لزوم ورود بیشتر مدیران جوان در اداره کشور

اشکان حیدری، گروه تعاملی الف،   3961005038 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
لزوم ورود بیشتر مدیران جوان در اداره کشور

مقام معظم رهبری روحی فداک تقریبا در اکثر بیانات خود بر لزوم ورود نیروی جوان به عرصه تصمیم گیری و اجرای آن در تمامی سطوح نظام تاکید دارند و حتی معظم له فرمان معروف آتش به اختیار را صادر فرمودند که قطعا کنشگر این فرمان جوانان دانشجو و دانش آموخته انقلاب اسلامی است، اما چه چیز باعث می شود هیچ تحول و تحرکی میان مسوولین خصوصا در قوه مجریه در جذب جوانان در سطوح عالی مشاهده نمی گردد؟

یکی از مهمترین علل این ممانعت عدم اعتماد به جوانتر ها است که این عدم اعتماد هم به نیروی جوان جامعه و هم به مسئولین ضربه خواهد زد، هم اکنون زمان پوست اندازی نیروهای قدیمی انقلاب و جایگزین شدن آنان با جوانان مومن و انقلابی فرا رسیده است، این تغییرات همانند تزریق خونی تازه به جسم سیستم اداری می باشد و این بدین معنا نیست که تجارب مهم و ارزشمند این زحمتکشان در تمامی عرصه ها مورد توجه قرار نگیرد بلکه می توان از قدیمی ها به عنوان مشاور در پست های مهمی که به جوانان واگذار می گردد استفاده کرد.

مسئولین اگر با گوش دل و نه در ظاهر به تاکیدات رهبری بر ضرورت به کار گماردن جوانان عمل کنند بسیاری از معضلات لاینحل جامعه اعم از اقتصادی و اجتماعی حل خواهد شد. متاسفانه رخداد تلخ و عذاب آوری که شاهد آن هستیم این است که پس از هر سخنرانی و دستور مقام معظم رهبری مسئولین مدتی بر این اوامر تاکید و سپس آنرا فراموش می کنند، [...] برخی شیفته جایگاه دنیوی خود هستند و راه را بر جوانان عاشق نظام بسته اند. به امید گشوده شدن این قفل ها ...