معرفی خودروی لوکس، دی اس ۷ کراس بک

گروه فناوری الف،   3960930205

در سه سال اخیر یک برند تازه، متفاوت و با سابقه دیرین و تاریخچه کهن پای به بازار ایران گذاشته که در عین لوکس بودن حسی متفاوت را ارائه می‌کند و کارشناسان بازار به آن لقب خودروی لاکچری به سبک فرانسوی داده‌اند.

معرفی خودروی لوکس، دی اس ۷ کراس بک

به گزارش هفت صبح، دی‌اس که زیرشاخه لوکس‌ساز سیتروئن است و از سال ۲۰۱۴ حضور مستمری در بازار ایران دارد، اخیرا قرار است با عرضه یک شاسی‌بلند متوسط و لوکس با نام ۷ کراس‌بک، به سازندگان قدیمی خودروهای لوکس حاضر در بازار ایران اعلام خطر کرده است. در واقع با ورود ۷ کراس‌بک به بازار، باید شاهد یک نبرد تمام‌ عیار شرقی-غربی در بازار ایران بین لکسوس، ب.ام.و، دی‌اس و احتمالا جگوار لندروور باشیم.


البته ۷ کراس‌بک همچنان فرانسوی است، با همان سبک و سیاق خارج از عرف‌ اما واقعا زیباست. چه در نمای ظاهری و چه در بخش فنی این مدل بالاترین حد توان مهندسان فرانسوی را با خود به ایران آورده تا با لکسوس ان.ایکس، ولوو ایکس‌سی۶۰، ب.ام.و ایکس۱ و رنجروور ایووک برای کسب بیشترین سهم از بازار ایران به رقابت بپردازد. این خودروی مجلل که از شش ویژگی جذاب برخوردار است گویا قرار شده با قیمتی ۳۰۰ میلیون تومانی در بازار عرضه شود. مهم‌ترین ویژگی دی‌اس بدون هیچ شکی طراحی خاص آن است. جلوپنجره عریض ۷کراس‌بک اما با نام دریچه خورشید در تلفیق با چراغ‌های جلو حسی از شکوه را ارائه می کند. دی‌اس خساست به خرج نداده و با کروم خالص بخش جلو را جلا داده تا ترکیب کلی پوزه جلو به گیراترین شکل ممکن درآمده و بتواند نظر لوکس‌سواران را جلب کند. چراغ‌های عقب این خودرو نیز که به شعله بنفش مشهورند، زیبایی حیرت‌انگیزی دارند. یک نوار کرومی عریض دورتادور چراغ‌ را احاطه کرده و لوگوی دی‌اس هم به شکل زیبایی درون نوار باریک چراغ‌های عقب جاسازی شده است. این چراغ‌ها را شرکت مشهور مگنتی مارلی ایتالیا ساخته و عملکرد بی‌نظیری دارند. در بخش داخلی نیز کنسول مرکزی و کابین تلفیقی از حس لاکچری و تکنولوژی‌های پیشرفته است. شما هنگام سواری با دی‌اس۷ کراس‌بک جز سطوح چرمی، حاشیه‌کاری کرومی، تودوزی اصیل و مخمل و چوب، در کابین فقط یک چیز می‌بینید و آن تکنولوژی است. موتور هیبرید دی‌اس با نام ای-تنس نیز یک نمونه پرقدرت و پاک است که به مدد یک موتور الکتریکی ۸۰ اسب‌بخاری و یک موتور ۲۲۵ اسبی ۱۶۰۰سی‌سی و توربو، قادر است تا نیرویی عظیم معادل ۳۰۰ اسب بخار و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد و در عین حال مصرف سوختی کمتر از پنج لیتر را در هر ۱۰۰ کیلومتر به ثبت رساند. جعبه‌دنده ۸ سرعته این خودرو هم با شعار دقت در عین سرعت عمل، راندمان بالا و بسیار جالبی دارد. جدای از اهرم تعویض دنده عجیب و پیشرو ۷ کراس بک، دی‌اس برای خودروی پرچمدار خود یک جعبه‌دنده دو کلاچه و ۸ دنده با دقت بالای تعویض و سرعت فراوان تدارک دیده تا نیروی موتور با بیشترین بهره‌وری به چرخ‌ها برسند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین