پشت پرده صحبت‌های جنجالی کمالوند بعد از حذف پرسپولیس

گروه ورزشی الف،   3960929118

فراز کمالوند بعد از پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت مقابل پرسپولیس صحبت‌های شوکه کننده‌ای را مطرح کرد؛ صحبت‌هایی که مرتبط با دخالت نزدیکان بعضی از مدیران در امور نقل و انتقالات نیست.

پشت پرده صحبت‌های جنجالی کمالوند بعد از حذف پرسپولیس

به گزارش مهر، پس از پیروزی صنعت نفت مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و صعود به جمع چهار تیم برتر این جام، فراز کمالوند سرمربی تیم پیروز مقابل دوربین های تلویزیون قرار گرفت و با صحبت هایش بیننده های تلویزیون، هواداران صنعت نفت و مدیران باشگاهش را شوکه کرد.

کمالوند صحبت های تندی علیه مسئولان باشگاه انجام داد و با صراحت اعلام کرد حاضر نیست حتی یک لحظه با هیات مدیره و مدیرعامل کنونی باشگاه همکاری کند.

وی گفت روز چهارشنبه (امروز) به جای حضور در تمرین این تیم به فدراسیون فوتبال می رود و قراردادش را یک طرفه فسخ می کند چون حاضر به کار کردن با مدیرعامل و هیات مدیره کنونی نیست.

سرمربی صنعت نفت هواداران این تیم را مخاطب قرار داد و از آنها خواست تا هوشیار و نسبت به مسائل تیمشان آگاه باشند. وی تاکید کرد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه دنبال تضعیف تیم و سقوط آن هستند و گفت که از این پیروزی هم خوشحال نشدند. کمالوند در ادامه بیان داشت: مدتهاست که هیچ یک از مدیران باشگاه حتی حال تیم را هم نمی پرسند.

جنجالی ترین بخش صحبتهای کمالوند آنجایی بود که تاکید کرد در گذشته مدیریت باشگاه «بازیکنان بُنجل خارجی» به تیم می آورد اما او جلوی این کار را گرفته و بازیکنان با کیفیتی مثل کرار، شیمبا، سزار و باتیستا را به صنعت نفت آورده است و دلیل عصبانیت مدیریت باشگاه را همین مورد دانست. وی تاکید کرد الان که فصل نقل و انتقالات است، مدیرعامل باشگاه موبایلش را خاموش کرده تا این تیم نتواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد.

ریشه این اختلافات و ناراحتی ها را می توان در چند مورد جستجو کرد که پیگیری خبرنگار مهر نشان می دهد پای یکی از بستگان مدیران فعلی هم وسط است.

کمالوند چندی قبل برای ترمیم تیم خود در نقل و انتقالات دست روی سوشا مکانی دروازه بان پیشین پرسپولیس گذاشت و سوشا برای عقد قرارداد راهی آبادان شد اما عملا مدیرعاملی در کار نبود تا قرارداد این بازیکن بسته شود و در نهایت مکانی هم آبادان را ترک کرد و کمالوند هم نتوانست دروازه‌بان مورد نظرش را جذب کند.

از سوی دیگر و بنا بر صحبت های کمالوند چیزی در حدود یک هفته است که حساب های مالی باشگاه شارژ شده و مدیر باشگاه می تواند بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کند، اما در راستای تضعیف تیم از این اقدام خودداری می کنند تا روحیه تیم قبل از دو دیدار حساس مقابل سرخابی های تهران در جام حذفی و لیگ برتر ارتقا پیدا نکند.

در سال های گذشته یکی از بستگان نزدیک مدیران باشگاه که کارگزار رسمی نقل و انتقالات است در امور نقل و انتقالات این باشگاه دستی بر آتش داشت و عموما بازیکنان خارجی این باشگاه اعم از با کیفیت و بی کیفیت از کانال این کارگزار به باشگاه داده می شد. برخی از منابع نزدیک به این باشگاه مدعی هستند تنها بازیکنانی در سال های گذشته از نظر مالی تسویه حساب می کردند که مدیربرنامه آنها همین فرد بوده است.

حتی بعد از آن که سوشا مکانی مورد تایید کادر فنی قرار می گیرد با تماس نزدیکان همین فرد دعوت به عقد قرارداد همکاری با کارگزار مورد نظر می شود که این پیشنهاد مورد قبول مکانی قرار نمی گیرد.

تیم فوتبال صنعت نفت در اولین هفته از مرحله برگشت لیگ برتر در تهران میهمان استقلال تهران است. آنها برای کاهش هزینه های خود در این مدت در تهران می مانند و تمریناتشان را در تهران دنبال می کنند. این در حالی است که هنوز مشخص نیست آیا کمالوند بر سر مواضعی که بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس اعلام کرد باقی می ماند یا خیر.

احتمال این که کمالوند در تمرین امروز و حتی فردای تیم صنعت نفت حضور پیدا کند بسیار کم است. به نظر می رسد کمالوند هوشمندانه این صحبتهای تند را ارائه داد و پل های پشت سرش را خراب کرد تا عملا برای خودش جایی برای بازگشت در صورت حضور این مدیران باقی نگذارد. او می گوید در این تیم یا جای من است یا جای این هیات مدیره و این مدیرعامل. البته گفته می شود عیسی زاده مدیرعامل باشگاه هم از سمت خود استعفا کرده است تا معادلات این تیم کمی پیچیده شود. بدون شک طی یکی، دو روز آینده وضعیت باشگاه صنعت نفت مشخص خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین