فتنه زنبیلیون

حسام بابابیگ، گروه تعاملی الف،   3961005032 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
فتنه زنبیلیون

دوستی گفته است " احمدی نژاد انگشت ششم نظام است، گذاشتنش بی ریخت است و بریدنش خون ریزی دارد". درست گفته است. اما با انگشت ششم چه باید کرد واقعا؟ نازیبایش را تحمل کنیم؟ تحمل نازیبایی #زنبیلیون برای نظام و مردم زیاد سخت نیست مانند برخی نازیبایی های دیگر که داشته و داریم. اما تا کی باید تحمل کرد؟ تا وقتی که بصورت نظام چنگ نیندازد و خدشه به آن وارد نکند. از خراش هایش صرف نظر می کنیم و می گذریم!

اما مادامی که چنگ انداخت و جراحت ایجاد کرد چه کنیم؟ باید قطعش کرد. البته نه با خون ریزی! بلکه با خون نرساندن و خشک شدن! تا اینکه خودش بیفتد. برخورد و توجه بیش از حد –رسانه ای- غایت آرزوی #زنبیلیون است. باید رهایشان ساخت تا برای جامعه عادی و لوث شوند! باید گذاشت تا نیت آنها بر همگان روشن شود که خیرخواهی برای ملت است یا جوسازی و فرافکنی برای محاکمه هم فرقه ای های خود؟ کسی ناقض نقایص قوه قضاییه نیست. اما چرا احمدی نژاد و یارانش پس از رد صلاحیت به فکر افتاده اند و از بی عدالتی و فقر مردم دم می زنند؟ مگر 8 سال سکان دار اجرایی کشور نبودند؟ هنوز آثار فرهنگی، اقتصادی و سیاسی آن 8 سال بر پیکره نظام وجود دارد.

رقیب تراشی و دیو و دلبر ساختن حربه #زنبیلیون است برای دیده شدن و هیجان زدگی جامعه. یک روز به مرحوم هاشمی می تازند و مجمع تشخیص را زیر سوال می برند و یک روز به لاریجانی و مجلس را در راس امور نمی دانند. یک روز به ناطق و قالیباف و امروز هم که به قوه قضاییه! به نصایح بزرگان که از " پشت بلندگو" هم گفته می شود وقعی نمی نهند!
احمدی نژاد آن فرد ناشناخته و بی کارنامه نیست! هشت سال رئیس جمهور بوده است و بالاترین مقام اجرایی کشور. باید پاسخ گو باشد نه پرسش گر. [...] هنوز فراموش نشده که چطور پراید 7 میلیونی در چند ماه به 20 میلیون!

محتویات این #زنبیل #فتنه است و #انحراف، باید گذشت و گذاشت تا جامعه خود به خود و با رشد و آگاهی از فتنه #زنبیلیون عبور کند!