۵ خودروی سوپر لوکس برای آفرود + عکس

گروه فناوری الف،   3961004060

در زیر کاپوت جی-پروفشنال یک پیشرانهٔ تقویت شده با قدرت 245 اسب بخار قرار گرفته که از طریق یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک به چهارچرخ ارسال می‌شود.

۵ خودروی سوپر لوکس برای آفرود + عکس

وقتی صحبت از 4*4 ها می‌شود، نمی‌توان از بیراهه‌ و ماجراجویی در رانندگی حرفی به میان نیاورد. ماجراجویی‌های اینچنینی و آفرودنوردی بیش از هر چیزی به وسایل محرکه کاربردی و قدرتمند نیاز دارد تا انواع لوکس و پر رفاه.  در این فهرست لوکس‌ترین خودروهای آفرودی جهان را در یک نگاه خواهید دید.

مسافرت/////// 5 خودروی سوپر لوکس برای آفرود

به گزارش گروه خودروی عصر ایران ، آفرودرها معمولا خاکی، گلی پر از شن و ماسه هستند. پاکیزکی برای این سواری‌های بلند 4*4 معنایی ندارد، مگر اینکه از قابلیت‌های آنرودی آنها استفاده کنید. تجملات و ظاهر برای حرکت آفرودی یک آپشن محسوب می‌شود که نیازش در یک بیابان یا جاده برفی چندان محسوس نخواهد بود.

بی ام‌و X5 در نسخه X درایو 50

مسافرت/////// 5 خودروی سوپر لوکس برای آفرود

یک آفرودر لوکس 445 اسب‌بخاری با سامانه انتقال قدرت 8 سرعته که در نسخه شخصی‌سازی شده توانمندی بیشتری را در آفرود به نمایش می‌گذارد. اریک ریهل مدیر لوازم جانبی بی‌ام‌و در آمریکا چند کلید ویژه را برای ماجراجویی بیشتر در این خودرو پیشنهاد می‌کند. یکی از آنها نگه‌دارنده و پایه‌های سقفی است. این ابزار که مدل اصلی و فابریک آن حدود 259 دلار می‌ارزد برای حمل وسایل اسکی و قایق‌های کایاک و دیگر ابزارهای ورزشی- تفریحی مناسب است. با صرف هزینه 150 دلاری در این خودرو می‌توانید صاحب یک ساک یخچالی الکتریکی شوید، که مواد غذایی داخل خودرو یا چادررا خنک نگه‌ می‌دارد. یکی از سامانه‌های مورد علاقه‌تان در این خودرو سامانه خنک کننده هوا است که در روزها و ساعات گرم باعث خنک شدن فرمان و صندلی‌ها می‌شود.

مرسدس بنز G 350 d پرفشنال

مسافرت/////// 5 خودروی سوپر لوکس برای آفرود

مدل‌های جدید کلاس G بنز در نسخه 2017 صرفا برای عملکردهای آفرودی ناب طراحی شده است. در  جی-پروفشنال یک پیشرانهٔ تقویت شده با قدرت 245 اسب بخار قرار گرفته که از طریق یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک به چهارچرخ ارسال می‌شود.  جی-پروفشنال یک آفرودر حرفه‌ای است  این آفرودر به یک مجموعه ضدلغزشی و خشک کننده مجهز است که پس از یک روز آفرودی با ایجاد ضربه و اسپری روی سطح بیرونی باعث کنده شدن گل و لای از روی چرخ‌ها و سطح خارجی خودرو می‌شود.

بنتلی بنتایگا

مسافرت/////// 5 خودروی سوپر لوکس برای آفرود

این خودرو که به عنوان سریع‌ترین SUV تولیدی جهان شناخته می‌شود، یکی از لوکس‌ترین خودروهای آنرودی در دنیا نیز محسوب می‌شود. بنتلی برای این خودرو مجموعه‌ای فوق لاکچری برای ماهیگیری فراهم کرده است. تمام تجهیزات ماهیگیری در این خودرو به شکلی سفارشی تعبیه شده و به نظر می‌رسد کیفیتش با کیت مجموعه مولینر برابری می‌کند.

جف داوینگ مدیر طراحی سفارشی‌سازی بنتلی در این خصوص اعلام کرد که شرکت سازنده این شرکت می‌تواند بنتایگا را برای هر نوع ورزشی آماده کند. این خودرو می‌تواند برای گلف، دوچرخه‌سواری، تیراندازی یا هر چه که صاحبان به آن علاقه دارند به صورت ویژه طراحی شود.

هلند و هلند رنج‌روور

مسافرت/////// 5 خودروی سوپر لوکس برای آفرود

جگوار لندروور خودروی ویژه عملیاتی را به همکاری گروه هلند و هلند تحت عنوان نسخه‌های محدود رنج‌روور توسعه داده است. این خودرو سبز یشمی، توسط یک موتور V8 با گشتاور 680 نیوتن‌متر و خروجی 550 اسب بخار تغذیه می‌شود. این قدرت به معنای این است که خودرو می‌تواند از هر جایی سر درآورد. تا کنون تنها 120 دستگاه از این خودرو ساخته شده و 30 دستگاه آن در آمریکا به فروش رسیده است.

مرسدس بنز G63 AMG 6*6

مسافرت/////// 5 خودروی سوپر لوکس برای آفرود

از روی یک مدل نظامی و با موتور 5.5 لیتری V8 ساخته شده است. توانایی فوق‌العاده‌ای برای مقابله با کنش‌ها شدید محیطزیستی مانند صحرا و شنزار، صخره‌ها یا پستی بلندی‌های مرتبط با زمین دارد. خودرو روی 6 تایرهای 37 اینچی سوار شده که آن بیش از هر مدل دیگری  شبیه هیولا می‌کند.

برای خرید این خودروها باید تقریبا بیش از نیم میلیون دلار پول خرج کنید اما در ازای چنین هزینه‌کردی می‌توانید از خدمات و رفاه بی‌نظیر یک خودرو در مناطقی بکر و دست و نخورده در طبیعت‌گردی استفاده کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین