
سیدعلی حجازی۱۸۷۷۸۱۲۱:۲۱:۳۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
چون به ما اذن دهند صحنه بگیریم ما اهل جهادیم و در جنگ امیریم گر اهل سکو ت ایم دستور چنین است ور نه تکبیر زنان شهر ز آشوب بگیریم الله اکبر خامنه ای رهبر
جهان۱۸۷۸۹۱۲۲:۱۰:۱۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
زنده باد مالک اشتر زمان.
ناشناس۱۸۸۰۳۳۲۳:۰۵:۳۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
خوشم میاد که آقای شریعتمداری همیشه از ادبیات فاخر و بسیار مودبانه ای استفاده می کنه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  23. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  24. یک سیلی برای تنبیه

  25. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

آخرین عناوین