بررسی اپلیکیشن ویسپی wispi، یک پیام‌رسان جدید با قابلیت برقراری تماس‌های رایگان و ارسال پیام محرمانه!

گروه فناوری الف،   3961010333 ۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

چت و گفتگو و فعالیت در اپلیکیشن‌های پیام رسانی، این روزها به رکن مهمی در زندگی مردم اقصی نقاط جهان تبدیل شده، طوری که نبود یا ایجاد اختلال در آنها می تواند بر زندگی شخصی و حتی کاری بسیاری از افراد تاثیر بگذارد.

wispi، یک پیام‌رسان جدید با قابلیت برقراری تماس‌های رایگان و ارسال پیام محرمانه!

پیام رسان wispi یکی از تازه‌واردان قدرتمند حوزه‌ی پیام‌رسانی محسوب می شود، که با امکاناتی همچون برقراری تماس‌های رایگان اینترنتی، با جدیت بازار نقاط مختلف دنیا علی الخصوص ایران را هدف قرار داده و برای کنار زدن رقبای قدرتمندی همچون تلگرام و واتس‌اپ تلاش می کند.


اپلیکیشن رایگان wispi، برای شما امکاناتی از قبیل مکالمات صوتی، تصویری و نوشتاری را فراهم می‌سازد و شما حتی می‌توانید با افرادی که wispi و یا دسترسی اینترنت ندارند تماس حاصل نمائید.

در ادامه به بررسی و شرح قابلیت‌هایی که با ویسپی بدست می‌آورید خواهیم پرداخت:

پس از نصب ویسپی و ثبت شماره در آن، کد فعالسازی برایتان ارسال می‌گردد که بعد از وارد کردنش می توانید کار با اپ را شروع کنید. ویسپی رابط کاربری ساده و سبکی دارد.

برای پروفایلتان در ویسپی، به غیر از در نظر گرفتن اسم و عکس کاربری و تعیین وضعیت Last Seen (عمومی و خصوصی)، می توانید یک کالر آیدی ویدئویی بسازید؛ ویدئویی ۶ ثانیه‌ای که برای استقبال از مخاطبینی که در زمان آنلاین نبودن با شما تماس می‌گیرند کاربرد دارد.

اما بگذارید در مورد امکانات پیام‌رسانی ویسپی صحبت کنیم، قسمتی که الحق در آن می‌درخشد. این اپلیکیشن نه تنها امکان چت و گفتگوی معمولی همچون تلگرام و واتس اپ را برای اعضای شبکه‌اش مهیا کرده، بلکه امکان برقراری تماس‌های اینترنتی و ارسال پیامک رایگان با بسیاری از کشورهای دنیا را در اختیارتان می‌گذارد.

امکانات چت و گفتگو شامل ارسال عکس،‌ پیام صوتی، ارسال لینک ویدئو به طور مستقیم از وب، موزیک و همچنین عکس‌های از بین رونده و غیر قابل ذخیره (همچون اسنپ چت) هستند. مضاف بر این می توانید به سبک وایبر موقعیت جغرافیایی‌تان را هم برای طرف مقابل ارسال کنید و از استیکرها و اموجی در چت‌هایتان بهره بگیرید.

اپلیکیشن wispi قابلیت دیگری نیز دارد که با عنوان Online Sharing شناخته می‌شود. با این قابلیت شما به هزاران آهنگ از هنرمندان مختلف دسترسی خواهید داشت که این امکان برای شما به وجود آمده که بدون نیاز به آپلود مجدد از دستگاه خود، آنها را برای دوستانتان ارسال و یا حتی برای استفاده در گوشی خودتان دانلود کنید.

هنگام مکالمه قابلیت جالبی وجود دارد و آن هم امکان تغییر صداست. ویسپی یک سری افکت خنده دار برایتان در نظر گرفته که می توانید با آن صدایتان پشت تلفن را تغییر دهید که البته امیدواریم از آن برای مزاحمت تلفنی و سرکار گذاشتن دیگران استفاده نشود!

ارسال پیامک به هر شماره تلفنی در دنیا هم از دیگر قابلیت‌های خوب ویسپی است. اما به غیر از امکان احداث گروه‌های ۲۰۰ نفره، پیام رسان مورد بحث یک شبکه اجتماعی عمومی هم دارد که می‌توانید کانال‌هایش در شاخه‌های مختلف (هنر، سینما، سبک زندگی، خنده و سرگرمی و...) را دنبال کنید؛ چیزی تقریبا مشابه اینستاگرام با قابلیت لایک کردن و نظرگذاری اما به طور یک طرفه و عدم امکان بارگذاری محتوا.

ویسپی ضمنا به طور کامل از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند، و در تنظیمات اپ می‌توانید نوشته‌های انگلیسی محیط اپ را تماما به زبان مادری‌مان تغییر دهید.

از مشکلات ویسپی هم بگوییم. این اپ به غیر از رابط کاربری ابتدایی که دارد، فاقد امکان حذف پیام در کانال‌ها از طریق مدیر کانال است. البته با توجه به نوپا بودن این نرم‌افزار امید می‌رود در نسخه‌های بعدی این پیام‌رسان شاهد قابلیت‌های جدیدتری باشیم.

 
لینک دانلود نرم‌افزار ویسپی:
 
گوگل پلی
 
اَپ استور
 
کافه بازار
 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
لینک کانال الف در ویسپی